Hier ook..quote:Op maandag 26 december 2005 10:04 schreef Conflict het volgende:
Hier schijnt de zon!
dank je welquote:Op maandag 26 december 2005 10:09 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman blaast hard richting just me![]()
Jij ook hé meis... ow en het sneeuwt nu harderquote:Op maandag 26 december 2005 10:07 schreef CartWOman het volgende:
In Haren ook!![]()
Chandler!Fijne 2e kerstdag.
Het waait nu minder... is echt liev hier!!!quote:Op maandag 26 december 2005 10:21 schreef CartWOman het volgende:
Lampen aangedaan, beetje donker hier.![]()
Hagel, sneeuw en harde wind, brrr.![]()
In Almere ookquote:Op maandag 26 december 2005 10:04 schreef Conflict het volgende:
Hier schijnt de zon!
Hier ook!!quote:Op maandag 26 december 2005 10:04 schreef Conflict het volgende:
Hier schijnt de zon!
quote:Op maandag 26 december 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Dan zou je camouflage naar de klote zijn![]()
Maar nu niet meer...quote:Op maandag 26 december 2005 10:35 schreef SadKingBilly het volgende:
De zon staat hier in Zwolle hoog aan een vrijwel blauwe hemel, geen sneeuwvlokje te zien (is het ook te warm voor overigens). Nou ik vind het prima zo, heb geen sneeuw nodig, ik moet vanmiddag nog met de auto weg..
Noemde je dat sneeuw?quote:Op maandag 26 december 2005 10:03 schreef Chandler het volgende:
Hier in de Stad Groningen sneeuwt het... mini sneeuw maar dat doet er niet toe!!
S N E E U W ! ! ! ! !
quote:Op maandag 26 december 2005 12:20 schreef Whizzkith het volgende:
[afbeelding]
Sneeuw! Niet veel, maargoedHet ligt er! (Groningen stad)
Ik geloof er helemaal niets van, echt waar joh???quote:Op maandag 26 december 2005 12:44 schreef dizeerik het volgende:
[afbeelding]
en het is nog maar net begonnen met sneeuwen![]()
O?quote:Op maandag 26 december 2005 18:39 schreef Whizzkith het volgende:
Hier in Groningen stad is het op het moment enorm aan het sneeuw (niet nat)Ligt al een heel aardig laagje..
waarschijnlijk heb ik weer niet opgelet, maar waar is die foto genomen ? Hier in Hengelo ligt nog steeds niet echt veel...quote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef Whizzkith het volgende:
Hier een dik pak sneeuw
![]()
paar onduidelijke pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groningen stad (idd al de 3e keer dat ik dit zeg in dit topicquote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik weer niet opgelet, maar waar is die foto genomen ? Hier in Hengelo ligt nog steeds niet echt veel...
k wil oookkk... leuke foto'squote:Op dinsdag 27 december 2005 14:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.renesite.nl/foto/sneeuw05/![]()
Niet dat ik fotograaf ben
Groningen city![]()
dat kon ik vannacht doen toen ik naar huis ging.. moest ik eerst krabbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:52 schreef remlof het volgende:
Kut, kan ik zo m'n auto gaan uitgraven![]()
Wat dee je daa?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef Sylvana het volgende:
ik heb alleen sneeuw in de bosjes zien liggen, verder was alles weg
naar de bosjes kijken vanuit de trein, om zelf in de bosjes te gaan liggen is beetje koud nu vind ikquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef coltje87 het volgende:
Ik heb al een sneeuwpopje gemaakt!!
[afbeelding]
Helaas moet ik hem vanavond weer weggeven, tis m'n surprise![]()
flikker toch op joh..quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Heidi- het volgende:
In leeuwarden ligt aardig wat sneeuw
JAAAAAAAAH sneeeeeeeeeuwwwww.
Nou , RUILEN?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:48 schreef space-kees het volgende:
[..]
flikker toch op joh..
Rdam ligt nog niets![]()
![]()
![]()
![]()
sociale werkplaats?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:12 schreef Mikkel het volgende:
Uitzicht vanaf mijn werkplek:
[afbeelding]
[afbeelding]
is goedquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Nou , RUILEN?
Friesland sucks en 't was gister fucking glad![]()
![]()
Er zijn mensen die het zo zouden omschrijvenquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:16 schreef Whizzkith het volgende:
In groningen (stad) is het weer aan het sneeuwen!
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het zo zouden omschrijven![]()
Maar het is eigenlijk een grote financiële instelling.
is het nu aan het sneeuwen? vanaf t moment dat je wakker was al?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef AgentOrange het volgende:
Gaat hier in Dokkum ook al de hele dag door met sneeuwen...Fan van Sneeuw
![]()
ik vind het niet eerlijk, ik vraag ook om sneeuw.. maar krijg het niet!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Whizzkith het volgende:
hier (groningen stad) is het ook weer vollop aan het sneeuwenLigt alweer een dik pak
boh gek, hendig sjieke slip.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Heidi- het volgende:
Hier in Friesland sneeuwt het flink![]()
Niet zo fijn want ik moet straks nog weg met de auto, gister was 't al 1 en al slippen
hmmm, ja hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
boh gek, hendig sjieke slip.
Rdam nog steeds php]NIETS[/php]quote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef ikookhier het volgende:
JA het sneeuwt weerzo weer ff slippen
![]()
Dan heb je niet goed gekeken. Er is niets blijven liggen, maar er komt toch zeker toch al 3 (4) uur wit poeder uit de lucht.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
Rdam nog steeds php]NIETS[/php]
je maakt een grapje??quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Er is niets blijven liggen, maar er komt toch zeker toch al 3 (4) uur wit poeder uit de lucht.
Hier @Zalmhaven, erasmusbrug zeg maar.
zelfde als Capellequote:Op donderdag 29 december 2005 16:10 schreef Silmarwen het volgende:
Het is gewoon niet eerlijk. Hier in Leiden is het wel koud en bewolkt maar sneeuwen ho maar
is dat alles wat er nog ligt? van afgelopen dagen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:16 schreef Renesite het volgende:
De nieuwe lading komt alweer binnen
*aanbid*
Nope, dat is een half uur daarvoor aangeveegdquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef space-kees het volgende:
[..]
is dat alles wat er nog ligt? van afgelopen dagen?
Hoe vul je je dagquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope, dat is een half uur daarvoor aangeveegd
Met werken vegen foto's maken en internetten en eten en slapen en rieleksen en 2 films kijkenquote:
de dooi valt inquote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met werken vegen foto's maken en internetten en eten en slapen en rieleksen en 2 films kijken![]()
Morgen slecht weer naar het schijntBen benieuwd
wat een feest.. ik vestig mijn hoop op morgenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En 't is alweer een tijdje opgehouden.
Het heeft welgeteld 10 minuten gesneeuwd ofzo.
idd wit, maar hoeveel sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef Gravit het volgende:
Omgeving Rotterdam ook wit!
space-kees hoopt dat zo!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef ikookhier het volgende:
morgen krijgen we echt een hele zooi sneeuw
het zou best 3mm kunnen zijn hoor..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef space-kees het volgende:
[..]
idd wit, maar hoeveel sneeuwdenk toch zo'n ruim 1mm!!
![]()
![]()
Jah ècht niet dus!! Ik wil er nog 1,5mm á 2mm vanmaken maar meer ook NIETquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het zou best 3mm kunnen zijn hoor..
idd.. kan ik iig wel normaal auto rijden straksquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef space-kees het volgende:
nouw hier in Capelle dus helemaal niets extra
wat ga jij in Capelle doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd.. kan ik iig wel normaal auto rijden straks
ik stel me zo erg aan.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef buachaille het volgende:
Zelf zit ik in het plaatsje 's Gravenzande vlakbij de kust. Als ik zie wat er aankomt overzee dan gaat hier binnen een uur de pleuris uitbreken. De lucht is gitzwart. Mensen, ren snel nog even naar de supermarkt om wat levensmiddelen te hamsteren, dit gaat niet meer goed komen vandaag.
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat mensen vaak niet goed reageren op noodsituaties. Als in een brandend gebouw een proefpersoon zit tussen mensen die totaal niet reageren, dan zal de proefpersoon ook niet vluchten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
ik stel me zo erg aan.nl
daar sta jij vast en zeker op !!
fotos?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef buachaille het volgende:
Zelf zit ik in het plaatsje 's Gravenzande vlakbij de kust. Als ik zie wat er aankomt overzee dan gaat hier binnen een uur de pleuris uitbreken. De lucht is gitzwart. Mensen, ren snel nog even naar de supermarkt om wat levensmiddelen te hamsteren, dit gaat niet meer goed komen vandaag.
in Capelle niets, maar moet wel in Ommoord zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
wat ga jij in Capelle doentoch niet weer de weg onveiligmaken hè
Heb je 5 dagen om te wachten tot ze ontwikkeld zijn en totdat ik ze heb ingescand? Deze komt een beetje in de buurt, maar er is nog niks op te zien: http://www.dirkzwager.com/images/cam_mss.jpgquote:
In Capelle [omgeving Rdam] is de lucht hele maal wit(voor t eerst deze week)quote:
het is ook allemaal eenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ik geloof er allemaal niks van.Sneeuwstorm in een shooterglaasje enzo...
Hier in Ruurlo al helemaal niet, zal vanavond pas zijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef Cee het volgende:
Nog geen vlok te bekennen in Tilburg e.o.
Het bestandje heet "sneeuwrdam" (wat je kan zien als je er op klikt), dus doe eens een gok!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef Bommel12 het volgende:
Waar is die foto gemaakt welke plaats?
Pittoresk hoor, zo met die sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:52 schreef Vava het volgende:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/Sneeuw005.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/Sneeuw008.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In Goes dus. Het is nu overgegaan in regenachtige sneeuw en het klettert keihard tegen de ramen aan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Pittoresk hoor, zo met die sneeuw.![]()
Wij moesten net ook door de sneeuwjacht... en dat is niet prettig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef ladurance het volgende:
In den haag is er momenteel sprake van sneeuwjacht. En aangezien ik momenteel geen goeie stappers heb die tegen dit weer kunnen trek ik maar vast me snowboardschoenen aan.
Denk niet dat je dat nu nog zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef space-kees het volgende:
nouw hier in Capelle dus helemaal niets extra
Hij doetut niet, ook niet via de linkquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef ikookhier het volgende:
Heb ff een rondje gereden& niet ombelangrijk geen deuk er bij
[[url=http://img514.imageshack.us/img514/3538/dsc002056th.th.jpg]afbeelding][/URL]
15cm op 6 kilometer boven Rotterdamquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef LoggedIn het volgende:
paar cm in rdam.. stelt toch niet veel voor hoor
Ook van die kloterige poedersneeuw zo te zien. Valt geen bal van te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
15cm op 6 kilometer boven Rotterdam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jawelquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook van die kloterige poedersneeuw zo te zien. Valt geen bal van te maken.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jawelHet kleeft wel aardig, mijn broek was ook zijknat toen ik weer binnen was. Kon het er niet zomaar afkloppen
![]()
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nou hier in R'dam is het dus alleen maar shitsneeuw
In Rotterdam is het al zover.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef Chandler het volgende:
Het is hier al weer helemaal witik vraag me af waar de regen blijft
hopen natuurlijk dat die zich nog lange niet laat zien
coolquote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef jopper27 het volgende:
Slovenie -- Bled meer dan 1 meter sneeuw.
Sneeuw wordt met buldozers van de weg gehaald, op sommige plekken liggen bulten van + 3 meter
Oquote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef jopper27 het volgende:
Slovenie -- Bled meer dan 1 meter sneeuw.
Sneeuw wordt met buldozers van de weg gehaald, op sommige plekken liggen bulten van + 3 meter
heulemaal niet!!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef Pony-Lover het volgende:
sneeuw is stom en dit topic kan derhalve dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |