Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Ajax met Guus in plaats van Danny wel kampioen worden?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
nee,want psv speelt ook crap. als je geen vleugelspelers hebt dan kan je ook geen vleugelsysteem spelen,al is je trainer nog zo goed. met het 4-4-2 systeem worden we ook met danny kampioen,dus overbodig om guus te halenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef frenzy2003 het volgende:
al is je trainer nog zo goed
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Kang-He het volgende:
De meeste punten hebben we toch verloren volgens mij omdat we van de tien miljoen kansen er geen een inschoten. Daar had Guus weinig aangedaan.
quote:Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijk![]()
Hij wilde iets op TV gaan doen, meer presentatie dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef FCDB het volgende:
Dani is nu toch verslaggever in portugal? Al vroeg gestopt met voetbal dacht ik?
Trezeguet zou ook mislukken in 4-3-3 met matige vleugelspitsen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.
En wanneer er 2 vleugelspelers gehaald worden? Kijk, ik begrijp dat supporters graag het hele pakketje gehaald zien worden, maar helaas kan zoiets alleen bij normale producten in de winkel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Als Ajax nu besluit om definitief 4-4-2 te spelen is de aankoop van Huntelaar nog verklaarbaar overigens. Anders snap ik hem nog altijd niet.
Ach, hoe hoog je IQ ook is, er is altijd wel iemand met wie je op kunt trekken. Of je moet compleet contactgestoord zijn. Aan de taal zal het niet liggen, elke boerenlul - ja, ook de gemiddelde "domme" voetballer - spreekt wel een woordje Engels.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Dani hield te veel van vrouwen en vermaak, de vrouwen hielden teveel van hem en hij kon met niemand praten.
Tja, volgens mij kan De Mul contractueel niet terug en Mitea zie ik het ook niet meer redden. Of doel je op John Goossens?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
En wanneer er 2 vleugelspelers gehaald worden? Kijk, ik begrijp dat supporters graag het hele pakketje gehaald zien worden, maar helaas kan zoiets alleen bij normale producten in de winkel.
Je kan Tom de Mul terughalen als noodverband-met-potentie. Dan kan je een jeugdspeler op links loslaten. Maarja, is dat ideaal? Nu heb je Huntelaar "alvast" in huis, en kun je rustig kijken wat je doet. Wellicht zijn er half januari wel twee extra opties op de vleugel.
Dat ZK 4de werd was voornamelijk aan de arbitrage te danken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijk
1.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Daggla, hoeveel knalt Harry er nog in?
Ik zou het ook zonde vinden, want vooralsnog is hij de spits met het meeste rendement.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Is het nou Gekas of Gkekas trouwens?
Zou wel jammer als Harry ons nu al verlaat, hadden we nog veel lol van kunnen hebben. Maar goed, bij Ronald is het ook gezellig.
Op zn minstquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ga naar het stadion, 2-0!
die mag van mij wel weg, omdat Klaas-Jan er nu bijkomtquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Charisteas moet blijven!
Slap in the face voor Escudé.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef F1Bas het volgende:
Nigel de Jong als centrale verdediger![]()
AFC Ajax: Maarten Stekelenburg; Hatem Trabelsi, Nigel de Jong, Thomas Vermaelen, Juanfran; Mauro Rosales, Tomás Galásek, Wesley Sneijder, Nourdin Boukhari; Angelos Charisteas, Markus Rosenberg
Heintinga is ziek.
Hmm apart... Denk toch dat De Jong er staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef jna het volgende:
op teletekst staat galasek als verdediger.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef Radegast het volgende:
Dan lijkt het mij meer een 3-5-2 met De Jong en Galasek als controlerende middenvelders.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Black-Death het volgende:
Onze spits scoort toch wel 2x in twaalf minuten tegen RKC, hè!
Oudquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jna het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)uto_s/14059465.html?
Daar maak je pas de blits mee
Voor Jong Ajax.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef PyTh het volgende:
Zul je zien dat Rosenberg en Charisteas als een trein gaat lopen
Wat moet je dan nog met Huntelaars?
Het moet niet veel gekker worden, een assist van Rosales idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef jna het volgende:
2-0!!!!!!!!!!!!! Charisteas met een schitterende aktie van Rosales (Ja u hoort het goed, Rosales)
Dit is echt weer het eerste goeie in maanden (speeltijd, niet blessure).quote:
Oh nee, die spelen donderdag pas, sorry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen
Als dit de beslissende wedstijd isquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen
Blessuregevoelig helaas, maar is wel degelijk een goede voetballer..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt weer het eerste goeie in maanden (speeltijd, niet blessure).
Snel, maar meestal totaal geen rendement.. dit was een goeie assist, maar meestal rent hij snel via de zijkant naar de achterlijn om dat het duel te verliezen of een waardeloze voorzet te geven..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Blessuregevoelig helaas, maar is wel degelijk een goede voetballer..
jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef McCarthy het volgende:
speelt ajax nu tegen groningen weer 4-4-2?
Nou ja, hij speelde gewoon heel erg zwak. En dan krijg je kritiek, zeker als het helemaal slecht gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
leuk dat rosenberg weer gescoord heeft. Ik mag hem wel. Heeft natuurlijk ook veel onterechte shit over zich heen gehad.
Charisteas ook,naar mijn idee. de enige die ik echt prut vind dit seizoen is pienaar,verder doen ze allemaal wel goed mee vind ik. dat ik pienaar niet moet is puur om zijn vuile spel,2 keer natrappen om niks,ik vind het maar een laf mannetje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
leuk dat rosenberg weer gescoord heeft. Ik mag hem wel. Heeft natuurlijk ook veel onterechte shit over zich heen gehad.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Fok_you het volgende:
TE mooi gewoon al die kutneusjes die eerst lopen te patsen dat ze wel even kampioen worden, dan gaan huilen dat ze wel de beste zijn maar geen goede aanvallers hebben en niet veel later worden charisteas en rosenberg al weer de hemel in geprezen na 3 goede wedstrijden!!
en vervolgens halen ze huntelaar ook nog die daar lekker zijn carriere mag verpauperen ondanks zijn overvloed aan kwaliteit...... en ineens heb je een voorhoede lopen van 20 miljoen, waar kuyt+kalou samen minder dan een miljoen hebben gekost !!
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergensquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
zooooooooooooooooo herkenbaar
![]()
idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens
Hebben we gisteren gezien jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens
Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZ![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry maar zo'n kansloze post van MrDoegewoon moest gewoon ff ingekopt worden. Zelfs Charisteas had hem ingekopt![]()
Kennis = teletekst supporter?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:
"Twee toevaltreffers, en een niet scorend AZ anders stond er gewoon 0-4"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |