abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33499063
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef NotoriousJw het volgende:
OKe.......conclusie je weet dus niet wat voor PILLETJE zoals jij het noemt ik moet slikken om wat minder vemoeid te zijn. Bedankt voor al je wijze woorden! En succes met je studie. En kom vooral nooit een BB zaal in want je zult je kapot schrikken van hoeveel mensen er wel niet aan de "pilletjes" zitten.
je komt met elke post dommer uit de hoek

people don't lack strength, they lack will
pi_33499432
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:12 schreef belikewater het volgende:
Je begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat het niet aan je supplementatie ligt. Voeding, cardio en slaap zijn de enige bruikbare tips of controleerbare factoren die er voor je zijn.
Dus van de ONcontroleerbare factoren weet je helemaal niets. Dan kan je dus ook niet claimen dat het alleen aan die drie ligt. Zonder dat de persoon in kwestie een barrage aan tests heeft ondergaan heeft jouw mening geen enkele waarde boven die van eenieder hier.
Ceci n'est pas une signature.
pi_33499479
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef belikewater het volgende:

[..]

je komt met elke post dommer uit de hoek

people don't lack strength, they lack will
Meneer van de Universiteit ik weet dat je heel slim wilt overkomen en mij in je eigen ogen voor lul wilt zetten op het forum. Maar ik ben klaar met deze discussie. Blijkbaar kun jij mij niet helpen, je komt alleen maar met je one-liners. Ik vraag jou/ andere op dit forum een directe vraag. Ik vraag naar een supplument/ een pilletje (oeee....stouterd een pilletje, JA een pilletje) en niet om wijze wordne en gelul waar ik niets aan heb. En nu kan je weer heel leuk gaan reageren, ik ehb je succes gewenst met je studie en ik doe dat nogmaals en hopelijk ga jij later veel geld verdienen met al je ervaring en deskundigheid.
pi_33499509
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Dus van de ONcontroleerbare factoren weet je helemaal niets. Dan kan je dus ook niet claimen dat het alleen aan die drie ligt. Zonder dat de persoon in kwestie een barrage aan tests heeft ondergaan heeft jouw mening geen enkele waarde boven die van eenieder hier.
Amen....
pi_33500683
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

wat heeft het voor in om "oncontroleerbare" factoren te inventariseren? die kun je nl. toch niet veranderen in dat geval. Test zijn ook overbodig omdat fysiologie voor iedereen hetzelfde is. Tenzijn hier sprake is van een pathologie maar daar hoef je niet vanuit te gaan. In dat geval zou een supplement ook niet veel helpen. De enige ziekte die hier heerst is gemakzucht.

nog meer opmerkingen?
pi_33501091
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:43 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]
Ik vraag jou/ andere op dit forum een directe vraag. Ik vraag naar een supplument/ een pilletje (oeee....stouterd een pilletje, JA een pilletje) en niet om wijze wordne en gelul waar ik niets aan heb.
nee DIT is wat je vroeg
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef NotoriousJw het volgende:
Nog supplementen die tegen vermoeidheid werken, of wat kom je te kort als je s'ochtends rond 10 uur aweer bijna in slaap wil vallen.
Ik heb je daarop een redelijk goed antwoord gegeven, maar dat is je niet goed bevallen. Als je succesvol wilt zijn in je (BB)training, zul je je training, slaap en voeding écht goed op orde moeten hebben. Daarná pas met suppz beginnen. Op deze manier haal je meer uit je training en maak je meer progressie.

maar idd, deze nutteloze discussie kan ophouden
ik ga van mn vakantie genieten

[ Bericht 27% gewijzigd door belikewater op 29-12-2005 12:38:30 (daarom) ]
pi_33502404
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef belikewater het volgende:

wat heeft het voor in om "oncontroleerbare" factoren te inventariseren? die kun je nl. toch niet veranderen in dat geval.
Jawel hoor. Alleen zal je je moeten beperken tot experimenten zonder vooraf ingenomen aannames. Trial and error, dus. Minder efficient, maar zeker ook effectief.
quote:
Tests zijn ook overbodig omdat fysiologie voor iedereen hetzelfde is.
Oh nee? Damn. En ik maar denken dat alles quantificeerbaar zou moeten zijn. Als je dan toch loze kreten gaat rondslingeren (meer slapen! Meer cardio! Regelmatiger eten!) dan lijkt het me niet onverstandig om eerst eens te vragen wat de huidige situatie is. Slaap heeft een optimale waarde die sterk afhankelijk is van de persoon. Klakkeloos meer slaap aanraden is dus in hooguit 50% van de gevallen het juiste antwoord. Zo ook het aanraden van cardio. Misschien is de persoon in kwestie overtraind. Dat veroorzaakt namelijk ook zulke symptomen.
quote:
Tenzijn hier sprake is van een pathologie maar daar hoef je niet vanuit te gaan.
Want? Zolang je nog niet claimt een arts te zijn heeft deze opmerking generlei waarde.
Ceci n'est pas une signature.
pi_33503162
goed we gaan moeilijk doen

hoewel ik het momenteel niet empirisch kan bewijzen, is het meer dan logisch dat veel (jongere) mensen te weinig slapen, of op verkeerde tijden naar bed gaan. Cardio in de ochtend verhoogt je metabolisme en tevens stresshormonen als cortisol. Direct in slaap vallen na je training zal dus niet gebeuren tenzij je een hypo krijgt, maar ik denk dat je best snapt wat ik bedoel of niet?
En meer eten, dat is óók meer dan logisch. Door de verkeerde dingen te eten, of onregelmatig (zoals veruit het grootste gedeelte van de bevolking doet) ontstaan er schommelingen in bloedglucosewaarden. Door dit stabiel te houden met matig GL/GI geindexeerde voedingsmiddelen kun je eventuele "dips" voorkomen.

algemeen advies voor een gemiddeld mens dus

pathologie? als iedereen met moeheid als voornaamste symtoom naar de huisarts zou gaan, zou de zorg nóg duurder worden. Gebruik je logica, hou het luchtig, dit is een forum.
  donderdag 29 december 2005 @ 17:48:01 #84
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33511572
En DBB staat weer in de DNS!

http://www.samspade.org/t/lookat?a=dutchbodybuilding.com

Binnen 24 uur zullen de meeste ISP's hun records bijgewerkt hebben.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33513823
Mooi zo
pi_33531448
En hij is weer online bij mij!
pi_33541433
Ben nou een tijdje weer flink aan 't fitnessen maar mijn borstomvang is kleiner geworden!
Komt dit omdat ik misschien ook cardio (loopband) erbij doe? En hoe kan ik ze weer groter laten worden? Voeding? Speciale oefeningen? Tell me!
pi_33545698
Compound oefeningen voor borst en rug. (incline) bench press, pullover, chinnen, bent-over-rows etc.
pi_33565335
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Phraze het volgende:
Ben nou een tijdje weer flink aan 't fitnessen maar mijn borstomvang is kleiner geworden!
Komt dit omdat ik misschien ook cardio (loopband) erbij doe? En hoe kan ik ze weer groter laten worden? Voeding? Speciale oefeningen? Tell me!
kan verschillende oorzaken hebben... is je vet% gedaald? ben je afgevallen? drink je genoeg water, of heb je voorheen creatine gebruikt? eet je wel genoeg? ben je ecto, meso of endo?

als je letterlijk spiermassa bent verloren, zal dat waarschijnlijk komen omdat je te weinig eet. Verlaag je inspanning, of verhoog je kcal inname.

tips:
- controleer je vet% wekelijks. let op %veranderingen, niet absolute aantallen (app. is onprecies)
- bepaal of je wilt bulken of cutten, alletwee tegelijk is niet effectief en leidt tot slechte resultaten
- hou je dieet bij, als je echt hardcore resultaten wilt produceren.
- compounds zijn idd the way to go, maar iso's kunnen erg handig zijn voor burnout setjes
pi_33608472
morgen weer is keihard knallen in de sportschool, na 9 dagen helemaal niks gedaan te hebben.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33608764
Damn, ik wil ook naar de sportschool is alleen een pokke eind fietsen .

Dus dan maar thuis .
pi_33610350
Idd morgen weer lekker trainen heb er zin in
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33610743
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:02 schreef diep-in-de-war het volgende:
morgen weer is keihard knallen in de sportschool, na 9 dagen helemaal niks gedaan te hebben.
Was de sportschool dicht dan?
Ik heb gelukkig zaterdag nog kunnen trainen
pi_33618664
nee was niet dicht, maar ik train al bijna 1 jaar lang minstens 3 keer per week, en zo af en toe wat dagen rust is heel goed. hoe moeilijk ik het ook vind, door mijn metaalverslaving.

ben nu greg kovacs strongest bodybuilder alive aan het kijken, wat traint die gast gruwelijk zwaar, maar toch nog zonder al te veel te smokkelen.

[ Bericht 30% gewijzigd door diep-in-de-war op 02-01-2006 09:11:12 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33621499
Bijna 3 weken niks gedaan maar straks weer aan de slag, lekker de borst pakken en de tricepjes. Dat gaat weer een fijne workout worden
pi_33632936
Ik hoor wel eens mensen zeggen dat als je na het sporten in de sauna gaat, je de volgende dag minder spierpijn zal hebben. Nu ben ik niet zo'n sauna-mannetje, maar als ik er minder spierpijn van krijg wil ik wel eens een bezoekje overwegen aanzien ze bij mij een sauna hebben...
  maandag 2 januari 2006 @ 18:36:07 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33633038
Ik zit er na elke training in.

Al is het alleen maar om de dames.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33633701
Gemengde sauna?
pi_33634140
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef LedZep het volgende:
Gemengde sauna?
idd!

Maar krijg je dr nou minder spierpijn van ? Mr J, jij traint 5x per week, is dat niet te veel 5x naar de sauna?
pi_33635632
Spierpijn is toch niet erg? Is een beloning na een goede training vinnik .

Trouwens met hoeveel kg doen jullie side raises? Als ik de oefening goed doe, kan ik max 7.5kg echt meer lukt gewoon niet... klopt het dat je bij deze oefening vrij langzaam vooruit gaat of bijna niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')