abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33468704
Nee, maar over die enorme hoeveelheden zijn al eerder discussies geweest.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:45:22 #52
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33468798
True, maar heb die hoeveelheden ooit eens met BigCat besproken en niet dat zijn woord zaligmakend is, maar hecht er wel wat waarde aan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 28 december 2005 @ 13:52:09 #53
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_33469005
last van roidrage mr J?

net zoals deze 2
http://www.getbig.com/news/2005-04/051221titus.htm
Quickpar fo shizzle
  woensdag 28 december 2005 @ 13:55:12 #54
19479 Mr.J
pi_33469109
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Del_Toro het volgende:
last van roidrage mr J?

net zoals deze 2
http://www.getbig.com/news/2005-04/051221titus.htm
Nope, was ik maar on cycle, had ik nog een excuus voor m'n botte posts.
pi_33470282
Je moest eens weten hoe gevarieerd je moet eten om je dagelijkse vitaminen binnen te krijgen en dan heb ik het nog niet eens over de lifestyle van een bodybuilder. Dus met 2 stukjes fruit per dag red je het echt niet hoor.

Zelf gebruik ik Solgar vm-2000 , het kost wel wat maar dan heb je ook een topproduct imo.
pi_33470613
Het valt eerlijk gezegd wel mee, ik heb een programma waarmee ik voor ieder voedingsmiddel ook de hoeveelheden vitaminen en mineralen kan optellen. Enige waar ik per dag wat tekort aan kom is vitamine D, vooral omdat mijn voeding overwegend plantaardig is. Vitamine D suppleer ik dus, ook al is dat ook niet iedere dag.

De rest zit ik ruim boven de ADH's.
pi_33479619
Belangrijkste punt voor mij is iig waarom je ipv een heerlijk stuk fruit een pil zou willen nemen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
pi_33480155
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:27 schreef Mr.J het volgende:
M'n schema staat in de OP en dit is volgens mij wat een actieve bodybuilder nodig heeft per dag:

Choline : 500 a 1000 mg
Glucosamine : 1000 a 2000 mg
Inositol : 100 a 200 mg
Magnesium : 400 a 500 mg
Vitamine C : 400mg
Vitamine B (allemaal) : 50-100mg
Zink : 50 mg

Zeker de vit B en de glucosamine haal ik niet uit m'n voeding.
Als ik van die vit B tabletten slik krijg ik echt fluorgele pis. Is dat normaal? Ik vond het erg een beetje wazig uit zien. Drink gewoon 2-3L water per dag.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:59:04 #59
19479 Mr.J
pi_33482467
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:45 schreef LedZep het volgende:
Belangrijkste punt voor mij is iig waarom je ipv een heerlijk stuk fruit een pil zou willen nemen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Vind zelf fruit niet eens zo lekker en de wel lekkere soorten (kiwi bijv.) zorgen ervoor dat je bureau een teringzooi wordt.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:59:26 #60
19479 Mr.J
pi_33482492
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Sloper het volgende:

[..]

Als ik van die vit B tabletten slik krijg ik echt fluorgele pis. Is dat normaal? Ik vond het erg een beetje wazig uit zien. Drink gewoon 2-3L water per dag.
Nope, maar ik drink denk ik 4 a 4,5 liter water per dag plus nog een liter melk.
pi_33487542
Nog supplementen die tegen vermoeidheid werken, of wat kom je te kort als je s'ochtends rond 10 uur aweer bijna in slaap wil vallen. Met trainen totaal geen last van vermoeidheid wel op kantoor
pi_33487732
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef NotoriousJw het volgende:
Nog supplementen die tegen vermoeidheid werken, of wat kom je te kort als je s'ochtends rond 10 uur aweer bijna in slaap wil vallen. Met trainen totaal geen last van vermoeidheid wel op kantoor
SLAAP, ga eerder naar bed trut
CARDIO in de ochtend, sleep die dikke reet naar buiten om 06:00 en ga rennen
VOEDSEL op regelmatige tijden, hou je bloedsuiker stabiel en blijf met je kneuzige handjes van de donuts af

en nou op houden allemaal met dat gezever over pilletjes, supplements are for weenies
pi_33488512
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef belikewater het volgende:

[..]

VOEDSEL op regelmatige tijden, hou je bloedsuiker stabiel en blijf met je kneuzige handjes van de donuts af

en nou op houden allemaal met dat gezever over pilletjes, supplements are for weenies
...... uhmm........ja.......

nu iemand die er WEL verstand van heeft ?
pi_33488733
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef belikewater het volgende:

[..]

you kick ass
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33488932
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

...... uhmm........ja.......

nu iemand die er WEL verstand van heeft ?
zolang ik nog bewegingswetenschappen en bioregulatie studeer aan de universiteit en jij op kantoor met je slaperige rotkop tegen je toetsenbord opknalt ben IK de inhoudsdeskundige

respect my authority! - e. cartman
pi_33489354
or i'll kick you in the nuts!!!!
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33489711
ALs je het allemaal zo goed weet dan weet je vast ook wel wat voor SUPPLEMENT of wat ik mis in mijn SUPPLEMENTATIE, waardoor vermoeidheid komt!?

SLaap heb ik genoeg, beweging ook genoeg....dus misschien ligt het aan mijn voeding/ supplementen...

Dus meneer van de universiteit die alles uit de boekjes heeft zal mij vast wel kunnen vertellen wat ik dus mis?

En anders iemand die wel meer dan 1x een BB zaal in komt lopen per week. Die uit ervaring/ praktijk spreekt.
pi_33489771
Liepen bij me vorige sportschool ook een aantal van die HBO/ UNI pikkies rond. Grappige is dat het merendeel van de spotschool meer van spieren/ blessures/ voeding begreep dan hun bij elkaar.
pi_33490044
probeer is ander werk te doen wat je wel leuk/interresant/spannend/oid vindt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 29 december 2005 @ 00:02:12 #70
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_33490599
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef belikewater het volgende:

[..]

zolang ik nog bewegingswetenschappen en bioregulatie studeer aan de universiteit en jij op kantoor met je slaperige rotkop tegen je toetsenbord opknalt ben IK de inhoudsdeskundige

respect my authority! - e. cartman
Quickpar fo shizzle
pi_33491400
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef diep-in-de-war het volgende:
probeer is ander werk te doen wat je wel leuk/interresant/spannend/oid vindt.
Heb het ook op school dus daar ligt het niet aan
pi_33491477
ik moet toegeven dat ik op school rond 10 uur ook nog an het gapen ben hoor, maar dat ligt meer aan de colleges denk ik.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33496569
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef NotoriousJw het volgende:
ALs je het allemaal zo goed weet dan weet je vast ook wel wat voor SUPPLEMENT of wat ik mis in mijn SUPPLEMENTATIE, waardoor vermoeidheid komt!?

SLaap heb ik genoeg, beweging ook genoeg....dus misschien ligt het aan mijn voeding/ supplementen...

Dus meneer van de universiteit die alles uit de boekjes heeft zal mij vast wel kunnen vertellen wat ik dus mis?

En anders iemand die wel meer dan 1x een BB zaal in komt lopen per week. Die uit ervaring/ praktijk spreekt.
Misschien kun je elke ochtend rond tienen een dikke lijn sosa trekken over je muismat, dat zal wel helpen. Maak je niet druk om afstervende hersencellen, ik verwacht bij jou geen probleem.

Je begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat het niet aan je supplementatie ligt. Voeding, cardio en slaap zijn de enige bruikbare tips of controleerbare factoren die er voor je zijn. Ik vroeg bovendien niet of je genoeg beweegt, ik zei dat je 's ochtend moet gaan rennen. Dat heb ik niet uit de "boekjes", dat heb ik uit praktijkervaring.

voeding? zoals ik al zei, probeer je bloedglucose stabiel te houden. Hoe? dat zoek je zelf maar uit, door een van de "boekjes" te lezen.
pi_33496640
een wijs iemand zei ooit

A man's health can be judged by which he takes two at a time - pills or stairs.
pi_33498742
OKe.......conclusie je weet dus niet wat voor PILLETJE zoals jij het noemt ik moet slikken om wat minder vemoeid te zijn. Bedankt voor al je wijze woorden! En succes met je studie. En kom vooral nooit een BB zaal in want je zult je kapot schrikken van hoeveel mensen er wel niet aan de "pilletjes" zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')