Het is echt waar!quote:
doe je dat dan met water? :pquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Poedervorm.
Gewoon de dextrose van 'Dextro' die je bij de DA haalt.![]()
Ik heb al een potje met Pharma Nord Glucosamine 3x daag 1 capsule van 400 mg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet luisteren naar diep-in-de-war. Luister naar mij![]()
Tjek deze website. Staat wat in over de werking van glucosamine:
http://www.vita-send.nl/glucos.htm
De meeste fanatiekelingen hier zullen het gluco slikken, om hun gewrichten enigszins te besparen![]()
Brr, ik vind het met water echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Mr.J het volgende:
Yeps, meng het met water.
Goh, iets van 2,50 per 400gram.
Same herequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Mr.J het volgende:
Niets mis mee. Besides, goed kwaliteit dextrose proef je bijna niet.
Neem @ training water met 20gram (2 eetlepels) dextrose en direct na training 30gram vermengd met whey enzo.
Ik denk dat het met een niet al te hoge intensiteit (je hebt natuurlijk weinig koolhydraten meer en dus is de stap naar spierverbranding niet erg groot) geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Same here
Ik had trouwens een vraagje: Is het beter om na je training nog 15 a 20 minuten een rustig tempo te lopen (dus echt lopen) op de loopband, of verbrand ik dan ook spierweefsel ipv. vet?
Dat wil ik dan nl. gaan doen tijdens de cut periode.
Water + zout?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Sloper het volgende:
Met name na een sauna-sessie na m'n training voelde ik me een stuk minder uitgedroogt dan met water, toch maar weer eens zo'n isotonisch goedje halen...
Isotone dorstlesser (meestal citroenachtige) vullen je glycogeen voorraden aan. Of te wel, snelle suikers die nodig zijn voor de verbranding en het voorkomt een dip in je suikerspiegel. Ik train meestal met een 0,5 AA-drink. De extra koolhydraten zijn voor mij belangrijk. Voor de meeste krachtsporters trouwens...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Sloper het volgende:
Drinken jullie ook sprortdrank tijdens de trainining? Ik had een tijd geleden zo'n bus oplospoeder van Isostar gekocht en dronk dan .5ltr tijden m'n training. Nu issie op en drink ik de laatste 2 weken gewoon water. Maar die isostar beviel me eigenlijk toch best goed, schijnt ermee te maken te hebben dat die sportdrank isotonisch is en water niet waardoor je vocht beter wordt aangevult ofzo. Iemand die hier meer over weet?
Dextrose poeder in een halve liter fles is een idee. Hoeveel gram per liter?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef LedZep het volgende:
Nogmaals: water, zout en voor de koolhydraten dextrose. Veel goedkoper dan isotone sportdrankjes en evengoed (ook al smaken die wel beter).
In een rustig tempo gene probleem nee.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Same here
Ik had trouwens een vraagje: Is het beter om na je training nog 15 a 20 minuten een rustig tempo te lopen (dus echt lopen) op de loopband, of verbrand ik dan ook spierweefsel ipv. vet?
Dat wil ik dan nl. gaan doen tijdens de cut periode.
Dat is een vraag voor onze Mr.Jquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dextrose poeder in een halve liter fles is een idee. Hoeveel gram per liter?![]()
Kun je die AA Isotone ook in poedervorm kopen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Isotone dorstlesser (meestal citroenachtige) vullen je glycogeen voorraden aan. Of te wel, snelle suikers die nodig zijn voor de verbranding en het voorkomt een dip in je suikerspiegel. Ik train meestal met een 0,5 AA-drink. De extra koolhydraten zijn voor mij belangrijk. Voor de meeste krachtsporters trouwens...
Dus haal weer een nieuwe busWaar haal je die shit trouwens?
's Ochtends en na de training, voor het slapen casseïnequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb 720 gram Next Proteins Designer Whey besteld voor 28 euro. 1 serving is 24 gram en levert 18 gram eiwit, dus dat houd in dat ik hier een maand mee kan doen. Maar 1 serving per dag is zeker niet voldoende?![]()
[afbeelding]
http://www.designerwhey.com/
hmm, dus dat wordt 1440 gram van dat spul kopen om er een maand mee te doen... 56 euroquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef Genjuro het volgende:
[..]
's Ochtends en na de training, voor het slapen casseïne
Ik koop een pak "pure whey"(24g per 30g poeder eiwitten, pure my ass) van 2kg voor 43 euro en ik doe hier ongeveer 1 maand mee, maar ik gebruik . De lading aspartaam e.d. valt best mee, als je het enkel in shakes gebruikt. Ok het is niet goed, maar ik zou er ook weer niet té paranoiä over worden. Die kleine hoeveelheden per dag zullen je echt geen kanker gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
hmm, dus dat wordt 1440 gram van dat spul kopen om er een maand mee te doen... 56 euro![]()
Ik weet dat je het ook goedkoper kan krijgen, maar ik heb gewoon geen zin om ladingen kunstmatige zoetstoffen binnen te krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |