idd.. kan ik iig wel normaal auto rijden straksquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef space-kees het volgende:
nouw hier in Capelle dus helemaal niets extra
wat ga jij in Capelle doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd.. kan ik iig wel normaal auto rijden straks
ik stel me zo erg aan.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef buachaille het volgende:
Zelf zit ik in het plaatsje 's Gravenzande vlakbij de kust. Als ik zie wat er aankomt overzee dan gaat hier binnen een uur de pleuris uitbreken. De lucht is gitzwart. Mensen, ren snel nog even naar de supermarkt om wat levensmiddelen te hamsteren, dit gaat niet meer goed komen vandaag.
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat mensen vaak niet goed reageren op noodsituaties. Als in een brandend gebouw een proefpersoon zit tussen mensen die totaal niet reageren, dan zal de proefpersoon ook niet vluchten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
ik stel me zo erg aan.nl
daar sta jij vast en zeker op !!
fotos?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef buachaille het volgende:
Zelf zit ik in het plaatsje 's Gravenzande vlakbij de kust. Als ik zie wat er aankomt overzee dan gaat hier binnen een uur de pleuris uitbreken. De lucht is gitzwart. Mensen, ren snel nog even naar de supermarkt om wat levensmiddelen te hamsteren, dit gaat niet meer goed komen vandaag.
in Capelle niets, maar moet wel in Ommoord zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef space-kees het volgende:
[..]
wat ga jij in Capelle doentoch niet weer de weg onveiligmaken hè
Heb je 5 dagen om te wachten tot ze ontwikkeld zijn en totdat ik ze heb ingescand? Deze komt een beetje in de buurt, maar er is nog niks op te zien: http://www.dirkzwager.com/images/cam_mss.jpgquote:
In Capelle [omgeving Rdam] is de lucht hele maal wit(voor t eerst deze week)quote:
het is ook allemaal eenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ik geloof er allemaal niks van.Sneeuwstorm in een shooterglaasje enzo...
Hier in Ruurlo al helemaal niet, zal vanavond pas zijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef Cee het volgende:
Nog geen vlok te bekennen in Tilburg e.o.
Het bestandje heet "sneeuwrdam" (wat je kan zien als je er op klikt), dus doe eens een gok!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef Bommel12 het volgende:
Waar is die foto gemaakt welke plaats?
Pittoresk hoor, zo met die sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:52 schreef Vava het volgende:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/Sneeuw005.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/Sneeuw008.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In Goes dus. Het is nu overgegaan in regenachtige sneeuw en het klettert keihard tegen de ramen aan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Pittoresk hoor, zo met die sneeuw.![]()
Wij moesten net ook door de sneeuwjacht... en dat is niet prettig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef ladurance het volgende:
In den haag is er momenteel sprake van sneeuwjacht. En aangezien ik momenteel geen goeie stappers heb die tegen dit weer kunnen trek ik maar vast me snowboardschoenen aan.
Denk niet dat je dat nu nog zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef space-kees het volgende:
nouw hier in Capelle dus helemaal niets extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |