abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33443906
Jajajajajajajajaja Geslaagd
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:13:05 #52
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_33444322
Gefeliciteerd!!
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
pi_33444328
Mooi! gefeliciteerd

Maar nou mag je lekker niet in de OP

pi_33444335
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef sassa het volgende:
gefeliciteerd
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:25:35 #55
88233 Steve
Still the best.
pi_33444719
quote:
Gefeliciteerd. Goed gedaan.
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Robin__ het volgende:

Maar nou mag je lekker niet in de OP

In het rijtje van geslaagden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33444922
gefeliciteerd!
morge moet ik op!!!! ik hoop dat ik ook bij het beruchte rijtje (O+) kom te staan.
net een les van 2.5 uur gehad, het enige aandachtspunt is de kruisingen, al vroeg in de hoeken kijken. maar als ik ga rijden zoals het laatste deel van de les net zal ik slagen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33445031
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
gefeliciteerd!
morge moet ik op!!!! ik hoop dat ik ook bij het beruchte rijtje (O+) kom te staan.
net een les van 2.5 uur gehad, het enige aandachtspunt is de kruisingen, al vroeg in de hoeken kijken. maar als ik ga rijden zoals het laatste deel van de les net zal ik slagen
veel succes morgen
pi_33445117
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Goed gedaan.
[..]

In het rijtje van geslaagden.
oh fuck
pi_33445831
Thnx allemaal Wat kan een mens blij zijn zeg
quote:
gefeliciteerd!
Succes morgen!!
pi_33446117
Gefeliciteerd
pi_33446177
OMG denk je dat je kan autorijden, vandaag autotje gekocht, het lijkt wel of ik weer met rijles moet beginnen Nu weer moeite met het voertuig te besturen, koppeling ed.

Maar dat zal wel goed komen, ik ben er blij mee! Morgen ophalen

Voor de liefhebbers het is een Toyota Starlet 1.0 DL (lekkere scheurbak dus )
'The Less you know, The more you believe'
pi_33446493
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 05:42 schreef Robin__ het volgende:

[..]

hey hey hey, geduld is een schone zaak dame!

Oké... thanks dat ik er nu bij sta!
quote:
Gefeliciteerd!
quote:
gefeliciteerd!
Succes , 't gaat vast helemaal goed komen! Zou wel leuke afsluiter van het jaar zijn.
pi_33446794
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:14 schreef juliusbackpacking het volgende:
OMG denk je dat je kan autorijden, vandaag autotje gekocht, het lijkt wel of ik weer met rijles moet beginnen Nu weer moeite met het voertuig te besturen, koppeling ed.

[afbeelding]
Maarrr hij is wel van jou Ik ben wel jaloers.. ben net half dood gevroren op de fiets

(ik moest gran turismo 4 voor mezelf kopen heb nu zo veel vrije tijd dat ik me gewoon kapot verveel )
pi_33453252
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:35 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Maarrr hij is wel van jou Ik ben wel jaloers.. ben net half dood gevroren op de fiets

(ik moest gran turismo 4 voor mezelf kopen heb nu zo veel vrije tijd dat ik me gewoon kapot verveel )
Ik verveel me ook
pi_33454892
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:14 schreef juliusbackpacking het volgende:

[afbeelding]
starlets zijn tof Leuke auto hoor.
Als je een scheurbak had gewild had je ook voor 100 euro meer ofzo ( ) een 1.3 kunnen kopen. En die is goed snel hoor; in 10 sec naar de 100

morgen theorie-examen; weten jullie wat zo'n examenkaart bij het cbr kost die je daar voor aanvang van het examen kan kopen? Het examen zelf kost 33,20, maar over die theorie examen kaart staat niks vermeld....

[ Bericht 5% gewijzigd door Repeat op 27-12-2005 22:36:34 ]
pi_33455348
kosten zijn 29,80 je koopt die kaart en dan mag je examen doen. althans zo was hier in rijswijk.

in een 17 jaar oude auto moet je niet gaan scheuren, gaat het kapot van, en ik wil er wel even mee doen. vandaar dat 1.0 voldoende was. en deze is nog in goede staat(voor zover ik dat kon zien/voelen)

succes
pi_33455552
Ja ik ga ook in Rijswijk... Maar als je die kaart koopt is dat eigenlijk gelijk je toegang tot het examen dus. Maar het is idd 28,90, ik keek bij indivueel examen
pi_33455932
ja meer heb je niet nodig, legitimatie(neem je rijbewijs dus mee ) pasfoto, en je reserveringsnummer.
pi_33456686
hebben trams op gelijkwaardige kruispunten nou van links en rechts voorrang
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:30:19 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_33456833
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:24 schreef Repeat het volgende:
hebben trams op gelijkwaardige kruispunten nou van links en rechts voorrang
quote:
Trams hebben bijna altijd voorrang. Nader je een gelijkwaardig kruispunt dan moet je trams uit alle richtingen voor laten gaan. Alleen als jij op een voorrangsweg of voorrangskruispunt rijdt en de tram komt van rechts of links, dan heb jij voorrang. Dus als jij op een voorrangsweg of voorrangskruispunt rijdt en de tram komt uit tegenovergestelde richting en wil links afslaan of de tram komt van achter je en wil rechts afslaan dan nog moet je de tram voor laten gaan.
Bron
Er is dus maar 1 uitzondering. Op gelijkwaardige kruispunten hebben de trams voorrang.
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:31:36 #71
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_33456871
Als niet frequent bezoeker toch even melden dat ik vanaf vandaag ook in de startpost wil
pi_33456878
ik ga het halen morgen
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:32:32 #73
88233 Steve
Still the best.
pi_33456892
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef Repeat het volgende:
ik ga het halen morgen
Tuurlijk ga je het halen.
Succes.
pi_33457642
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef Repeat het volgende:
ik ga het halen morgen
veel succes
pi_33457829
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef juliusbackpacking het volgende:
kosten zijn 29,80 je koopt die kaart en dan mag je examen doen. althans zo was hier in rijswijk.

in een 17 jaar oude auto moet je niet gaan scheuren, gaat het kapot van, en ik wil er wel even mee doen. vandaar dat 1.0 voldoende was. en deze is nog in goede staat(voor zover ik dat kon zien/voelen)

succes
Langzaamste auto waar je mee hebt gereden?

pi_33462856
Ik heb net gehoord dat ik 24 februari op moet. Duurt nog wel even, maar wens me vast succes
pi_33465864
Dat uittreksel van de gemeente stelt ook niks voor zeg, staat mn naam en adres op.

Ik ken mn theorie nu gewoon goed Ga nu weg, meld me over een uurtje of 2 wel weer met de uitslag
pi_33467786
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef Nuna het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik 24 februari op moet. Duurt nog wel even, maar wens me vast succes
Plannen ze dat zo ver van te voren al? Nouja heb je wel iets om naar toe te werken (druk = fijn.. vind ik)
Succes dan maar he

(hoeveel lessen heb je tot nu toe? ttt gedaan?)
pi_33469234
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:08 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Plannen ze dat zo ver van te voren al? Nouja heb je wel iets om naar toe te werken (druk = fijn.. vind ik)
Succes dan maar he

(hoeveel lessen heb je tot nu toe? ttt gedaan?)
Nee, heb er nu 10 gehad. Die TTT heb ik ergens in januari. Op zich vind ik het wel fijn als ze het van tevoren plannen, dan weet je ook zeker dat je dan op kunt. En niet dat als je al 40 lessen hebt gehad dat je dan nog moet worden ingepland.
pi_33471283
* Repeat : 1 CBR : 0

pi_33471313
Ik wil nu ook ergens in februari mn examen gaan inplannen. Heb nu 9 lessen gehad, en heb berekend dat ik dan met 2 lessen per week precies op 20 uitkom Maar iets eerder zal ook wel kunnen denk ik...
  woensdag 28 december 2005 @ 15:10:51 #82
88233 Steve
Still the best.
pi_33471369
Feli Repeat.
20 Lessen is wel weinig zeg. Heb er nu 40 (ik ben gewoon een slechte rijder, dat wel ), rond de 35 is blijkbaar gemiddeld. Of bedoel je TTT?
pi_33471436
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Feli Repeat.
20 Lessen is wel weinig zeg. Heb er nu 40 (ik ben gewoon een slechte rijder, dat wel. ), rond de 35 is blijkbaar gemiddeld. Of bedoel je TTT?
dankje! Er waren er maar 13 geslaagd van de 40 ofzo
En nog een kerel uitgestuurd omdat ie af zat te kijken, die kerel (marokkaan) helemaal flippen en schelden, stoel omgooien
pi_33471455
Feli Repeat.

Ik begin overmorgen met mijn 2de rijles
pi_33472469
Meestal voel je het zelf al aan, wanneer je er klaar voor bent.
10 januari heb ik les 14 en 15.
En aangezien ik bij mn rijschool een wachtijd heb van 6 tot 8 weken.
Ga ik vragen aan mn instructeur of het aangevraagd kan worden.
Mijn punten waar nog ff aandacht aan worden besteed is..
1- Bijzondereverichtingen
2- spiegelen/kijken

Ik zit met een dilemma! "Metro"
Bij een andere rijschool kan ik al 27 januari op(en kan je zowiezo sneller afrijden) en de les prijs is 35 p uur..

Bij mijn huidige rijschool betaal ik 36.50 per uur en de wachtijd voor het praktijk examen is 6 tot 8 weken "Rietveld"

wat zal ik doen overstappen of niet!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door randysgz op 28-12-2005 15:57:09 ]
pi_33477613
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:07 schreef Repeat het volgende:
* Repeat : 1 CBR : 0

Maar het cbr slaat terug en stelt een extra ronde voor...

CBR: Herhalingstoets jonge automobilisten
pi_33477667
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:48 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Maar het cbr slaat terug en stelt een extra ronde voor...

CBR: Herhalingstoets jonge automobilisten
ach, is toch niet bindend
pi_33478441
Ik heb ook nog rijles
11januari examen

Ik wil er ook bij!!
pi_33478660
Helaas pindakaas.. of een mod moet je helpen, kan niet meer editen.

Mare, over die herhalingstoets, dat lijkt me echt compleet nutteloos! als het toch niet bindend is (en zelfs als het bindend was) je zal na zo'n test weer net zo snel (of nog veel sneller) slordiger gaan rijden als je na je gewone examen deed.. ff een uurtje schijn ophouden is toch nergens goed voor (behalve voor de portomonee van het cbr)
pi_33478711
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Robin__ het volgende:
Helaas pindakaas.. of een mod moet je helpen, kan niet meer editen.

Mare, over die herhalingstoets, dat lijkt me echt compleet nutteloos! als het toch niet bindend is (en zelfs als het bindend was) je zal na zo'n test weer net zo snel (of nog veel sneller) slordiger gaan rijden als je na je gewone examen deed.. ff een uurtje schijn ophouden is toch nergens goed voor (behalve voor de portomonee van het cbr)
Misschien zijn sommige mensen gewoon oprecht benieuwd hoe het nu met hun rijstijl gesteld is en als je daardoor veiliger gaat rijden etc is dat toch mooi? Lijkt me best goed zo'n test, maar niet als het weer achterlijk duur wordt ofzo, dan is het gewoon weer spekken van de kas

En die achterlijke rijstijl die de kampersjonnies hebben aangenomen herkent zo'n instructeur wel denk ik. Je kan nooit zo ineens overschakelen naar perfecte rijstijl als jij een paar jaar als een malle gereden hebt.
pi_33478730
quote:
Gefeliciteerd!!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:38:59 #92
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33479372
Gefeliciteerd Sassa en Repeat !!!!!!!!!!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_33479380
YEAAAAAAAAAAAAAAH ik heb em
volgens de examinator was het net voldoende, maar zelf had ik er een beter gevoel over en mijn instructeur vond het ruim voldoende, maar boeie ik heb em
net gelijk naar de Mac gegaan (wat een matig voedsel zeg..) en wat maten bezocht

voor de mensen die nog moeten, VEEL SUCCES en houd de moed erin!
ik zal nog wel eens blijven spieken in deze topicreeks...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33479858
Gefeliciteerd iedereen
  woensdag 28 december 2005 @ 19:53:11 #95
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33479950
Gefeliciteerd crossover!!!!

Net aan is genoeg om je papiertje te hebben dus Lima Bravo!!!
Shuffle up and deal!!!
pi_33484894
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef crossover het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAH ik heb em
Gefeliciteerd

Ik heb rijles afgezegd, zou morgen rijles ghebben, maar me vriend heeft het uitgemaakt, dus niet echt in de stemming

Kan ik beter weekje overslaan en weer rijden als ik me wat beter voel
  woensdag 28 december 2005 @ 22:03:42 #97
88233 Steve
Still the best.
pi_33485205
Crossover: gefeliciteerd! Zolang het maar goed genoeg is hè, slagen is slagen.

Sylvana: kut zeg, kan begrijpen dat je dan even geen zin hebt, anders gaat het lessen toch maar kut.
pi_33485290
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Crossover: gefeliciteerd! Zolang het maar goed genoeg is hè, slagen is slagen.

Sylvana: kut zeg, kan begrijpen dat je dan even geen zin hebt, anders gaat het lessen toch maar kut.
precies, en beetje zonde van het geld dan, en dan ga ik me waarschijnlijk nog kutter voelen, want ik voel me al kut dat ik al zoveel lessen heb gehad en het af en toe nog zo slecht gaat
pi_33491050
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef Peewee het volgende:

[..]

Ik gok dat je lesauto diesel was en je nu een benzine-versie gereden hebt,..
Diesel rijdt al als je alleen de koppeling langzaam op laat komen en geen gas bij geeft, benzine niet.
ja goed gegokt joh
quote:
Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

misschien eens droog (in zn vrij) oefenen met doseren.. misschien reageerd hij gewoon een stuk veller als je lesauto
veller is ie inderdaad tis dan wel een oude Porsche, maar optrekken doet ie zeker wel snel. naja ik zal jullie advies es opvolgen, komt vast wel goed
pi_33493883
Repeat, gefeliciteerd met je theorie! 't Is 'n goed begin, he

Crossover, gefeliciteerd met je roze papiertje! Wat moet je blij zijn nu!

Ahh Sylvana.. Wat naar, meid. En mag ik je MSN?
Heb je ook de 'echte' reden tegen je instructeur gezegd, of heb je je ziek gemeld?

Ik heb vandaag even met rijschool gebeld. Ik les nog in mijn oude woonplaats, waar ik bij mijn ouders woonde. Woon nu 85 km verderop (in Leeuwarden), op kamers, met een matige openbaar-vervoers-verbinding. Erg vervelend dus,, het kostte me veel tijd telkens om op en neer te reizen daar naartoe. Onhandig ivm studie ed.
Overigens les ik bij een kleine rijschool, met 1 lesauto, 1 rijinstructeur, 1 motorinstructeur.

Had, mede om die redenen, overwogen om van rijschool te switchen. Ik wilde misschien verder gaan met rijlessen in Leeuwarden. Hier zijn grotere rijscholen, meer afrijdata, etc etc.

Het wennen aan een andere lesauto kost ongeveer 1 a 2 lessen heb ik gehoord,, maar heb óók gehoord dat ze je bij een nieuwe rijschool niet direct na een paar lessen direct af laten rijden.

Dus heb gevraagd wanneer ik op z'n vroegst opnieuw af kan rijden bij mijn huidige rijschool, en dat kon al over 2.5 week (was op maandag, kwam niet uit met school vanwege 100% aanwezigheidsplicht bij training op maandag ) maar nu kan ik over 4 weken afrijden! Dus dat is aangevraagd,, hoef ik ook niet aan 'n andere auto te wennen.

Ben wel blij dat 't al zo snel is! Ik ga het halen deze keer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')