Dat verklaart in ieder geval zn spraakgebrekquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
Hij heeft het hart op de tong natuurlijk ook eh
Idd, alleen de muziek is wel een beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval zn spraakgebrek
Liever iets typisch fries geluisterdquote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd, alleen de muziek is wel een beetje jammer
Van die jammer balads allemaalquote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Liever iets typisch fries geluisterd
Wat lopen al die ouwe Friezen te zannikenquote:
KOmt nu weer een nieuwe.. ik benbenieuwd of het weer over de oorlog of volkstuintjes gaatquote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat lopen al die ouwe Friezen te zanniken
GMTAquote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
vieze NSB-er
En dan iemadn van 69 er bij die eenslechtere conditie heeft
"ik heb 8 versnellingen, maar heb m altijd in de 4 staan"
http://www.bingofm.nl/quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
en waqr blijft potdomme de friestalige muziekdeze bagger kan ik ook wel op sky horen
Ja iddquote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
vertaling: hij heeft een spartamet gekocht om mee te Jeu de Boulen
quote:Op maandag 26 december 2005 14:55 schreef B_BOY het volgende:
tis kut dat een spartamet zo duur is anders had ik er een gekocht hoor. goedkoop en snel naar school.
ik moet echt aan mn paper gaan werken, maar die ouwe kereltjes zijn veelste grappigquote:
Alexxxxx pak je bijlquote:
Dat zei ik alquote:Op maandag 26 december 2005 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
de bakkerij in Ried staat in de brand
quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
De bakkerijWaar moeten de mensen dan boodschappen doen! De enige winkel in het dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |