Nope, was ik maar on cycle, had ik nog een excuus voor m'n botte posts.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Del_Toro het volgende:
last van roidrage mr J?![]()
![]()
net zoals deze 2
http://www.getbig.com/news/2005-04/051221titus.htm![]()
![]()
Als ik van die vit B tabletten slik krijg ik echt fluorgele pis. Is dat normaal? Ik vond het erg een beetje wazig uit zien. Drink gewoon 2-3L water per dag.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:27 schreef Mr.J het volgende:
M'n schema staat in de OP en dit is volgens mij wat een actieve bodybuilder nodig heeft per dag:
Choline : 500 a 1000 mg
Glucosamine : 1000 a 2000 mg
Inositol : 100 a 200 mg
Magnesium : 400 a 500 mg
Vitamine C : 400mg
Vitamine B (allemaal) : 50-100mg
Zink : 50 mg
Zeker de vit B en de glucosamine haal ik niet uit m'n voeding.
Vind zelf fruit niet eens zo lekker en de wel lekkere soorten (kiwi bijv.) zorgen ervoor dat je bureau een teringzooi wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:45 schreef LedZep het volgende:
Belangrijkste punt voor mij is iig waarom je ipv een heerlijk stuk fruit een pil zou willen nemen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Nope, maar ik drink denk ik 4 a 4,5 liter water per dag plus nog een liter melk.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Sloper het volgende:
[..]
Als ik van die vit B tabletten slik krijg ik echt fluorgele pis. Is dat normaal? Ik vond het erg een beetje wazig uit zien. Drink gewoon 2-3L water per dag.
SLAAP, ga eerder naar bed trutquote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef NotoriousJw het volgende:
Nog supplementen die tegen vermoeidheid werken, of wat kom je te kort als je s'ochtends rond 10 uur aweer bijna in slaap wil vallen. Met trainen totaal geen last van vermoeidheid wel op kantoor
......quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef belikewater het volgende:
[..]
SLAAP, ga eerder naar bed trut
CARDIO in de ochtend, sleep die dikke reet naar buiten om 06:00 en ga rennen
VOEDSEL op regelmatige tijden, hou je bloedsuiker stabiel en blijf met je kneuzige handjes van de donuts af
en nou op houden allemaal met dat gezever over pilletjes, supplements are for weenies
you kick assquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef belikewater het volgende:
[..]
SLAAP, ga eerder naar bed trut
CARDIO in de ochtend, sleep die dikke reet naar buiten om 06:00 en ga rennen
VOEDSEL op regelmatige tijden, hou je bloedsuiker stabiel en blijf met je kneuzige handjes van de donuts af
en nou op houden allemaal met dat gezever over pilletjes, supplements are for weenies
zolang ik nog bewegingswetenschappen en bioregulatie studeer aan de universiteit en jij op kantoor met je slaperige rotkop tegen je toetsenbord opknalt ben IK de inhoudsdeskundigequote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
......uhmm........ja.......
nu iemand die er WEL verstand van heeft?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef belikewater het volgende:
[..]
zolang ik nog bewegingswetenschappen en bioregulatie studeer aan de universiteit en jij op kantoor met je slaperige rotkop tegen je toetsenbord opknalt ben IK de inhoudsdeskundige
respect my authority! - e. cartman
Heb het ook op school dus daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef diep-in-de-war het volgende:
probeer is ander werk te doen wat je wel leuk/interresant/spannend/oid vindt.
Misschien kun je elke ochtend rond tienen een dikke lijn sosa trekken over je muismat, dat zal wel helpen. Maak je niet druk om afstervende hersencellen, ik verwacht bij jou geen probleem.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef NotoriousJw het volgende:
ALs je het allemaal zo goed weet dan weet je vast ook wel wat voor SUPPLEMENT of wat ik mis in mijn SUPPLEMENTATIE, waardoor vermoeidheid komt!?
SLaap heb ik genoeg, beweging ook genoeg....dus misschien ligt het aan mijn voeding/ supplementen...
Dus meneer van de universiteit die alles uit de boekjes heeft zal mij vast wel kunnen vertellen wat ik dus mis?
En anders iemand die wel meer dan 1x een BB zaal in komt lopen per week. Die uit ervaring/ praktijk spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |