abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33735249
Inderdaad, zie je een half uur lang interessant doen op de crosstrainer, maar na afloop wel weer met hun dikke reet in de auto stappen...
pi_33737080
en altijd een suikerdrankje erbij he.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33737192
tvp.
pi_33744340
tv
Hornblower 4 life, y'all!
pi_33745127
Mister J, waarom heb je de grote 3 achter elkaar aan in je schema?
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:21:32 #131
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33746474
Vraag:
Gister getrained, vandaag spierpijn in de biceps (heerlijk ), maar moet ik nu niet meer eiwit innemen?
pi_33748766
Je moet de hele week door genoeg eiwitten innemen, nu extra eiwitten innemen en later weer minder heeft totaal geen nut.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:33:48 #133
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33749602
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef D-MIXXX het volgende:
Mister J, waarom heb je de grote 3 achter elkaar aan in je schema?
Borst, quads, rug bedoel je?

Geen idee, maar 't bijt elkaar niet anders zou ik dat wel merken.

En di en do kunnen zo omgeruild worden indien nodig.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mr.J op 06-01-2006 12:35:29 (Typo.) ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33751034
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef diep-in-de-war het volgende:
en altijd een suikerdrankje erbij he.
sommige zelfs met van die energy repen van isostar etc, echt heel erg sneu...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:37:31 #135
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33751744
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Je moet de hele week door genoeg eiwitten innemen, nu extra eiwitten innemen en later weer minder heeft totaal geen nut.
Ja dat probeer ik dus ook, maar omdat ik nu dus ook spierpijn heb vraag ik me dit af.
Ben ik toch te kort gekomen en kan ik dit nog oplossen door nu een extra shake te nemen?
pi_33752109
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef Sloper het volgende:

[..]

sommige zelfs met van die energy repen van isostar etc, echt heel erg sneu...
idd erg , maar dit dan niet? :
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef dnzl het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik dus ook, maar omdat ik nu dus ook spierpijn heb vraag ik me dit af.
Ben ik toch te kort gekomen en kan ik dit nog oplossen door nu een extra shake te nemen?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:03:37 #137
73209 dnzl
Minimalist.
pi_33752454
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef belikewater het volgende:

[..]

idd erg , maar dit dan niet? :
[..]
Is dat zo'n rare vraag?
Als ik de medische oorzaak van spierpijn zou weten dan had ik die vraag waarschijnlijk niet hoeven te stellen. Ik krijg elke dag netjes >180gr. eiwit binnen, voer mijn oefeningen technisch goed uit en heb er nog nooit eerder last van gehad (behalve toen ik begon zo'n 12 maanden geleden).
pi_33753214
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:03 schreef dnzl het volgende:

[..]

Is dat zo'n rare vraag?
Als ik de medische oorzaak van spierpijn zou weten dan had ik die vraag waarschijnlijk niet hoeven te stellen. Ik krijg elke dag netjes >180gr. eiwit binnen, voer mijn oefeningen technisch goed uit en heb er nog nooit eerder last van gehad (behalve toen ik begon zo'n 12 maanden geleden).
Nee helemaal geen rare vraag. De precieze etiologie van delayed onset muscle soreness is niet bekend, maar het zal ongetwijfeld niet aan je eiwitinname liggen. Preventie is in principe niet mogelijk, dwz er zijn geen bewezen effectieve therapieën. Het enige wat je zou kunnen doen is nooit meer de activiteiten ondernemen die DOMS veroorzaken....
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:21:17 #139
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_33758917
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Semargofni het volgende:
Spierpijn is toch niet erg? Is een beloning na een goede training vinnik .

Trouwens met hoeveel kg doen jullie side raises? Als ik de oefening goed doe, kan ik max 7.5kg echt meer lukt gewoon niet... klopt het dat je bij deze oefening vrij langzaam vooruit gaat of bijna niet?
side raises? is dit gewoon zijwaarts heffen? (dus schoudertraining)

indien ja..
ik zit hierbij ook op een gewicht van rond de 6 a7 (soms 8) kilo. train wel pas zo'n 9 maanden (wel bijna dagelijks).

ik denk dat de schouderspiergroepen zowieso een klein groepje is welke bij normale lichaamsactiviteit niet extreem veel getraind worden. maar bij mij gaat dit ook maar langzaam vooruit.
kwa kracht kan ik wel wat meer hebben (10kg ofzo).. maar die verzuring springt bij mij schouders snel erin. zodat je op een gegeven nog niet eens meer 2 kilo kan tillen ofzo
pi_33759222
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Borst, quads, rug bedoel je?

Geen idee, maar 't bijt elkaar niet anders zou ik dat wel merken.

Geen di en do kunnen zo omgeruild worden.
Om te deadliften na een stiff-leg deadlift lijkt me niet bepaald prettig. Helemaal niet als je je hams goed pakt en 2 dagen erna (lees: de dag erna spierpijn en de dag daarna dus ook) te squaten. Ik heb het even gedaan deze week, maar ik ervaar het niet als super om te squatten terwijl je bij het bukken je hams nog behoorlijk voelt.
pi_33759433
Die dingen voorkom je toch nooit. Je krijgt altijd overlapping in de oefeningen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:32:07 #142
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_33761211
Hoe denken jullie over het leggen van een plankje of een halterschijfje onder je hielen tijdens het squatten? Ik doe het dat eigenlijk altijd omdat ik anders omkieper als ik diep ga maar op een ander forum las ik dat dat slecht voor je knieën was, en dat je dan minder stabiliteit ontwikkeld...

als dit dus het geval is zal ik opnieuw moeten leren squatten
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_33769836
mijn mening is dat het slecht is, omdat er veel grotere krachten op je knieen komen op deze manier. ik heb nu heel wat trainingsvideo's gezien van bodybuilders en heb nog nooit iemand zo zien squaten.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33769856
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef Celt het volgende:
Hoe denken jullie over het leggen van een plankje of een halterschijfje onder je hielen tijdens het squatten? Ik doe het dat eigenlijk altijd omdat ik anders omkieper als ik diep ga maar op een ander forum las ik dat dat slecht voor je knieën was, en dat je dan minder stabiliteit ontwikkeld...

als dit dus het geval is zal ik opnieuw moeten leren squatten
Het ligt voor een groot gedeelte aan de bouw van je lichaam.
Zelf ben ik erg lenig in enkels en heupen, dus gebruik ik geen plank.
pi_33919818
kick
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33920434
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kick
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:34:33 #147
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33925635
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Om te deadliften na een stiff-leg deadlift lijkt me niet bepaald prettig. Helemaal niet als je je hams goed pakt en 2 dagen erna (lees: de dag erna spierpijn en de dag daarna dus ook) te squaten. Ik heb het even gedaan deze week, maar ik ervaar het niet als super om te squatten terwijl je bij het bukken je hams nog behoorlijk voelt.
Vind dat allemaal wel te doen hoor.

Voor benen ben je na ja 2 setje al door de spierpijn in de ondersteunende (eerder getrainde) spiergroep heen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33929818
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Voor benen ben je na ja 2 setje al door de spierpijn in de ondersteunende (eerder getrainde) spiergroep heen.
True
pi_33929958
Vraagje....Ik train nu ongeveer anderhalf jaar serieus 3 keer per week.
Nu heb ik het laatste half jaar stage gelopen een bijbaan gehad en ben ik bezig met een bedrijfje opstarten dus trainen bleef bij niet meer dan onderhouden en zorgen dat er niet al te veel massa verloren gaat.
Nu is dat vanaf volgende week afgelopen en zit ik er aan te denken om creatine te gebruiken.
Kan dit of is het verstandiger om eerst weer op mijn oude niveau terug te komen?
wie het kleine niet eert is ambitieus
pi_33935180
met stiff legged death lift schiet het mij de laatste tijd zo enorm in de onderrug. dat ik niet eens meer op een bankje kan liggen daarna om me hams aan te pakken (weet ik veel hoe die oefening heet). ik heb er wel een riem bij om. zijn er nog andere massa oefeningen voor de hams waarbij je je onderrug een stuk minder aanspreekt? ik kon nog amper terug rijden in de auto gisteren maarja dag later voel ik er niks meer van.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')