quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef Sakura het volgende:
Ik woon in houtskelet bouw, zelden zo'n stille woning gehad en zo weinig last gehad van buren![]()
jij geeft nogal veel info, slimme...quote:
Eigen huis, maar om mij heen wonen kopers én huurders (overgangsfase)...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn geen wettelijke normen voor zover ik weet. Wel apparaatjes waarmee je geluidsoverlast kunt meten.
Huur je of is het je eigen huis?
Ben je mooi klaar mee ja...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Forumschorem het volgende:
Bij mij boven woont ook zo'n malloot. Die klootviool draait de hele dag door hardcore/gabber/terror. Ik ben een keer om elf uur 's avonds er naar toe gegaan, kreeg ik nog een grote bek ook! Maar ja, de politie en de woningbouwvereniging doet er ook niks aan. Maar als je het recht in eigen hand neemt dan ben jij opeens wel de pineut.
kwestie van wat grindcore downloaden bij het eerste de beste p2p progje en vervolgens keihard op repeat zetten en boodschappen gaan doen, wedden dat ie ophoudtquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Forumschorem het volgende:
Bij mij boven woont ook zo'n malloot. Die klootviool draait de hele dag door hardcore/gabber/terror. Ik ben een keer om elf uur 's avonds er naar toe gegaan, kreeg ik nog een grote bek ook! Maar ja, de politie en de woningbouwvereniging doet er ook niks aan. Maar als je het recht in eigen hand neemt dan ben jij opeens wel de pineut.
werkt zeker, heeft mijn zus ook een keer gedaan, buren draaiden constand hardcore. dus zij heeft bij me broer ff wat goede hardrock geleend, heeft de boxen tegen de muren aangezet (de kant op van de buren), volume op vol gezet (wel de andere buren gewaarschuwd van te voren) en is boven gaan zitten.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Baleog het volgende:
[..]
kwestie van wat grindcore downloaden bij het eerste de beste p2p progje en vervolgens keihard op repeat zetten en boodschappen gaan doen, wedden dat ie ophoudt![]()
heeft vroegah iig gewerkt bij m'n broer
misschien effectief, alhoewlik dan een heleboel andere mensen tref...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
werkt zeker, heeft mijn zus ook een keer gedaan, buren draaiden constand hardcore. dus zij heeft bij me broer ff wat goede hardrock geleend, heeft de boxen tegen de muren aangezet (de kant op van de buren), volume op vol gezet (wel de andere buren gewaarschuwd van te voren) en is boven gaan zitten.
Je moet vooral oppassen dat je geen wraak wil gaan nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Zat trouwens te denken:... stel ik koop een piano... en speel op normale tijden (dus niet na 20:00 's avonds, en niet uuurenlang)... mag dat dan zomaar?
Daarbij moet ik aantekenen dat een buurvrouw beneden (in dezelfde portiek) ook een piano heeft... en eens in de zoveel tijd erachter kruipt... (maar dat vind ik weer niet heel irritant klinken... heeft geen subwoofer)...
Wraak nemen is het niet hoor... maar bij mijn ouders heb ik altijd piano gespeeld, nu ik op mijzelf woon mis ik dat wel, en zou ik "op den duur" wel een piano willen aanschaffen.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef avotar het volgende:
[..]
Je moet vooral oppassen dat je geen wraak wil gaan nemen.
Je woont gewoon omringt door anderen.. helaas.. maar het is niet anders..
en daar hoort dus ook wat geluidsoverlast bij.
Ik heb precies hetzelfde hoor.. ik woon ook in een gietbetonnen flat.. dus als mensen boren oid.. dreunt dat overal door..
Als m'n bovenbuurvrouw genomen wordt.. dan hoor ik dat ook..
Tja.. het hoort erbij....
De enige echt fatsoensnorm die ik ken is niet meer boren of andere contactgeluiden na 22.00 ...
En verder.. gewoon je ding doen..
Als je zelf geen goede buur bent, mag je het van anderen ook niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |