Nee, nieuwe spelling: Hil-ari-schquote:Op zondag 25 december 2005 21:14 schreef Blokhut het volgende:
Hi-la-risch!
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Ach ende wee, als Tong80 zijn neusje in Onzin laat zien is het weer ouderwets lachen geblazen en verlangen we allen terug naar de gloriedagen van André van Duijn en Tineke Schouten. Bedankt, Tong80. Bedankt.
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef pekel het volgende:
Yvonne?
Het wordt er zo niet beter opquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, nieuwe spelling: Hil-ari-sch
Wat is er mis met Tineke Schouten en André van Duin ?quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Ach ende wee, als Tong80 zijn neusje in Onzin laat zien is het weer ouderwets lachen geblazen en verlangen we allen terug naar de gloriedagen van André van Duijn en Tineke Schouten. Bedankt, Tong80. Bedankt.
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef pekel het volgende:
Yvonne?
Ik snap er ook nog geen zak van, dus het kan zijn dat ik het fout hebquote:
Nu snap ik je usernamequote:Op zondag 25 december 2005 21:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog geen zak van, dus het kan zijn dat ik het fout hebMaar het blijft een kuttopic
quote:Op zondag 25 december 2005 21:17 schreef Croupouque het volgende:
Dat je het maar weet!quote:
Beide.quote:Op zondag 25 december 2005 21:35 schreef Herkauwer het volgende:
DIe roos in haar reet of dat gezicht?
Het is al het tweede topic dat me aan yvonne doet denken. ze moet toch iets doen aan haar image.quote:
boh gek ik kom in al die bagger topic jij weet tochquote:
ehquote:
Moderator van VBLquote:
1 van de 2 admins van FoK!quote:
1 van de 2?quote:Op zondag 25 december 2005 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1 van de 2 admins van FoK!![]()
O, de ander heet Danny, hij is kaal en raar. Nu weet je wel genoeg he?![]()
quote:
er schiet me iets te binnen over ene Dagonet, dat is toch een forumadmin? Yv en Danny zijn gewone admins? of uuh ...?quote:
Pff ik vind Yv niet dik, de vrouw in 1e postje daartegenin wel. mgoed... er zijn talloze modjes. die zie je als je op index klikt en dan naar rechts kijkt.quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Twinkelgirl het volgende:
Uhu, yvonne is dus dik, en danny kaal en raar?
Enneeh.. hebben jullie maar zo weinig mod/admins hier?
Voor zo'n druk forum
*heerlijk dat ik dit door het topic heen kan vragen.. op js word dan meteen gegilt over offtopic*
ehhquote:Op zondag 25 december 2005 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
er schiet me iets te binnen over ene Dagonet, dat is toch een forumadmin? Yv en Danny zijn gewone admins? of uuh ...?
Dan zie ik mijn lampquote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pff ik vind Yv niet dik, de vrouw in 1e postje daartegenin wel. mgoed... er zijn talloze modjes. die zie je als je op index klikt en dan naar rechts kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |