quote:
Ik las het al.quote:Op maandag 26 december 2005 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wachwoord pakte die niet meer, dus vandaar. Maar het werd weleens tijd voor een nieuwe nickname
Het doelpunt van Kluivert met commentaar van Van Gelderquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
![]()
geweldige cd, ben hem nu weer aan het draaien
quote:Talenten weer bij Ajax-selectie
Danny Blind heeft de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong opgenomen in de selectie voor de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Het duel wordt morgenavond in de Amsterdam Arena gespeeld.
De 17-jarige Sarpong beleefde afgelopen week tegen FC Eindhoven zijn debuut in het eerste elftal. Boakye maakte al eerder dit seizoen zijn opwachting in de hoofdmacht.
Overigens kent Blind ook blessurezorgen voor het duel tegen FC Groningen. Hedwiges Maduro en Zdenek Grygera zijn nog altijd geblesseerd en Urby Emanuelson geraakt waarschijnlijk ook niet op tijd speelklaar.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik weet niet heel veel meer van die wedstrijd maar ik weet nog dat Dani geweldig was en dat het inderdaad verschikkelijk spannend was.quote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Onderkant latquote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb wel de cd 'Ajax heeft weer goud', zit in een ronde blik met het nieuwe Ajax logo erop
Weet alleen niet uit welk jaar die komt, aan de liedjes te horen rond 96
Je bedoelt de 30e?quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopen dat KJH morgen zeker een Jood is.
Bij jou duurt kerst 5 dagen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je bedoelt de 30e?
Of heb je het over de contractbesprekingen?
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een detail gemist.
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.
Na de kerst ja. Dat kunnen dus wel meer dagen zijn. Misschien is het pas volgend jaar afgerond.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.
Ooooh die heb ik ook. Genieten!quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
![]()
geweldige cd, ben hem nu weer aan het draaien
Klopt, hoewel ik het nooit leuk vind als Feyenoord wint, ben ik nu wel tevreden met het resultaat. We komen steeds weer dichter bij de top. En zolang er niemand van PSV, AZ en Feyenoord boven de top uit gaat springen, kan alles nog goed komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:
Anyway, nu 8 punten achter op AZ en Feyenoord. Gaat helemaal goed komen dus.
quote:'Kromkamp ziet verhuur aan Ajax niet zitten'
Jan Kromkamp heeft Villarreal gevraagd om verhuurd te worden aan FC Porto of PSV, zo meldt de Spaanse krant El Periódico Mediterraneo. Volgens het dagblad maakte Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink in een onderhoud met vice-president José Manuel Llaneza de wens van de speler duidelijk.
Kromkamp verhuisde afgelopen zomer van AZ naar Villarreal. De rechtsback heeft echter geen basisplaats bij de Spaanse club en wil graag aan spelen toekomen om zodoende zijn plaats in de WK-selectie van Oranje niet in gevaar te brengen. Een overgang naar Ajax ziet Kromkamp niet zitten. De Amsterdammers gaven eerder aan de international op huurbasis te willen overnemen.
Kromkamp heeft zijn zinnen gezet op een verhuur aan PSV of Porto. Bij laatstgenoemde club is trainer Co Adriaanse werkzaam, met wie Kromkamp eerder samenwerkte bij AZ.
Kampioen word je toch tegen de kleintjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wens Ajax veel succes met een spits die alleen tegen boutploegen scoort.
Lijkt wel een omschrijving van Romario, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij of Mateja Kezman.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wens Ajax veel succes met een spits die alleen tegen boutploegen scoort.
Mooi. Want we hebben hem ook niet nodig.quote:
Vrij logisch, in Trabelsi hebben we een veel betere back, dus dan komt 'ie nog niet aan spelen toe.quote:
mooiquote:Ajax en sc Heerenveen zetten onderhandelingen voort
Amsterdam, 27 december 2005
Ajax en sc Heerenveen zijn in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax. Het bedrag dat met de overgang gemoeid is, beweegt zich tussen de zeven en negen miljoen euro.
De clubs streven ernaar de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.
quote:Ajax en SC Heerenveen zijn nog steeds in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Dat heeft Ajax dinsdag laten weten in een persbericht. Volgens de Amsterdammers is er met de overgang van de spits in de winterstop een bedrag gemoeid dat ligt tussen de zeven en negen miljoen euro. De twee clubs laten in het persbericht weten dat ernaar gestreefd wordt de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.
De persverklaring is opvallend omdat Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde vrijdag wist te melden dat zijn club negen miljoen euro ontvangt voor Huntelaar. Beide clubs zouden zich alleen nog buigen over de vraag wie de opleidingsvergoedingen moet betalen. De vorige clubs van Huntelaar, De Graafschap, AGOVV Apeldoorn en PSV, zouden met elkaar recht hebben op een bedrag van 450.000 euro. Heerenveen vindt dat Ajax dat bedrag moet betalen, terwijl de Amsterdammers willen dat de Friese club dat doet.
Huntelaar heeft bij Heerenveen nog een contract tot de zomer van 2007. De bij PSV opgeleide aanvaller voert momenteel de topscorerslijst van de Eredivisie aan met veertien doelpunten. De algemene verwachting is dat Huntelaar vrijdag tegen Ajax zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen zal spelen. De Achterhoeker onderging vrijdag al met goed gevolg een medische keuring in het VU Medisch Centrum.
Ja bijnaquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt wel een omschrijving van Romario, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij of Mateja Kezman.
Volgens mij heeft PSV daar totaal geen probleem meequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
7 miljoen plus 450.000 euro, kan ik mee leven
PSV niet
De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
7 miljoen plus 450.000 euro, kan ik mee leven
PSV niet
Ik denk eerder dat ie bedoelt dat psv liever ziet dat ie voor 9 miljoen vertrekt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...
quote:Anastasiou vertrekt bij Ajax
Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo weet AD Sportwereld te melden. De Griekse spits dreigt door de komst van Klaas Jan Huntelaar overbodig te worden in De Arena. Momenteel moet Anastasiou in de punt van de aanval al Markus Rosenberg en landgenoot Angelos Charisteas voor zich dulden.
De 32-jarige routinier werd in februari 2004 door Ajax overgenomen van Roda JC. Anastasiou speelde tot dusverre 38 officiële duels voor de Amsterdamse club, waarin hij tien keer trefzeker was. Aan het slot van het seizoen 2004-2005 kreeg de aanvaller van de Amsterdamse clubleiding ook al te horen dat zijn contract niet zou worden verlengd. Vervolgens mocht Anastasiou op voorspraak van trainer Danny Blind alsnog een jaar blijven.
Ik denk Harry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
Slim hoorWie wordt nu de pinchhitter?
We hebben keuze uit 4, dus dat moet voldoende zijn dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
quote:Blind en Van Geel met elkaar in de clinch
Dinsdag 27 december, door SV, Amsterdam, 13.01u GMT+01.00, Het Parool
Danny Blind en Martin van Geel hebben een meningsverschil over hoe zij de invulling van het aantal spitsen willen hebben. Blind wil er vier, Van Geel maar drie.
Dit meldt Het Parool vandaag. Het cognitieve conflict tussen de technici van AFC Ajax komt niet op een juist moment, nu de Amsterdammers net met SC Heerenveen in onderhandeling zijn over een transfer van Klaas-Jan Huntelaar. Beiden staan overigens wel uiterst positief tegenover die transfer.
Blind twee vier spitsen, waarbinnen hij Babel en Rosenberg hetzelfde type noemt en Charisteas en Huntelaar. Anastasiou laat hij buiten beschouwing, die vertrekt aan het eind van dit seizoen. Blind is van mening dat een topclub zoveel aanvallers nodig heeft.
Van Geel vindt daarentegen drie aanvallers wel genoeg. ''Het is niet zo dat al dat geld weggegooid is', zegt Van Geel. 'We zijn geen handelshuis, maar we kunnen spelers wel doorverkopen. Het is niet zo dat ze geen geld meer waard zijn'. De technisch directeur wil geen verkoop forceren. Babel wordt in ieder geval niet verhuurd.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
Erik Meijer kopen?quote:
Hetgeen je niet van dat clubje uit Rotterdam-Zuid kan zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopen
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.
Eto'o dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.quote:
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Je weet toch wel dat Adriano bij psv had kunnen voetballen? Erik Gerets had echter liever Bob Peetersquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Zou helemaal niet gaaf zijn, die man scoort tegen elke Nederlandse club mintens 2 keer per wedstrijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef erikh het volgende:
Zou wel gaaf zijn zeg als een Ronaldinho naar Ajax zou komen maar als er iets ijdele hoop is.
maar ik geef toe aan het begin van het seizoen heb ik Rosenberg ook zo'n beetje uitgekotst maar hij heeft me weten te overtuigen dat het echt een topper is. Ik geloof in die jongen in ieder geval
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
'we'?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef boeruh het volgende:
who needs adriano ??? die laten we liever bij Inter mee doen.... die rolt in z'n eentje heel ajax op!
Nee, topscorer van de eredivisie, op je 22e en bij een club als Heerenveen. Inderdaad nog niets bewezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Geen KJH?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik val in herhaling maar: Boukhari
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen KJH?
Wat mij betreft ook liever Urby Emanuelson op de plaats van Nourdin Boukhari. En straks als Zdenek Grygera en Hedwiges Maduro weer fit zijn, mogen Hatem Trabelsi en Thomas Vermaelen/Tomás Galásek plaatsnemen op de reservebank.
Huntelaar en Rosenberg samen voorin in een 4-4-2 systeem lijkt me de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
Ik blijf het een vreemde move vinden van Ajax, de transfer van KJH. Ajax mist de vleugelspelers om 4-3-3 te spelen en KJH is juist een typische spits voor 4-3-3, dus koop vleugelspelers én KJH óf blijf 4-4-2 spelen, aangezien alle spitsen hierin beter renderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Ajax met Guus in plaats van Danny wel kampioen worden?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
nee,want psv speelt ook crap. als je geen vleugelspelers hebt dan kan je ook geen vleugelsysteem spelen,al is je trainer nog zo goed. met het 4-4-2 systeem worden we ook met danny kampioen,dus overbodig om guus te halenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef frenzy2003 het volgende:
al is je trainer nog zo goed
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Kang-He het volgende:
De meeste punten hebben we toch verloren volgens mij omdat we van de tien miljoen kansen er geen een inschoten. Daar had Guus weinig aangedaan.
quote:Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijk![]()
Hij wilde iets op TV gaan doen, meer presentatie dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef FCDB het volgende:
Dani is nu toch verslaggever in portugal? Al vroeg gestopt met voetbal dacht ik?
Trezeguet zou ook mislukken in 4-3-3 met matige vleugelspitsen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.
En wanneer er 2 vleugelspelers gehaald worden? Kijk, ik begrijp dat supporters graag het hele pakketje gehaald zien worden, maar helaas kan zoiets alleen bij normale producten in de winkel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Als Ajax nu besluit om definitief 4-4-2 te spelen is de aankoop van Huntelaar nog verklaarbaar overigens. Anders snap ik hem nog altijd niet.
Ach, hoe hoog je IQ ook is, er is altijd wel iemand met wie je op kunt trekken. Of je moet compleet contactgestoord zijn. Aan de taal zal het niet liggen, elke boerenlul - ja, ook de gemiddelde "domme" voetballer - spreekt wel een woordje Engels.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Dani hield te veel van vrouwen en vermaak, de vrouwen hielden teveel van hem en hij kon met niemand praten.
Tja, volgens mij kan De Mul contractueel niet terug en Mitea zie ik het ook niet meer redden. Of doel je op John Goossens?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
En wanneer er 2 vleugelspelers gehaald worden? Kijk, ik begrijp dat supporters graag het hele pakketje gehaald zien worden, maar helaas kan zoiets alleen bij normale producten in de winkel.
Je kan Tom de Mul terughalen als noodverband-met-potentie. Dan kan je een jeugdspeler op links loslaten. Maarja, is dat ideaal? Nu heb je Huntelaar "alvast" in huis, en kun je rustig kijken wat je doet. Wellicht zijn er half januari wel twee extra opties op de vleugel.
Dat ZK 4de werd was voornamelijk aan de arbitrage te danken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijk
1.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Daggla, hoeveel knalt Harry er nog in?
Ik zou het ook zonde vinden, want vooralsnog is hij de spits met het meeste rendement.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Is het nou Gekas of Gkekas trouwens?
Zou wel jammer als Harry ons nu al verlaat, hadden we nog veel lol van kunnen hebben. Maar goed, bij Ronald is het ook gezellig.
Op zn minstquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ga naar het stadion, 2-0!
die mag van mij wel weg, omdat Klaas-Jan er nu bijkomtquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Charisteas moet blijven!
Slap in the face voor Escudé.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef F1Bas het volgende:
Nigel de Jong als centrale verdediger![]()
AFC Ajax: Maarten Stekelenburg; Hatem Trabelsi, Nigel de Jong, Thomas Vermaelen, Juanfran; Mauro Rosales, Tomás Galásek, Wesley Sneijder, Nourdin Boukhari; Angelos Charisteas, Markus Rosenberg
Heintinga is ziek.
Hmm apart... Denk toch dat De Jong er staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef jna het volgende:
op teletekst staat galasek als verdediger.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef Radegast het volgende:
Dan lijkt het mij meer een 3-5-2 met De Jong en Galasek als controlerende middenvelders.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Black-Death het volgende:
Onze spits scoort toch wel 2x in twaalf minuten tegen RKC, hè!
Oudquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jna het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)uto_s/14059465.html?
Daar maak je pas de blits mee
Voor Jong Ajax.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef PyTh het volgende:
Zul je zien dat Rosenberg en Charisteas als een trein gaat lopen
Wat moet je dan nog met Huntelaars?
Het moet niet veel gekker worden, een assist van Rosales idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef jna het volgende:
2-0!!!!!!!!!!!!! Charisteas met een schitterende aktie van Rosales (Ja u hoort het goed, Rosales)
Dit is echt weer het eerste goeie in maanden (speeltijd, niet blessure).quote:
Oh nee, die spelen donderdag pas, sorry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen
Als dit de beslissende wedstijd isquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen
Blessuregevoelig helaas, maar is wel degelijk een goede voetballer..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt weer het eerste goeie in maanden (speeltijd, niet blessure).
Snel, maar meestal totaal geen rendement.. dit was een goeie assist, maar meestal rent hij snel via de zijkant naar de achterlijn om dat het duel te verliezen of een waardeloze voorzet te geven..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Blessuregevoelig helaas, maar is wel degelijk een goede voetballer..
jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef McCarthy het volgende:
speelt ajax nu tegen groningen weer 4-4-2?
Nou ja, hij speelde gewoon heel erg zwak. En dan krijg je kritiek, zeker als het helemaal slecht gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
leuk dat rosenberg weer gescoord heeft. Ik mag hem wel. Heeft natuurlijk ook veel onterechte shit over zich heen gehad.
Charisteas ook,naar mijn idee. de enige die ik echt prut vind dit seizoen is pienaar,verder doen ze allemaal wel goed mee vind ik. dat ik pienaar niet moet is puur om zijn vuile spel,2 keer natrappen om niks,ik vind het maar een laf mannetje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
leuk dat rosenberg weer gescoord heeft. Ik mag hem wel. Heeft natuurlijk ook veel onterechte shit over zich heen gehad.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Fok_you het volgende:
TE mooi gewoon al die kutneusjes die eerst lopen te patsen dat ze wel even kampioen worden, dan gaan huilen dat ze wel de beste zijn maar geen goede aanvallers hebben en niet veel later worden charisteas en rosenberg al weer de hemel in geprezen na 3 goede wedstrijden!!
en vervolgens halen ze huntelaar ook nog die daar lekker zijn carriere mag verpauperen ondanks zijn overvloed aan kwaliteit...... en ineens heb je een voorhoede lopen van 20 miljoen, waar kuyt+kalou samen minder dan een miljoen hebben gekost !!
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergensquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
zooooooooooooooooo herkenbaar
![]()
idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens
Hebben we gisteren gezien jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens
Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZ![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry maar zo'n kansloze post van MrDoegewoon moest gewoon ff ingekopt worden. Zelfs Charisteas had hem ingekopt![]()
Kennis = teletekst supporter?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:
"Twee toevaltreffers, en een niet scorend AZ anders stond er gewoon 0-4"
Jongen elke Feyenoorder die ik ken roept het, elke journalist roept het zowat. Ajax draaide een paar jaar geleden ook op ene Van der Vaartquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry maar zo'n kansloze post van MrDoegewoon moest gewoon ff ingekopt worden. Zelfs Charisteas had hem ingekopt![]()
Nu nog een keer een prijsje pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Fok_you het volgende:
TE mooi gewoon al die kutneusjes die eerst lopen te patsen dat ze wel even kampioen worden, dan gaan huilen dat ze wel de beste zijn maar geen goede aanvallers hebben en niet veel later worden charisteas en rosenberg al weer de hemel in geprezen na 3 goede wedstrijden!!
en vervolgens halen ze huntelaar ook nog die daar lekker zijn carriere mag verpauperen ondanks zijn overvloed aan kwaliteit...... en ineens heb je een voorhoede lopen van 20 miljoen, waar kuyt+kalou samen minder dan een miljoen hebben gekost !!
fuck 020, wij hebben de guzman
Iemand die al jaren in de Kuip zitquote:
Ik heb jaren gewerkt met een hele normale f'noorder, lekker jennen maar wel eerlijk. Lol dat we gehad hebben, top vent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iemand die al jaren in de Kuip zit.
Is wel leuk dat als je een normale vriendschap hebt met een supporters van de "vijand" je wel normale gesprekken kan voeren over elkaars team
In mijn vriendengroep zitten er ook wat joden tussen, maar die zijn tenminste niet zo arrogant als de doorsnee Ajaxsupporter hier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is wel leuk dat als je een normale vriendschap hebt met een supporters van de "vijand" je wel normale gesprekken kan voeren over elkaars team
Graag, Ajax en Feyenoord hebben niet voor niks ieder een apart topic.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Het Feijenoord topic #123: Geen Woorden, Maar Daden!!
Hier kan je fijn over f'noord keuvelen..
Loek loek loek,quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep zitten er ook wat joden tussen, maar die zijn tenminste niet zo arrogant als de doorsnee Ajaxsupporter hier.
Ach, je moet het ook eens leren met een korreltje zout te nemen allemaal. "jullie"happen ook altijd wel heel erg snel hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep zitten er ook wat joden tussen, maar die zijn tenminste niet zo arrogant als de doorsnee Ajaxsupporter hier.
Same here, na Ajax - Feyenoord dit jaar: "We hadden hier 3-0 ofzo moeten verliezen"quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt met een hele normale f'noorder, lekker jennen maar wel eerlijk. Lol dat we gehad hebben, top vent.
never underestimate the power of our medische stafquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef Nashje het volgende:
Laat KJH maar in Heerenveen! Ha!
Joh, waarom zeur je daar heel de tijd over?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
never underestimate the power of our medische staf.
Yepquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas 8 goals in 9 wedstrijden..
Sja, dat is toch zeer netjes te noemen..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas 8 goals in 9 wedstrijden..
Sja, dat is toch zeer netjes te noemen..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Joh, waarom zeur je daar heel de tijd over?
Overdrijf niet zo. Viel best mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Omdat Ajax vooral vorig seizoen erg veel moeite had om een elftal op te stellen misschien??
Ik overdrijf slechts een beetje, de blessuregolf was vrij heftig soms hoor...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Viel best mee.
Ze hebben wel meer blunders gemaakt hoor....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Viel best mee.
Noem ze eens op. Kan me alleen dat gedoe met VdV herinneren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer blunders gemaakt hoor....
het afkeuren van Kone?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Noem ze eens op. Kan me alleen dat gedoe met VdV herinneren.
Te snel speler weer laten spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
De langdurige blessure van harry na een simpele hersenschudding? Gewoon de totala blessure golf? Het moment dat ALLE eerste elftal keepers van Ajax geblesseerd raakten. De vele blessures op de training van vorig seizoen...
Dat zijn toch geen fouten van de medische staf, dat heet pech. En met Koné wilden ze het risico gewoon niet nemen, dan had ik hem ook niet goedgekeurd als je zo á la minute moet beslissen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
De langdurige blessure van harry na een simpele hersenschudding? Gewoon de totala blessure golf? Het moment dat ALLE eerste elftal keepers van Ajax geblesseerd raakten. De vele blessures op de training van vorig seizoen...
Ow. waarom zijn de blessures bij Milan dan tot het 0-punt gedaald sinds milan-lab?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen fouten van de medische staf, dat heet pech.
Bij VdV hebben ze destijds een echte fout gemaakt met z'n linkerknie geloof ik.
Jij spreekt HeatWave tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Te snel speler weer laten spelen
Harry is nog een keer flauwgevallen in de kroeg. Ze hebben 'm juist langzaam weer op gang laten komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
Nee, en die heeft ons al weer een aantal keren gered ook..quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:43 schreef FCDB het volgende:
3-1... Weer een fout van Maarten?
Ja hoor, Inzaghi is helemaal niet geblesseerd geweest. Die was zeker een halfjaar op vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow. waarom zijn de blessures bij Milan dan tot het 0-punt gedaald sinds milan-lab?
Zeker weten? De laatste wedstrijd (weet even niet tegen wie dat ook alweer was) was hij ook even de fout in gegaan waardoor er een tegendoelpunt werd gescoortquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en die heeft ons al weer een aantal keren gered ook..
dat was tegen eindhoven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef FCDB het volgende:
[..]
Zeker weten? De laatste wedstrijd (weet even niet tegen wie dat ook alweer was) was hij ook even de fout in gegaan waardoor er een tegendoelpunt werd gescoort
Er zijn ook spelers te snel het veld weer in gestuurd hoor, ze maken gewoon teveel foutenquote:
je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. maar de kleine blessures die iemand 1-2 wedstijden eruit laten zijn bijna weg.. Juiste voeding, aparte trainingsmethode met wetenshappelijk analyses...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja hoor, Inzaghi is helemaal niet geblesseerd geweest. Die was zeker een halfjaar op vakantie.![]()
Das loek nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Loek loek loek,
Je neemt alles veeeeeeeel te serieus. Het is een forum.
Denk je nou echt dat wij niet weten dat het nu kut draait, denk je dat we daar niet over lullen?? "Wij zijn de beste" is een tikkeltje arrogantie en verder is het alleen maar leuk om reacties uit te lokken
Ik weet dat het geen Loek is, maar het is wel zo'n figuurquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das loek nietBart83 is momenteel loek als ik me niet vergis
Wanneer ga jij eens in de Arena zitten,"supporter".....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dan zegt "men" dat het aan de spitsen ligt bij Ajaxquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
3-0 voorsprong en dan het nog toch weer tot 3-2 laten komen.
EN bijna 3-3 2 keer...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
3-0 voorsprong en dan het nog toch weer tot 3-2 laten komen.
ik houd mijn hart vast in de blessure tijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN bijna 3-3 2 keer...
belachelijk..
Kap nou een met je getroll en blijf in je eigen topic.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
grappig![]()
In welke mood zijn jullie nu weer? Nog steeds in de kampioensstemming? Of moet de trainer nu weer weg?
Bij Feyenoord valt er weinig te discusieren. Alles loopt wel aardig. Geen geouwehoer in de tent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kap nou een met je getroll en blijf in je eigen topic.
Je hebt zolangzamerhand meer posts in de Ajaxtopics dan in je Feyenoordtopic.
Dat mag je niet zeggen, dan ben je een zwartkijkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
3 punten, maar kannone wat maken ze het weer spannend zeg..
Ja sure! Haal daar Kuyt weg en het elftal loopt voor geen kut!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord valt er weinig te discusieren. Alles loopt wel aardig. Geen geouwehoer in de tent.
Zo blijft het wel leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
3 punten, maar kannone wat maken ze het weer spannend zeg..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Nashje het volgende:
3 punten bij het totaal.
Op naar de titel
verzin dan alvast een nieuwe username,voor als je heilige kuyt straks foetsie is bij feyenoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord valt er weinig te discusieren. Alles loopt wel aardig. Geen geouwehoer in de tent.
Wotte ging zomaar wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt is en blijft gewoon een clut die over een jaar of 8 zijn carriere af komt sluiten in Rotterdam!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
verzin dan alvast een nieuwe username,voor als je heilige kuyt straks foetsie is bij feyenoord.
Tsja zeg er dan ook bij dat de 3-2 dik buitenspel was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan ben je een zwartkijker.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kuijt is en blijft gewoon een clut die over een jaar of 8 zijn carriere af komt sluiten in Rotterdam! Utrecht
de Jong en Galasek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef cultheld het volgende:
Grygera en Maduro speelden niet mee. Welke clowns speelden in hun plaats?
De Jong zakte een linie terug. Da's altijd een garantie voor gerommel in de verdediging.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef cultheld het volgende:
Grygera en Maduro speelden niet mee. Welke clowns speelden in hun plaats?
Wees realistisch.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
mocht PSV nog een dip krijgen (die toch ooit moet komen)
Blijf toch eens weg, man, ga eens terug naar het Feyenoord-topic. Dit begint zielig te worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
grappig![]()
In welke mood zijn jullie nu weer? Nog steeds in de kampioensstemming? Of moet de trainer nu weer weg?
Alles kan hoor. PSV is ook geen elftal van machines...quote:
Is gewoon een feit, elke club zal ooit een dip krijgenquote:
Dat is realistisch. PSV krijgt een dip en AZ en feyenoord hebben zo nu en dan al een dip. Het enige is dat Ajax het wel moet afmaken.Wat er nu goed inzit.quote:
Tja, het scheelde niet veelquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Nou, feli dan maar.
Ik hoopte nog ff op een puntje maar helaas., dat was even teveel gevraagd.
Gisteren speelden ze echt gewoon zwaar klote,winnen ze gewoon met 0-2.Jullie of wij zouden daar gewoon verliezen....Het spel is niet om aan te zien,maar ze spelen gewoon oerdegelijk,het is gewoon bijna Italiaans.Bah......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is gewoon een feit, elke club zal ooit een dip krijgen
Is het dit jaar niet dan wel binnen 3 jaar dat PSV instortquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gisteren speelden ze echt gewoon zwaar klote,winnen ze gewoon met 0-2.Jullie of wij zouden daar gewoon verliezen....Het spel is niet om aan te zien,maar ze spelen gewoon oerdegelijk,het is gewoon bijna Italiaans.Bah......![]()
Liever dit jaar......Dan heb ik nog liever dat AZ kampioen word.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is het dit jaar niet dan wel binnen 3 jaar dat PSV instortheeft elke club last van
Kan ook, maar er zijn maar weinige clubs die 10 jaar goed kunnen blijven spelen, kijk maar naar Real Madrid of een Man Utdquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
PSV moet niet instorten, Ajax moet gewoon weer beter worden dan ze.
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Liever dit jaar......Dan heb ik nog liever dat AZ kampioen word.
AZ zou ik het opzich wel gunnen ja, maar die beginnen al weer een beetje af te takelen vrees ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.
Klopt,maar als je bijna elke wedstrijd achterin de 0 houd dan word je wel kampioen....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.
Dat geldt ook voor clubs als Liverpool, Chelsea, AC Milan en Juventus. Achterin de 0 houden, de circustrucjes achterwege laten en één of meerdere keren toe slaan uit een corner, vrije trap, kluts of counter. Geen Barcelona-voetbal, wel effectief met een maximaal rendement.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kampioensstemming uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
grappig![]()
idd, net als Rosales. Ik was echt even aangenaam verrast, maar die zakte ook weer ver terug helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:34 schreef Urquhart het volgende:
Harry deed het prima vanavond, en nog eens twee goals
Rosenberg begon goed, maar raakte gedurende de wedstrijd steeds meer geirriteerd, waardoor hij zich met andere dingen ging bezighouden.
Klopt, ik had ook even hoop.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, net als Rosales. Ik was echt even aangenaam verrast, maar die zakte ook weer ver terug helaas.
Ik wist ook niet wat ik hoorde toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef twi het volgende:
Blind is heel tevreden over NourdinHij wordt niet op de juiste waarde geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |