Dat verklaart in ieder geval zn spraakgebrekquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
Hij heeft het hart op de tong natuurlijk ook eh
Idd, alleen de muziek is wel een beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval zn spraakgebrek
Liever iets typisch fries geluisterdquote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd, alleen de muziek is wel een beetje jammer
Van die jammer balads allemaalquote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Liever iets typisch fries geluisterd
Wat lopen al die ouwe Friezen te zannikenquote:
KOmt nu weer een nieuwe.. ik benbenieuwd of het weer over de oorlog of volkstuintjes gaatquote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat lopen al die ouwe Friezen te zanniken
GMTAquote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
vieze NSB-er
En dan iemadn van 69 er bij die eenslechtere conditie heeft
"ik heb 8 versnellingen, maar heb m altijd in de 4 staan"
http://www.bingofm.nl/quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en waqr blijft potdomme de friestalige muziekdeze bagger kan ik ook wel op sky horen
Ja iddquote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
vertaling: hij heeft een spartamet gekocht om mee te Jeu de Boulen
quote:Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef B_BOY het volgende:
tis kut dat een spartamet zo duur is anders had ik er een gekocht hoor. goedkoop en snel naar school.
ik moet echt aan mn paper gaan werken, maar die ouwe kereltjes zijn veelste grappigquote:
Alexxxxx pak je bijlquote:
Dat zei ik alquote:Op maandag 26 december 2005 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
de bakkerij in Ried staat in de brand
quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
De bakkerijWaar moeten de mensen dan boodschappen doen! De enige winkel in het dorp
Rel-kabouterquote:Op maandag 26 december 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut, helemala vergeten, TF kan ook met bijlen omgaan
[afbeelding]
nu jij er achteraanquote:Op maandag 26 december 2005 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
de bakkerij in Ried staat in de brand
neequote:
Benzineslang in zijn reet ragge en vuurtje erbijquote:Op maandag 26 december 2005 15:04 schreef BoJo het volgende:
Nah dat ging weer lekker, m'n pa rijd als een josti, afgesneden door een ouwe bokkelul in een mercedes en ruzie met een schijtneger bij de benzinepomp![]()
![]()
had ik geen moeite mee gehadquote:Op maandag 26 december 2005 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Benzineslang in zijn reet ragge en vuurtje erbij![]()
dat was ik dus (overgestapt na het tanken)quote:Op maandag 26 december 2005 15:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Je pa rijdt idd als een josti
![]()
Gassen godnondeju!
quote:Op maandag 26 december 2005 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat was ik dus (overgestapt na het tanken)![]()
![]()
Nee, is te ver,das vlak bij Franekerquote:
Omkewattes?quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
en dus niet naar mn oudersVeel te koud buiten, plus ik zie ze over 3 dagen wel weer, dan in mn omkesizzer jarig
ik kom in z'n 2 uit een flauwe bocht net geregent/gehagelt, vandaar dat ik rustig deed...had ook in z'n 1 door kunnen stampen maar dan waren we in het rond gegaanquote:
die zag ik volgens mij in 1 van de "wat voor auto rij jij" topics geloof ik...quote:Op maandag 26 december 2005 15:54 schreef Kluupkluup het volgende:
even een vraagje aan jullie..
hier op PTA (niet in SC volgens mij) komt regelmatig iemand posten. Hij heeft een erg vette Mazda oldtimer (gekocht via marktplaats). Een 828 coupe of 626 coupe.. Ik weet het ook eigenlijk niet meer. Bruin/grijze kleur iig en bouwjaar van tussen '75 en '80.
Ik wil weten wat voor een type het is aangezien ik binnenkort ook een mooie (betaalbare) oldtimer wil.
Of heeft iemand nog een link naar een topic met foto's?
http://forumtools.phserver.net/search_lite/index.php goede zoekerquote:Op maandag 26 december 2005 15:54 schreef Kluupkluup het volgende:
hier op PTA (niet in SC volgens mij) komt regelmatig iemand posten. Hij heeft een erg vette Mazda oldtimer (gekocht via marktplaats). Een 828 coupe of 626 coupe.. Ik weet het ook eigenlijk niet meer. Bruin/grijze kleur iig en bouwjaar van tussen '75 en '80.
Ik wil weten wat voor een type het is aangezien ik binnenkort ook een mooie (betaalbare) oldtimer wil.
Weet ik (behalve van de regenquote:Op maandag 26 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kom in z'n 2 uit een flauwe bocht net geregent/gehagelt, vandaar dat ik rustig deed...had ook in z'n 1 door kunnen stampen maar dan waren we in het rond gegaan![]()
die is van Ahuraquote:Op maandag 26 december 2005 15:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze?quote:Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zag ik volgens mij in 1 van de "wat voor auto rij jij" topics geloof ik...
ws werkt et welquote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je twee verschillend HP scanners tegelijk op je computer aanlsuiten, of begint te software dan te bokken/elkaar te vervangen?
Het boeit ons niksquote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb "Parts, The Clonus Horror"
ga em nu kijken
quote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je twee verschillend HP scanners tegelijk op je computer aanlsuiten, of begint te software dan te bokken/elkaar te vervangen?
M'n Friese bloed zal wel ff de overhand hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben het iets te vaak eens met Sjoewe de laatste tijd
Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,quote:
Hoezo? Wil je 'm in z'n hol blaffen?quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zodadelijk ook, maar wordt gezellig, lekker met mn neefjes en nichtjes spelen(voordeel van verruit de oudste zijn
)
Gezellig tussen je 46 labradorsquote:Op maandag 26 december 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
Kolere de honden horen eigenlijk tot 17:00 vrij buiten te zitten maar ik met mijn piet paulusma inzicht heb ze 5 minuten voor de hel losbrak binnen gezet![]()
Nu zit ik fijn droog
Ze zitten niet binnen binnen maar in hun hokken binnenquote:
Mja het zijn er minder dan Alexxxxx z'n 578 kattenquote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze zitten niet binnen binnen maar in hun hokken binnen
En het zijn er maar 18incl de 9 puppy's
Damn veelquote:Op maandag 26 december 2005 16:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze zitten niet binnen binnen maar in hun hokken binnen
En het zijn er maar 18incl de 9 puppy's
Wrom zou je dat uberhaupt willenquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
een 1.6 OHC Sierra motor voor 40 euro, woei
zou zoiets heel erg gaan ruiken als je dat voor de sier op je kamer zet....
5, momenteelquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het zijn er minder dan Alexxxxx z'n 578 katten
Als je alle olie en bezine eruit laat lopen, en hem vervolgens goed schoonmaakt, moet het wel tof zijn, glasplaat erop en je hebt een leuk tafeltjequote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat ze elkaar een SOA bezorgenquote:Op maandag 26 december 2005 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je 'm in z'n hol blaffen?
[..]
Je moet ze ook geen bami gevenquote:Op maandag 26 december 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5, momenteelnet weer een nieuwe er bij
Afstellen zonder testen of het daarna goed werkt is ook niet zo handigquote:Op maandag 26 december 2005 16:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
lache toch
heb zelf een 1.8 Laser T in m'n sierra liggen, ken ik alvast oefenen met afstellen en dergelijke
Ja dat zei ik al ja.quote:Op maandag 26 december 2005 16:20 schreef Fwnk het volgende:
Maar ok, idd goed schoonmaken (ECHT goed) en dan is het best leuk
quote:Op maandag 26 december 2005 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geloof het of niet, ik heb ze zonet weer bami gevoerd
Nou voor 40 euro zou ik dat wel aandurvenquote:Op maandag 26 december 2005 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jeremy Clarkson had zo eens een porsche gestript en een heel interieur gemaakt. stoelen gemaakt, het afstellen werkte zelfs nog, en een mooie tafel met een glasplaat bovenop het motorblok. prachtige tafel inderdaad.
dat was die aflevering dat ze elk een porsche gingen kopen.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Nog een keer doen en ik dien een klacht in wegens seksuele intimidatie
Je speelt met je account, je zit op het randje van een ban!!!!11111onequote:
Zijn er geen mijmerende bejaarden meer op Omrop Fryslân?quote:
Nee, nog steeds die limburgerquote:Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zijn er geen mijmerende bejaarden meer op Omrop Fryslân?
quote:
Ik ben al stilquote:Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je speelt met je account, je zit op het randje van een ban!!!!11111one
Hop, nu nog even uitloggenquote:
Nee, die mogen ze samen met André Rieu in een baan om de aarde schietenquote:Op maandag 26 december 2005 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LImburg is OK.. Gé Reinders ook.. Maar de Brassband van Tzummarum niet
André Rieu heeft ten minste nog een bijzondere busquote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, die mogen ze samen met André Rieu in een baan om de aarde schieten![]()
toch maar begonnen...quote:
die gaan bokken iddquote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
neuh, gewoon goed schoonmaken van te voren.quote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
en downloaden van de hp site duurt urenquote:Op maandag 26 december 2005 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonet kon het nog
Nou ja, ik ben er net achter dat ik de installatie CD rom kwijt ben
jaaaaaquote:
kan wel als je foto's van auto's wilt plaatsen (kijk youp een ot reactiequote:Op maandag 26 december 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik kan het dus beter niet doen?(scheelt me weer zoeken naar de CD ROM)
quote:Op maandag 26 december 2005 17:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan wel als je foto's van auto's wilt plaatsen (kijk youp een ot reactie)
Maar de drivers van hp hebben niet alleen die driver erin, maar ook nog tig proggies die je niet nodig hebt en je systeem alleen maar verneuken
Maar alles kan he
Ik wil scannenquote:Op maandag 26 december 2005 17:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan wel als je foto's van auto's wilt plaatsen (kijk youp een ot reactie)
Maar de drivers van hp hebben niet alleen die driver erin, maar ook nog tig proggies die je niet nodig hebt en je systeem alleen maar verneuken
Maar alles kan he
mn pc is vaker gecrashed dan mn autoquote:Op maandag 26 december 2005 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, jij crasht misschien je auto, de meeste mensen hier crashen geowon hun PC
youp was aant zeiken, ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil scannenWat verwacht je dan
windhoos zeker?quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Youp het volgende:
[..]
mn pc is vaker gecrashed dan mn auto
die heb je altijd nodig tegenwoordigquote:
Je kunt gaan zoeken naar je cd.quote:Op maandag 26 december 2005 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar kan het nu wel of niet?
Dus ik kan twee scanners van HP tegelijk aangesloten hebben zonder dat de software gaat nokken of elkaar vervangen?quote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je kunt gaan zoeken naar je cd.
Maar je kunt ook de driver downloaden van de site.
neuh, identiteitskaart of rijbewijs is meestal al genoeg... maar voor limburg heb je een paspoort nodigquote:Op maandag 26 december 2005 17:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
die heb je altijd nodig tegenwoordig
Ja het kan wel echter moet je even uitvinden welke van de 2 je het erste moet instalerenquote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik kan twee scanners van HP tegelijk aangesloten hebben zonder dat de software gaat nokken of elkaar vervangen?
waarom kunnen mensen met verstand van computers nooit gewoon ja of nee zeggen als je ze een ja of nee vraag stelt![]()
de een heb ik al maanden geïnstalleerd, is een print scan combi.. Maar k heb nu een wat betere scanner, en die wil ik er bij installeren. En ik heb ze wle een voor in in de USB poort geplugd, maar wil gewoon dat de software naast elkaar draait.quote:Op maandag 26 december 2005 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja het kan wel echter moet je even uitvinden welke van de 2 je het erste moet instaleren![]()
50/50 procent kans dat het goed of fout gaat![]()
en je probleem is nu?quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de een heb ik al maanden geïnstalleerd, is een print scan combi.. Maar k heb nu een wat betere scanner, en die wil ik er bij installeren. En ik heb ze wle een voor in in de USB poort geplugd, maar wil gewoon dat de software naast elkaar draait.
oe dan mogen we ook weigeren?quote:Op maandag 26 december 2005 17:19 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh, identiteitskaart of rijbewijs is meestal al genoeg... maar voor limburg heb je een paspoort nodig
omdat het is zoals ik al zei: alles kan, maar of het werkt ligt aan de soort scanners, de aansluiting en hoe jij het verder allemaal voor elkaar hebt op je pcquote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus ik kan twee scanners van HP tegelijk aangesloten hebben zonder dat de software gaat nokken of elkaar vervangen?
waarom kunnen mensen met verstand van computers nooit gewoon ja of nee zeggen als je ze een ja of nee vraag stelt![]()
omdat je dan het "ik ben de man" gevoel hebt... terwijl dat echt niet zo isquote:Op maandag 26 december 2005 17:35 schreef ook_gek het volgende:
waarom zijn foto's altijd zo vaag als je dronken bent en er word een foto gemaakt![]()
mooi dan weet ik er al direct een paar die ik eruit wil gooienquote:
Straks komt Peu weer terug, is het kleuterklasje compleetquote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef Sjoewe het volgende:
Is Fwnk weg krijg je Jaap ervoor terug![]()
ik sta tenminste in het lijstje met SC-ersquote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef Sjoewe het volgende:
Is Fwnk weg krijg je Jaap ervoor terug![]()
sinds wanneer mag jij van die uitspraken doen?quote:Op maandag 26 december 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks komt Peu weer terug, is het kleuterklasje compleet
ik weet er ook wel een paarquote:Op maandag 26 december 2005 17:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
mooi dan weet ik er al direct een paar die ik eruit wil gooien![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Straks komt Peu weer terug, is het kleuterklasje compleet
Zolang Fwnk maar ophoert ben ik tevredenquote:Op maandag 26 december 2005 17:47 schreef Youp het volgende:
[..]
sinds wanneer mag jij van die uitspraken doen?
ik ben alweer erg lang niet hier geweest
ik heb het over zuid-limburg, niet over noordquote:
neh zo voel ik me nooitquote:Op maandag 26 december 2005 17:38 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat je dan het "ik ben de man" gevoel hebt... terwijl dat echt niet zo is
quote:RobbieRicardo zei :
mooie tatoo mukie en jij bent ook mooi
fijne feestdagen van RR
naar huis nietquote:Op maandag 26 december 2005 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
Zoiezo heel Heerlen zou ik willen nomineren
Al die spuitgasten iigquote:Op maandag 26 december 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
naar huis niet![]()
wel een paar die er rondlopen
die sowiesoquote:
mwah die periode zijn we ook alweer overheenquote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang Fwnk maar ophoert ben ik tevredenJij zorgt tenminste nog voor wat vemaak af en toe, todat je weer met ijsmeis gaat zitten geilen
quote:Op maandag 26 december 2005 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
Zoiezo heel Heerlen zou ik willen nomineren
jij niet nee!quote:
negers en murken!quote:Op maandag 26 december 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
die sowieso
en die irri lui met hun gouden tandjes en pjama's aan
slim johquote:Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef ook_gek het volgende:
het is tiefus koud hier in mijn kamer
Wie weet komt dat wel omdat ik mijn raam ben vergeten dicht te doen![]()
tja die lui heb jequote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef Youp het volgende:
[..]
negers en murken!
zo had ik er laatst weer een bijna onder de auto... hij vond dat hij niet door hoefde te lopen bij het oversteken en hij zag me aankomen... andere mensen wachtte in het midden van de weg of liepen even snel door... maar meneer de pejama murk niet...![]()
Wheheh hadden we zaterdag ook in de stad. Die neger vond het nodig om door het rood over te steken onder het motto die auto stopt toch wel. Helaas voor die neger zat er iemand achter het stuur die al 1.5 dagen wakker was en aardig wat pillen in zijn lichaam had zitten. Mooi dat hij niet stoptjequote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef Youp het volgende:
[..]
negers en murken!
zo had ik er laatst weer een bijna onder de auto... hij vond dat hij niet door hoefde te lopen bij het oversteken en hij zag me aankomen... andere mensen wachtte in het midden van de weg of liepen even snel door... maar meneer de pejama murk niet...![]()
Je hebt een vrouw onzedelijk betast en zodoende genezen van je seksuele frustratiesquote:Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah die periode zijn we ook alweer overheen
ik geef meestal gas bij... en of ik scheur er 10cm langs (en dan moet je de blik in hun ogen zien) of ik douw dan op t laatste moment vol op de rem en stop met gierende banden zodanig dat ze nog net even opzij moeten springen.... dan leren ze het wel af!quote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh hadden we zaterdag ook in de stad. Die neger vond het nodig om door het rood over te steken onder het motto die auto stopt toch wel. Helaas voor die neger zat er iemand achter het stuur die al 1.5 dagen wakker was en aardig wat pillen in zijn lichaam had zitten. Mooi dat hij niet stoptje![]()
80 jaar geleden jaquote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw onzedelijk betast en zodoende genezen van je seksuele frustraties
dan ben je toch mega pimpin stoer tegenwoordig... of zit ik er dan naast?quote:Op maandag 26 december 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
mooi was ook dat we rond uurtje of kwart voor 8 een gozer tegen kwamen ala gabber, skinhead figuur. Dus wij van WTF doe jij gast? Ja ik ben aan het wandelen. Ja maar waarom dan? Ja heb ik zin in. Gast heb je gebruikt? Ja dat heb ik ja. Joh wat dan? Ja speed. Ah oke en wat nu dan? Ja nu ben ik rondjes door de stad aan het lopen![]()
Hoe kansloos is dat
wij hebben hem aangetiktquote:Op maandag 26 december 2005 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik geef meestal gas bij... en of ik scheur er 10cm langs (en dan moet je de blik in hun ogen zien) of ik douw dan op t laatste moment vol op de rem en stop met gierende banden zodanig dat ze nog net even opzij moeten springen.... dan leren ze het wel af!
dat gebeurt me TE vaak de laatste tijd... ook met de motor trouwens...
Je betast tegenwoordig brommers?quote:
hoezo aggressief int verkeer?quote:Op maandag 26 december 2005 18:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik geef meestal gas bij... en of ik scheur er 10cm langs (en dan moet je de blik in hun ogen zien) of ik douw dan op t laatste moment vol op de rem en stop met gierende banden zodanig dat ze nog net even opzij moeten springen.... dan leren ze het wel af!
dat gebeurt me TE vaak de laatste tijd... ook met de motor trouwens...
als je veel op de weg zit (en ik zit enorm veel op de weg) wordt je op een gegeven moment wel doodmoe van dat soort figurenquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij hebben hem aangetiktGing toch effe mooi op zijn plaat. Die gozer achteruit steken en naast gaan staan. Ja jo ben je kleurenblind of zo? Rood betekent stoppen. En toen zijn we door gereden whehe
Probeer eens op een stoel of een bankstel te zitten, word je kont neit zo snel koudquote:Op maandag 26 december 2005 18:08 schreef Youp het volgende:
[..]
als je veel op de weg zit (en ik zit enorm veel op de weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
je zou die weelderige haardos eens voor je ogen uit halenquote:Op maandag 26 december 2005 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
En godverdomme op het moment dat ik mn andere scanner er net wee rinplug ligt die KUTTESTEKUT CDROM weer voor mn neus
quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik op de weg zit, komt er altijd na een kwartier een politieauto.GFTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik op de weg zit, komt er altijd na een kwartier een politieauto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zou ook eens wat minder vaak stoned over straat gaan
Hopeloos benzine verslaafd
die plugde is al in de printscaner vast ja, mn haardosquote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Youp het volgende:
[..]
je zou die weelderige haardos eens voor je ogen uit halen
De laatste keer dat ik stoned was is meer dan anderhalf jaar geledenquote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Youp het volgende:
[..]je zou ook eens wat minder vaak stoned over straat gaan
omdat je te lui bent om je te fatsoeneren en aan te kleden? of omdat dat niet mag ofzo van die sekte die men de "inwoners van friesland" noemt...quote:Op maandag 26 december 2005 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die plugde is al in de printscaner vast ja, mn haardosop zondag gaat die niet in een staart (en op kertsmaandag ook niet
)
straalbezopen dan?quote:Op maandag 26 december 2005 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik stoned was is meer dan anderhalf jaar geleden
waarom zou ik me fatsoeneren en aankledenquote:Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat je te lui bent om je te fatsoeneren en aan te kleden? of omdat dat niet mag ofzo van die sekte die men de "inwoners van friesland" noemt...
ik zeg er niks van hoor dat je je niet fatsoeneerd... doe ik ook wel vaker, zit ik de hele dag in mn ochtendjas....quote:Op maandag 26 december 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik me fatsoeneren en aankledenhet kan de cavia's geen reet schelen of ik ze eten geef met een haarband of met een elastiekje, als ze maar te vreten krijgen
Ik zit ook veel op de weg, maar gedraag me nog niet als een mongool.quote:Op maandag 26 december 2005 18:08 schreef Youp het volgende:
[..]
als je veel op de weg zit (en ik zit enorm veel op de weg) wordt je op een gegeven moment wel doodmoe van dat soort figurendat ze oversteken 100 meter van een zebrapad ok... doe ik ook... maar loop dan aub door wanneer er een auto aan komt of wacht nog even... en verbazingwekkend genoeg is het altijd het zelfde volk...
het is weekend, watzeik jequote:Op maandag 26 december 2005 18:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zeg er niks van hoor dat je je niet fatsoeneerd... doe ik ook wel vaker, zit ik de hele dag in mn ochtendjas....
daar hebben ze het weekend voor uitgevonden
die hufter vernielt ook nog eens bomenquote:
jij snapt mijn ergernis nietquote:Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zit ook veel op de weg, maar gedraag me nog niet als een mongool.
ik denk vraag het evenquote:Op maandag 26 december 2005 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is weekend, watzeik je![]()
En twee scanners tegelijk lukt dus niethelaas.
Ik snap het heus wel, maar wat heb je eraan om je zo te ergeren en dit op die manier te uiten? Tenzij je een deathwish hebt natuurlijkquote:
Gebeurd zeldenquote:
blij dat ik zo weer weg benquote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
en daar hebben we Fwnk weer... zal Peu er ook wel wer bijna zijn
Alexxxxx, mag ik van jou uit de categori 'helmjosti's' peurac alsjeblieft?quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
en daar hebben we Fwnk weer... zal Peu er ook wel wer bijna zijn
ik kom vaak zat in heerlen... maar ik doe dit ook niet bij iedereen alleen bij van dat stereotype ***** volk dat je bij het enorm rustig oversteken (terwijll 5 andere mensen even vlot over rennen) aankijkt van "wat moet je nou he"... t zelfde volk dat op 11 september in optocht met vlaggen en onzin door de straten gingquote:Op maandag 26 december 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik snap het heus wel, maar wat heb je eraan om je zo te ergeren en dit op die manier te uiten? Tenzij je een deathwish hebt natuurlijkHet klinkt fout, maar dat hoef je niet hier in Heerlen te proberen, dan word je uit je auto getrokken. Of je auto gaat eraan.
Actie = reactie
Mag ik van jou uit de categorie "Fanboy Gangsters" Hermandeperman?quote:Op maandag 26 december 2005 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alexxxxx, mag ik van jou uit de categori 'helmjosti's' peurac alsjeblieft?
Ja? Kwartet!
quote:Op maandag 26 december 2005 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alexxxxx, mag ik van jou uit de categori 'helmjosti's' peurac alsjeblieft?
Ja? Kwartet!
Jij bent één van de vier hoorquote:
Ja. Ik hoop hiermee je vraag afdoende beantwoord te hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 18:40 schreef 2cv het volgende:
Weegt zo'n plastic tweepersoons kutsmart nou echt 705 kg![]()
![]()
hangt er van af wie er in zitquote:Op maandag 26 december 2005 18:40 schreef 2cv het volgende:
Weegt zo'n plastic tweepersoons kutsmart nou echt 705 kg![]()
![]()
1+2 =4quote:Op maandag 26 december 2005 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 2?
Ik weet het wel maar daarom is het niet minder grappig
Het schijnt dat er op het puberforum meer mensen met jou gevoel voor humor zijn, misschien moet je daar eens gaan kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wie zijn de andere 2?
Ik weet het wel maar daarom is het niet minder grappig
* Sjoewe moet denken aan denken aan dat filmpje waarin twee belgen 7 strobalen in een Smart proppen en ermee wegrijdenquote:
heerlijk!!quote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe moet denken aan denken aan dat filmpje waarin twee belgen 7 strobalen in een Smart proppen en ermee wegrijden
quote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe moet denken aan denken aan dat filmpje waarin twee belgen 7 strobalen in een Smart proppen en ermee wegrijden
Maar zou je dit ook met een eend kunnen doen?quote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef 2cv het volgende:
Het kreng weegt echt zoveel ...
Ben ik blij met m'nm Eend van 560 kg
quote:
tering... leuk experiment lijkt het me wel met een 2cvquote:Op maandag 26 december 2005 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar zou je dit ook met een eend kunnen doen?
[..]
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 26 december 2005 18:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het schijnt dat er op het puberforum meer mensen met jou gevoel voor humor zijn, misschien moet je daar eens gaan kijken
opduwen met een smartquote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef 2cv het volgende:
@Sjoewe: je weet toch dat een Eend zo hard niet kan ?![]()
Sjoewe komt naar mijn feestquote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Naar Limburg sjoewe? Ik hoop voor zaken of sex anders heb je daar toch niet zoveel te zoeken?
ik merk hetquote:Op maandag 26 december 2005 19:00 schreef 2cv het volgende:
Als die smart in dat filmpje al op topsnelheid rijdt (ga ik even vanuit), dan haal je die snelheid nooit als je met een smart die Eend op duwt (meer luchtweerstand). Daarbij: voor een realistische crash moet je de Eend solo tegen de muur kanllen.
En dan ga ik ook nog eens volledig aan het feit voorbij dat het totaal nutteloos is om een crashtest uit te voeren boven de snelheid die de desbetreffende auto kan halen !
En typen met alcohol op is moeilijker dan wanneer je nuchter bent.
weet je... ik denk dat een eend met 50 tegen die muur al hard genoeg is om er niks meer van over te latenquote:Op maandag 26 december 2005 19:00 schreef 2cv het volgende:
Als die smart in dat filmpje al op topsnelheid rijdt (ga ik even vanuit), dan haal je die snelheid nooit als je met een smart die Eend op duwt (meer luchtweerstand). Daarbij: voor een realistische crash moet je de Eend solo tegen de muur kanllen.
En dan ga ik ook nog eens volledig aan het feit voorbij dat het totaal nutteloos is om een crashtest uit te voeren boven de snelheid die de desbetreffende auto kan halen !
Agreed.quote:Op maandag 26 december 2005 19:00 schreef 2cv het volgende:
ja lex ik weet het, zo denk ik normaliter ook maar het ging nou even om een eendquote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
niet fukken met eendendie dingen zijn zelfdzaam... als je wil experimenteren met auto's koop je maar een astra F of golf II of III
1 typefoutje?quote:Op maandag 26 december 2005 19:04 schreef 2cv het volgende:
1 typefoutje maar![]()
En 10.000 keer backspace![]()
Dan schraap je de restjes weer bij elkaar, vervang je alles wat stuk is (alles dus) en bouw je van nieuwe onderdelen weer een nieuwe Eend. Even de papieren + het stuk van het oorspronkelijke chassis waar het chassisnummer in stat laten zien aan de RDW voor een her-inslag en viola, klaar ben je.quote:Op maandag 26 december 2005 19:03 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je... ik denk dat een eend met 50 tegen die muur al hard genoeg is om er niks meer van over te laten
108 volgens Citroën.quote:Op maandag 26 december 2005 19:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Agreed.
Maar een smart op topsnelheid en een eend op topsnelheid...
wat halen die op top?
Wijs de anderen maar eens aan. Lezen gaat n.l. ook minder goed als je alcohol op hebtquote:
zecht de persoon die experimenteerd met een van de weinige toffe BMWs ooit gebouwdquote:Op maandag 26 december 2005 19:04 schreef Youp het volgende:
[..]
ja lex ik weet het, zo denk ik normaliter ook maar het ging nou even om een eend
mensen genoeg die dat kunnenquote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan schraap je de restjes weer bij elkaar, vervang je alles wat stuk is (alles dus) en bouw je van nieuwe onderdelen weer een nieuwe Eend. Even de papieren + het stuk van het oorspronkelijke chassis waar het chassisnummer in stat laten zien aan de RDW voor een her-inslag en viola, klaar ben je.
Doe dat maar eens na met een Smart
[..]
typefoutjequote:108 volgens Citroën.
[..]
Wijs de anderen maar eens aan. Lezen gaat n.l. ook minder goed als je alcohol op hebt
en die persoon die tevens vind dat geld geen rol speelt in het weer in orde brengen van die autoquote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zecht de persoon die experimenteerd met een van de weinige toffe BMWs ooit gebouwd
je zpou, als je een klassieker koopt, een certificaat moeten hebben met bewijs van geen kneusjesgedrag of zo....
Zet je het er bij op je verkiezingsprogramma 2cv?
klein? dr komen minimaal 25 man hieroquote:
En mij en mij en mij? Vind je mij leif dan? NOU NOU NOU?quote:
Done !quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zecht de persoon die experimenteerd met een van de weinige toffe BMWs ooit gebouwd
je zpou, als je een klassieker koopt, een certificaat moeten hebben met bewijs van geen kneusjesgedrag of zo....
Zet je het er bij op je verkiezingsprogramma 2cv?
eerst antword geven op mijn vraagquote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef Mukie het volgende:
ik ga eens naar mn ouders toe
doeg allemaal
quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
klein? dr komen minimaal 25 man hiero
maar goed dat ik niet kom. want ik tel alleen al voor 25quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
klein? dr komen minimaal 25 man hiero
Nou ik niet hoorquote:
ach, ik mag blijven slapen, dan valt het meequote:Op maandag 26 december 2005 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vanuit friesland naar limburg is een wereldreis voor jou man
Ach, had jij geen uitnodiging gekregen?quote:
stationwagen?quote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat denken jullie van een gele Audi 80?![]()
heb nu al medenleiden met Mukie. Want als jij daar geslapen heb zal me er toch een graf lucht hangen. Kut altoquote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ik mag blijven slapen, dan valt het mee
Je denkt toch niet dat ik naar limo land wil en al helemaal niet als jij er bentquote:Op maandag 26 december 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, had jij geen uitnodiging gekregen?
Sorry Mukie, ik wist niet dat je ook_gek niet uit had genodigd![]()
beetje respect voor je eigenaar, kutkloonquote:Op maandag 26 december 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nu al medenleiden met Mukie. Want als jij daar geslapen heb zal me er toch een graf lucht hangen. Kut alto
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar limo land wil en al helemaal niet als jij er bent
Ben er 2x geweest om er echt te zijnquote:Op maandag 26 december 2005 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb nu al medenleiden met Mukie. Want als jij daar geslapen heb zal me er toch een graf lucht hangen. Kut alto
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar limo land wil en al helemaal niet als jij er bent
Ik heb het meer op suikerbieten.quote:Op maandag 26 december 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
station wagen passen meer zakken aardappelen in
gast blijf van de drugs af. Want jij bent op dit moment het perfecte voorbeeld dat drugs gekke dingen met je gaat doenquote:Op maandag 26 december 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beetje respect voor je eigenaar, kutkloon
quote:Op maandag 26 december 2005 19:38 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik heb het meer op suikerbieten.
nog zo'n opmerking en ik haal je account door de shredderquote:Op maandag 26 december 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gast blijf van de drugs af. Want jij bent op dit moment het perfecte voorbeeld dat drugs gekke dingen met je gaat doen![]()
Ja maar maat, zouden ze in een gele 80 beter zijn dan in een rode?quote:Op maandag 26 december 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mits losgestort best ok inderdaad
Beetje gelijk heeft ie welquote:Op maandag 26 december 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog zo'n opmerking en ik haal je account door de shredder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |