Borst, quads, rug bedoel je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef D-MIXXX het volgende:
Mister J, waarom heb je de grote 3 achter elkaar aan in je schema?
sommige zelfs met van die energy repen van isostar etc, echt heel erg sneu...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef diep-in-de-war het volgende:
en altijd een suikerdrankje erbij he.
Ja dat probeer ik dus ook, maar omdat ik nu dus ook spierpijn heb vraag ik me dit af.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Je moet de hele week door genoeg eiwitten innemen, nu extra eiwitten innemen en later weer minder heeft totaal geen nut.
idd ergquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef Sloper het volgende:
[..]
sommige zelfs met van die energy repen van isostar etc, echt heel erg sneu...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef dnzl het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik dus ook, maar omdat ik nu dus ook spierpijn heb vraag ik me dit af.
Ben ik toch te kort gekomen en kan ik dit nog oplossen door nu een extra shake te nemen?
Is dat zo'n rare vraag?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef belikewater het volgende:
[..]
idd erg, maar dit dan niet? :
[..]
Nee helemaal geen rare vraag. De precieze etiologie van delayed onset muscle soreness is niet bekend, maar het zal ongetwijfeld niet aan je eiwitinname liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:03 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag?
Als ik de medische oorzaak van spierpijn zou weten dan had ik die vraag waarschijnlijk niet hoeven te stellen. Ik krijg elke dag netjes >180gr. eiwit binnen, voer mijn oefeningen technisch goed uit en heb er nog nooit eerder last van gehad (behalve toen ik begon zo'n 12 maanden geleden).
side raises? is dit gewoon zijwaarts heffen? (dus schoudertraining)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Semargofni het volgende:
Spierpijn is toch niet erg? Is een beloning na een goede training vinnik.
Trouwens met hoeveel kg doen jullie side raises? Als ik de oefening goed doe, kan ik max 7.5kg echt meer lukt gewoon niet... klopt het dat je bij deze oefening vrij langzaam vooruit gaat of bijna niet?
Om te deadliften na een stiff-leg deadlift lijkt me niet bepaald prettig. Helemaal niet als je je hams goed pakt en 2 dagen erna (lees: de dag erna spierpijn en de dag daarna dus ook) te squaten. Ik heb het even gedaan deze week, maar ik ervaar het niet als super om te squatten terwijl je bij het bukken je hams nog behoorlijk voelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Borst, quads, rug bedoel je?
Geen idee, maar 't bijt elkaar niet anders zou ik dat wel merken.
Geen di en do kunnen zo omgeruild worden.
Het ligt voor een groot gedeelte aan de bouw van je lichaam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:32 schreef Celt het volgende:
Hoe denken jullie over het leggen van een plankje of een halterschijfje onder je hielen tijdens het squatten? Ik doe het dat eigenlijk altijd omdat ik anders omkieper als ik diep ga maar op een ander forum las ik dat dat slecht voor je knieën was, en dat je dan minder stabiliteit ontwikkeld...
als dit dus het geval is zal ik opnieuw moeten leren squatten![]()
Vind dat allemaal wel te doen hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Om te deadliften na een stiff-leg deadlift lijkt me niet bepaald prettig. Helemaal niet als je je hams goed pakt en 2 dagen erna (lees: de dag erna spierpijn en de dag daarna dus ook) te squaten. Ik heb het even gedaan deze week, maar ik ervaar het niet als super om te squatten terwijl je bij het bukken je hams nog behoorlijk voelt.
Truequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor benen ben je na ja 2 setje al door de spierpijn in de ondersteunende (eerder getrainde) spiergroep heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |