Nee, volgens de decal ook gewoon groen. Dit is in de "Wat is er mis met deze foto-reeks"quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef most_wanted het volgende:
En welke kleur was het?
Ik zei toch paars.
![]()
roodwaarde 36quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
color="#219c42"
Best wel kuttopic dan, eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Naja groen dus.
Even onzinnig als vragen welke kleur deze tekst heeft; zwart of rood...![]()
spuit11quote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Mastertje het volgende:
ik ben kleurenblind maar ik denk groen ?
Whehe, pwned! iedereen in dit topic wou jou voor de gek houdenquote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Mastertje het volgende:
ik ben kleurenblind maar ik denk groen ?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whehe, pwned! iedereen in dit topic wou jou voor de gek houden;
D:D:D:!23@!@ONE!2
stervendehoerenkankerkleurenblindequote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef Mastertje het volgende:
godverdomme! Stervende hoeren kankernerds
Eigenlijk is die opmerking al een paar weken niet leuk meer.quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een stervende hoeren kankertopic
quote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
stervendehoerenkankerkleurenblinde![]()
sorryquote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigenlijk is die opmerking al een paar weken niet leuk meer.
ban hem ff danquote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigenlijk is die opmerking al een paar weken niet leuk meer.
die onderste is veel groterquote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
Nog een leuke, waar komt dat lege vakje toch vandaan![]()
[afbeelding]
Nee, jouw opmerkingen zijn leukquote:
Komt omdat de hoek van de onderste iets groter isquote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het, maar geen zin om dat nu allemaal uit te leggenquote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
hou je bek danquote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik weet het, maar geen zin om dat nu allemaal uit te leggen![]()
Jullie zijn saaiquote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt omdat de hoek van de onderste iets groter is![]()
Leuk geprobeerd hoorquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Een bekende, maar wel leuk
Freaky.quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Een bekende, maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...
quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Adfundum het volgende:zo van, je verpest het , wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben geen 14
mijn ogenquote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Moet je trouwens niet te lang naar kijken als je teveel bier op hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben geen 14
Die is er ook met veel meer kleine 'draaikolkjes'quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Moet je trouwens niet te lang naar kijken als je teveel bier op hebt![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef demonseeker14 het volgende:
HIHI haha lol !!!![]()
![]()
;d:d:DD:D:D:D:D:D
[afbeelding]
Ik zie het nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hier een leuke voor jou:
[afbeelding]
A en B hebben dezelfde kleur, probeer dat maar eens te ontkennen![]()
*stelt in als bureaubladachtergrond.quote:
Open maar eens in paint en selecteer een gedeelte van vak A en sleep dat naar vak B, dan zie je dat beide vakken dezelfde kleur hebben.quote:
Komop er zijn er nog veel meer te vinden op internetquote:
Hoe wil je dan ooit nog in slaap komen straksquote:
Leuk op kantoor als mn collega even van zn plek isquote:
volgens photoshop klopt het idd ook exact. Snap er geen reet vanquote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Open maar eens in paint en selecteer een gedeelte van vak A en sleep dat naar vak B, dan zie je dat beide vakken dezelfde kleur hebben.
Noem hetquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
volgens photoshop klopt het idd ook exact. Snap er geen reet van
haha die is lachenquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is freaky
http://www.michaelbach.de/ot/mot_adapt/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |