Op de Grote Markt ligt een flink pak zegquote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Hier sneeuwt het op dit moment trouwens flink door
Mooi temperatuurverloopquote:Ortszeit Mo Temperatur Wetter
Mo, 26.12. 23:50 -19°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 23:20 -19°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 22:50 -22°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 22:20 -24°C leichte Schneeschauer
quote:
voorlopig lost alles nog op bij de lijn Amsterdam - Enschede .. Vraag me af of dat over een uur ineens anders isquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef junkiexp het volgende:
Volgens de neerslagradar,komt er rond half 1 flink wat neerslag in Rotterdam eo..
Dan hebben wij een andere radarquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
voorlopig lost alles nog op bij de lijn Amsterdam - Enschede .. Vraag me af of dat over een uur ineens anders is
Mooi!quote:
Wetteronline laat niks ten zuiden van Amsterdam zien in de afgelopen drie uur. Alles wat aan komt zetten lost op boven Amsterdam..quote:
Wat is er precies aan de hand?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik denk dat ik ga stoppen met het weer zooi, zoveelste keer storing, ik heb het gehad.
Ik kan er nog wel op in gaat maar het heeft geen nut meer, dit klote ding kan gewoon de container in, ik heb er op deze manier gewoon geen enkele zin meer in dat het dit elke keer gebeurd. Die weerberichten van tegenwoordig kloppen ook voor geen meter meer, kortom, je kan beter maar gaan afwachten, kan beter meer tijd in mijn fotografie stoppen dat dit onzin.quote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand?
Noord... Sneeuwt nog steedsquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi!Waar is dat? Hier in Slotervaart ligt er nog niet zo'n mooi dek volgens mij
![]()
I know maar ik hou het gewoon niet meer...valse weerberichten op de TV, ik heb het gewoon gehad. Wat ik nu met mijn website ga doen, ik weet het nog niet ik zie het wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aaaahhh komop SpeedyGJ!!!!! Ik kijk altijd uit naar je voorspellingen!!!
Maja, als het niet leuk meer is...
het is geen kerst meer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef the_disheaver het volgende:
Ha, KNMI had het toch over een kans van 5% op een witte kerst? Het is hier toch echt wit!
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond muziek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
I know maar ik hou het gewoon niet meer...valse weerberichten op de TV, ik heb het gewoon gehad. Wat ik nu met mijn website ga doen, ik weet het nog niet ik zie het wel.
Ik hoop dat ik mijn auto morgen weer moet uitgraven....net als in maartquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef Caesu het volgende:
hier nog niks maar ik verwacht het zeker weten wel vannacht!
(zuid-holland-zuid).
komt een hele strook aanzetten vanuit duitsland/denemarken zo in zuidwestelijke richting.
Witte kerst is als er gedurende 2 dagen een pak van zoveel cm ligt oidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef the_disheaver het volgende:
Ha, KNMI had het toch over een kans van 5% op een witte kerst? Het is hier toch echt wit!
Ja lekker boeiend.. ik hanteer het volgende...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef firecow het volgende:
[..]
Witte kerst is als er gedurende 2 dagen een pak van zoveel cm ligt oidin de bilt wel te verstaan
Scheelt dan toch aardig die 'paar'kilometerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef firecow het volgende:
[..]
Noord... Sneeuwt nog steeds![]()
Was trouwens een simpel snapshotje uit me dakraam![]()
Weet ik, maar hier dooit alles nu gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Daken zijn hier wit
En SpeedyGJ: Je weet het - niets is zo onvoorspelbaar als het weer
Prachtige foto!!! Wat woon jij mooi zegquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef stumbleupon het volgende:
Hier in Bergen op Zoom na de gigantische hagelbui +met extra harde onweersklap alleen maar heldere lucht gehad... En dan bedoel ik ook extreem helder... De lucht is extreem schoon. Normaalgesproken heb ik hier altijd wel last van of vochtige atmosfeer of smog... Nu kan ik Moerdijk zien liggen en kan vliegtuigen op zien stijgen vanaf Rotterdam....
Nog even een andere van vanmiddag:
[[url=http://i27.photobucket.com/albums/c190/fokaccount/fok/th_Clipboard01.jpg]afbeelding][/URL]
temperatuur inmiddels 1.1 graden... Boven nul.. Dat wel
Mooie omstandigheden voor Aurora Borealis
Nu wel. En hárd! Het wordt al wit!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef Radjesh het volgende:
Almere nog niks
Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef N.icka het volgende:
[..]
Prachtige foto!!! Wat woon jij mooi zeg![]()
En jij hebt een schitterende avatar...!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef N.icka het volgende:
[..]
Prachtige foto!!! Wat woon jij mooi zeg![]()
Lekker hoor. Je zit daar trouwens uitstekend vannacht, maar ook de komende dagen. Veel noordzeebuien die hun witte massa over je uit zullen storten. Maak morgen maar een flinke wandeling in de sneeuw, er kan best eens een dik pak liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor Rechtuit - Statief - Zonder Flits.
[afbeelding]
Voor Rechts - Statief op 2 poten omdat de opstap te laag was - Zonder Flits.
[afbeelding]
Voor Rechtuit - Statief - Met Flits.
[afbeelding]
Achter Rechtuit - Uit De Hand - Met Flits.
[afbeelding]
Achter Rechts - Uit De Hand - Met Flits.
[afbeelding]
Idd, alhoewel het niet zo mooi was dan van 2 maartquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef N.icka het volgende:
Het is al echt wit aan het worden bij jullie , bofkont
Kijk die hele lijn gaat precies over me heenquote:
Ik zit zeker lekker hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Lekker hoor. Je zit daar trouwens uitstekend vannacht, maar ook de komende dagen. Veel noordzeebuien die hun witte massa over je uit zullen storten. Maak morgen maar een flinke wandeling in de sneeuw, er kan best eens een dik pak liggen.
Ja, maar toen schommelde het kwik zo rond de 1 graden. Sneeuw kwam toen met bakken uit de hemel vallen, maar als je door de bossen liep was het van: "Drup, druppel, klats, flats"quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef kree het volgende:
De westelijke provincies zitten goed. (en ook volgens het weerbericht)
Het oosten moet niet zeiken, want die hebben al een pak sneeuw gehad.
In 1657 was het goed raak anders. Postkoetsen reden niet meer en de trekvaart lag compleet op z'n gat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:47 schreef N.icka het volgende:
Het midden van het land krijgt ook nooit wat
Daaar heb je gelijk in , je vergeet die dingen weer zo snel he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:51 schreef nozem het volgende:
[..]
In 1657 was het goed raak anders. Postkoetsen reden niet meer en de trekvaart lag compleet op z'n gat.![]()
Inderdaad, ik moest ook even graven in mijn geheugen. Gelukkig dient het werk van de heer Buisman als een uitstekend referentiekader in dat soort gevallen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Daaar heb je gelijk in , je vergeet die dingen weer zo snel he?
De beste man is dan ook van vele markten thuis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:02 schreef N.icka het volgende:
Buisman , dat deed mijn oma altijd in de koffie
Wellicht geef ik daar antwoord op als jij de spits afbijt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:04 schreef N.icka het volgende:
Wat doe jij eigenlijk nog op nu?
Waaraan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:08 schreef N.icka het volgende:
Ik werk
Mwah, wellicht doet ze iets atmosferisch. Kunnen we toch ontopic blijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laten we er geen slowchat van maken mensen![]()
Hier droog![]()
Voor een goed breiwerk is zelfs 3.15 een prima tijd. Ik werk aan mijn oeuvre op FOK!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef N.icka het volgende:
Sorry Speedy , tis hier ook droog en dat zal het ok wel blijven denk ik
ik werk aan een breiwerk
Trusten. En geniet ervan he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Its oke![]()
De komende uren blijft het even droog maar vanuit het oosten kom er opnieuw neerslag aan. Tegen de klok van 5/6 zal hier de bewolking weer toenemen gevolgt door, jawel opnieuw sneeuw. Kortom, ik ga even lekker slaapjes doen, ik wordt wel wakker gesmst als het nodig is
![]()
see ya!
Blijf daar maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Trusten. En geniet ervan he?
Voor even zou ik zelf wensen dat ik in Dokkum woonde, voor heel even dan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef N.icka het volgende:
Doei Speedy , slaap lekker
ahhhh gossiequote:Op dinsdag 27 december 2005 04:13 schreef MissHobje het volgende:
net gemaakt met doggie walk :
kom maar naar Eindhoven, kun je de sneeuw bewonderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het dooit alweer![]()
Ik moet echt gaan verhuizen wil ik leuk weer krijgen.
Hier in Maastricht was wel iets gevallen, maar stelde weinig voor. 't Is de vraag of van dat gebied hier nog sneeuw is te verwachten ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:35 schreef Oom_Agent het volgende:
oei oei........ zie eens wat er vanuit Duitsland deze kant opdraait. Vanuit de Eifel en NRW komt een sneeuwgebied op zetten. Nu ligt er in Nijmegen zo'n 3 cm en het sneeuwt nog steeds uit een klein buitje. Maar eens kijken wat er straks gebeurd![]()
[afbeelding]
Wanneer komt deel 5 van zijn werk nou eens...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Overigens, alle gekheid op een stokje, een regelrechte aanrader, dat werk van Buisman. Neerlandsch weer dat teruggaat tot de tijd van Karel de Grote, gebundeld in een aantal delen. Het jaar 1657 en haar (fictieve) winterse perikelen zijn overigens zomaar uit de lucht gegrepen, maar gezien de klimatologische dip die ons land toen doormaakte zeer goed mogelijk.
Een dikke sjaal, hoop ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef N.icka het volgende:
Sorry Speedy , tis hier ook droog en dat zal het ok wel blijven denk ik
ik werk aan een breiwerk
ik gebruik regelmatig deze. Niet altijd precies, maar een goede indicatie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:25 schreef michiel_merk het volgende:
hier word het ook weer bewolkt, heeft iemand een radar waarop te zien is waar de buien heen gaan ?
Laat wat voor Almere over!quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:28 schreef Oldbie het volgende:
Het sneeuwt nu lekker hier in Emmeloord
quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Op deze link ook te zien dat hoe het neerslaggebied NL binnendraait, en dat met temperaturen van -3 graden.
No wayquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Laat die sneeuw maar voor mij, ik wil Oldbie's poes!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hij moet het doen indah188 bezoekers zien ze allemaal
![]()
Hier is 3 cm gevallen, en ja hoor Roel_Jawelbinnen nu en 30-60 min zal jij sneeuw hebben
Ah!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmiddag zal het droog gaan verlopen, vanavond komen vanuit het NO weer sneeuwbuien opzetten
Zit hiero (in Monster) al heel de dag uit het raam te staren maar ik heb denk ik de hoop opgegeven...misschien een paar vlokjes, maar sneeuw dat blijft liggen, dat gaat het denk niet wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ga niet meer naar de weerberichten luisteren hoor. Ze zeggen allemaal wat anders.
Ik zit al een paar uur naar overtrekkende wolkenvelden te staren. Ik heb drie sneeuwvlokken gezien.
De temperatuur is overigens het afgelopen halve uur een graad gezakt. Het vriest bijna weer!
Wat heb jij een super kjoetie stoere kat zo in die sneeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef Oldbie het volgende:
Even de kat geroepen. Ze geniet met volle teugen
Ze is nu weer buiten.....sneeuwvlokjes vangen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ho ho wacht even jij!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef FRaGMaN het volgende:
Als ik de radar zo zie denk ik niet dat er nog op grote schaal sneeuw gaat vallen. misschien lokaal een buitje. Donderdag en vrijdag kunnen we denk ik de meeste neerslag verwachten. Zaterdag gaat het alweer over in natte sneeuw, gevolgd door ijzel en regen.
Foei, wat heb ik nou gezegtquote:
Zeg me dat dat nep is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
het wordt tijd voor onweer, een MCS of zo, 29 graden en pikzwarte luchten .
was het maar 27 juni![]()
alvast een voorproefje op aanstaande zomer:
[afbeelding]
![]()
We zullen zien..quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ho ho wacht even jij!
Boven Denemarken en Duitsland begint alles toch echt wel te actieveren hoorde stroming is momenteel nog oost, maar 1 maal zuid oost kan het weer helemaal raak gaan
Om van te watertanden iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik word misselijk van dat plaatje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
![]()
¤ 497,48quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik word misselijk van dat plaatje.
Speed, mooie stationnetjes man![]()
![]()
0.1 graad buiten (dus vriest het nu twee graden), 39% water in de lucht, wolkt en windstil.
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Omaha het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat gaat vallen
[afbeelding]
Tsjaa. Maar is wel goedkoper dan die anderen die je liet zien, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
¤ 497,48
Liegt er niet om1 winkel heeft em nog, alleen uitverkocht
eens mailen of ze die ook kunnen bestellen, dan wordt het pas in februari dat ik dan weer in bezit ben
![]()
Niet alles hoor,mijn radar had wel degelijk gelijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wetteronline laat niks ten zuiden van Amsterdam zien in de afgelopen drie uur. Alles wat aan komt zetten lost op boven Amsterdam..
Klopt beetje welquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tsjaa. Maar is wel goedkoper dan die anderen die je liet zien, toch?
helaas verdwijnt de neerslag letterlijk als sneeuw voor de zon zodra het over de grens komt. misschien later op de avond een verdwaald buitje?quote:
dat heeft te maken met het bereik van de radar denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
helaas verdwijnt de neerslag letterlijk als sneeuw voor de zon zodra het over de grens komt. misschien later op de avond een verdwaald buitje?
Hmm dat duurt nog wel even voordat dat hier ( =Bergen op zoom) is (if at all)quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
Als je de radar bekijkt komt er een behoorlijk groot neerslag gebied aan , al bijna bij eindhoven
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm en die die 90 min. ff laten rennen
Jij wilt een ongeluk?quote:
Egoist...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Mikkel het volgende:
Oo, ik zou je wel wat van hier kunnen geven, maar ik hou het liever zelf.![]()
En dan erbij bedenken dat de helft in de zee valtquote:
Ik doe mijn bestquote:
Mooie foto zeg ..quote:
Zo'n gevoel had ik ook al.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:36 schreef logisnack het volgende:
Lijkt wel of alles uitdooft voordat het Overijssel berijkt.. niet eerlijk
Nog steeds geen sneeuw hier
Dichtgetrokken? Hier in Vriezenveen nog een felle zon.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef MrJones het volgende:
Ik zie het nu een beetje dichttrekken in Almelo, maar ik hoef dus voorlopig geen sneeuw van betekenis te verwachten hier?
Ho, dat zei ik niet, ik zei: een beetje aan het dichttrekkenquote:Dichtgetrokken? Hier in Vriezenveen nog een felle zon.![]()
Jammer . thanksquote:Op woensdag 28 december 2005 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk het niet meer Ymke, maar je weet het maar nooit natuurlijk
Dat spul wat daar bij Hamburg loopt te activeren kan in de loop van vanavond het oosten wel eens gaan aandoen.. eindelijk?!?!?!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef aloa het volgende:
Hier sneeuwd het ook al een tijdje![]()
Zit veel sneeuw in duitsland
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem is de hele dag ook zonnig geweest.... Mag eigenlijk wel een sneeuwbuitje vallen vandaag op mijn verjaardag
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem is de hele dag ook zonnig geweest.... Mag eigenlijk wel een sneeuwbuitje vallen vandaag op mijn verjaardag
En dat haal je uit ?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef junkiexp het volgende:
Amsterdam kan rond 20:00 uur nog wel een flinke sneeuwbui verwachten,maybe dat het doortrekt naar Rotterdam.
Een radar,op een site waar ik een abbo heb.quote:
Denk het niet, die buien in het noorden van het land lijken wel op 1 plaats te blijven hangenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef junkiexp het volgende:
Amsterdam kan rond 20:00 uur nog wel een flinke sneeuwbui verwachten,maybe dat het doortrekt naar Rotterdam.
waar vandaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef FRaGMaN het volgende:
ziet er naar uit dat eindhoven en omgeving toch nog een sneeuwbuitje krijgt.
Vanuit duitsland in Zuid westelijke richting. Maar nu lijkt het erop dat het onder eindohoven doortrekt richting belgiequote:
precies ja, dat is alles wat ik ook zie. Nou ja, het is in ieder geval goed koud, dat is ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Vanuit duitsland in Zuid westelijke richting. Maar nu lijkt het erop dat het onder eindohoven doortrekt richting belgie
Volgens de theorie zou het relatief warme water (in dit seizoen) moeten zorgen voor méér activiteit.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef firecow het volgende:
kunnen dat ijselmeer niet dichtdumpen en een mooi natuurgebied van maken.... Alle neerslag lost verdomme op boven dit prut meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef i2Them2 het volgende:
Hier vandaag geen sneeuw, alleen kou. Ik denk dat het tot vrijdag wel droog blijft
Het is inderdaad niet te geloven momenteelquote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als het goed is moet jij zo een flinke 1 krijgen -MK- mits het niet uitgesneeuwt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |