Op de Grote Markt ligt een flink pak zegquote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Hier sneeuwt het op dit moment trouwens flink door
Mooi temperatuurverloopquote:Ortszeit Mo Temperatur Wetter
Mo, 26.12. 23:50 -19°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 23:20 -19°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 22:50 -22°C leichte Schneeschauer
Mo, 26.12. 22:20 -24°C leichte Schneeschauer
quote:
voorlopig lost alles nog op bij de lijn Amsterdam - Enschede .. Vraag me af of dat over een uur ineens anders isquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef junkiexp het volgende:
Volgens de neerslagradar,komt er rond half 1 flink wat neerslag in Rotterdam eo..
Dan hebben wij een andere radarquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
voorlopig lost alles nog op bij de lijn Amsterdam - Enschede .. Vraag me af of dat over een uur ineens anders is
Mooi!quote:
Wetteronline laat niks ten zuiden van Amsterdam zien in de afgelopen drie uur. Alles wat aan komt zetten lost op boven Amsterdam..quote:
Wat is er precies aan de hand?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik denk dat ik ga stoppen met het weer zooi, zoveelste keer storing, ik heb het gehad.
Ik kan er nog wel op in gaat maar het heeft geen nut meer, dit klote ding kan gewoon de container in, ik heb er op deze manier gewoon geen enkele zin meer in dat het dit elke keer gebeurd. Die weerberichten van tegenwoordig kloppen ook voor geen meter meer, kortom, je kan beter maar gaan afwachten, kan beter meer tijd in mijn fotografie stoppen dat dit onzin.quote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand?
Noord... Sneeuwt nog steedsquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi!Waar is dat? Hier in Slotervaart ligt er nog niet zo'n mooi dek volgens mij
![]()
I know maar ik hou het gewoon niet meer...valse weerberichten op de TV, ik heb het gewoon gehad. Wat ik nu met mijn website ga doen, ik weet het nog niet ik zie het wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aaaahhh komop SpeedyGJ!!!!! Ik kijk altijd uit naar je voorspellingen!!!
Maja, als het niet leuk meer is...
het is geen kerst meer hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef the_disheaver het volgende:
Ha, KNMI had het toch over een kans van 5% op een witte kerst? Het is hier toch echt wit!
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond muziek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
I know maar ik hou het gewoon niet meer...valse weerberichten op de TV, ik heb het gewoon gehad. Wat ik nu met mijn website ga doen, ik weet het nog niet ik zie het wel.
Ik hoop dat ik mijn auto morgen weer moet uitgraven....net als in maartquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef Caesu het volgende:
hier nog niks maar ik verwacht het zeker weten wel vannacht!
(zuid-holland-zuid).
komt een hele strook aanzetten vanuit duitsland/denemarken zo in zuidwestelijke richting.
Witte kerst is als er gedurende 2 dagen een pak van zoveel cm ligt oidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef the_disheaver het volgende:
Ha, KNMI had het toch over een kans van 5% op een witte kerst? Het is hier toch echt wit!
Ja lekker boeiend.. ik hanteer het volgende...quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef firecow het volgende:
[..]
Witte kerst is als er gedurende 2 dagen een pak van zoveel cm ligt oidin de bilt wel te verstaan
Scheelt dan toch aardig die 'paar'kilometerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef firecow het volgende:
[..]
Noord... Sneeuwt nog steeds![]()
Was trouwens een simpel snapshotje uit me dakraam![]()
Weet ik, maar hier dooit alles nu gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Daken zijn hier wit
En SpeedyGJ: Je weet het - niets is zo onvoorspelbaar als het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |