Gefeliciteerd.quote:
In het rijtje van geslaagden.quote:
veel succes morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
gefeliciteerd!
morge moet ik op!!!! ik hoop dat ik ook bij het beruchte rijtje (O+) kom te staan.
net een les van 2.5 uur gehad, het enige aandachtspunt is de kruisingen, al vroeg in de hoeken kijken. maar als ik ga rijden zoals het laatste deel van de les net zal ik slagen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Goed gedaan.
![]()
[..]
In het rijtje van geslaagden.![]()
Succes morgen!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
gefeliciteerd!
morge moet ik op!!!! ik hoop dat ik ook bij het beruchte rijtje (O+) kom te staan.
net een les van 2.5 uur gehad, het enige aandachtspunt is de kruisingen, al vroeg in de hoeken kijken. maar als ik ga rijden zoals het laatste deel van de les net zal ik slagen
Oké...quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:42 schreef Robin__ het volgende:
[..]
hey hey hey, geduld is een schone zaak dame!![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:
Succesquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
gefeliciteerd!
Maarrr hij is wel van jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:14 schreef juliusbackpacking het volgende:
OMG denk je dat je kan autorijden, vandaag autotje gekocht, het lijkt wel of ik weer met rijles moet beginnenNu weer moeite met het voertuig te besturen, koppeling ed.
![]()
Maar dat zal wel goed komen, ik ben er blij mee!Morgen ophalen
![]()
[afbeelding]
Voor de liefhebbers het is een Toyota Starlet 1.0 DL (lekkere scheurbak dus)
Ik verveel me ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Maarrr hij is wel van jouIk ben wel jaloers.. ben net half dood gevroren op de fiets
![]()
(ik moest gran turismo 4 voor mezelf kopenheb nu zo veel vrije tijd dat ik me gewoon kapot verveel
)
starlets zijn tofquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:14 schreef juliusbackpacking het volgende:
OMG denk je dat je kan autorijden, vandaag autotje gekocht, het lijkt wel of ik weer met rijles moet beginnenNu weer moeite met het voertuig te besturen, koppeling ed.
![]()
Maar dat zal wel goed komen, ik ben er blij mee!Morgen ophalen
![]()
[afbeelding]
Voor de liefhebbers het is een Toyota Starlet 1.0 DL (lekkere scheurbak dus)
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:24 schreef Repeat het volgende:
hebben trams op gelijkwaardige kruispunten nou van links en rechts voorrang
Er is dus maar 1 uitzondering. Op gelijkwaardige kruispunten hebben de trams voorrang.quote:Trams hebben bijna altijd voorrang. Nader je een gelijkwaardig kruispunt dan moet je trams uit alle richtingen voor laten gaan. Alleen als jij op een voorrangsweg of voorrangskruispunt rijdt en de tram komt van rechts of links, dan heb jij voorrang. Dus als jij op een voorrangsweg of voorrangskruispunt rijdt en de tram komt uit tegenovergestelde richting en wil links afslaan of de tram komt van achter je en wil rechts afslaan dan nog moet je de tram voor laten gaan.
Bron
Langzaamste auto waar je mee hebt gereden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef juliusbackpacking het volgende:
kosten zijn 29,80 je koopt die kaart en dan mag je examen doen. althans zo was hier in rijswijk.
in een 17 jaar oude auto moet je niet gaan scheuren, gaat het kapot van, en ik wil er wel even mee doen. vandaar dat 1.0 voldoende was. en deze is nog in goede staat(voor zover ik dat kon zien/voelen)
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |