abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33503146
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

verhaal
Whaha, heerlijk dat soort dingen
pi_33503484
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
Als je knetter bent in de shop
† The 3 Kings †
  donderdag 29 december 2005 @ 13:51:53 #78
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33503680
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaha
Herinner me nog zoiets tijdens mijn vakantiebaantje (in diezelfde tijd overigens, toen leggings nog hendig sjiek waren zeg maar).
Tijdens de 5 weken van mijn vakantiebaantje had ik continu lopen bakvissen tegen een jongen die verderop werkte bij de ovens (koekfabriek), maar ik durfde gewoon niets te ondernemen, en hij bloosde ook alleen maar terug, dus dat werd niets.

In de laatste week kreeg hij een ander baantje: hij mocht de WC's schoonmaken. Zwijmeldepijmel, nu kwam hij driemaal daags vlakbij mijn lopende band. Het bleef echter bij wederzijdse blikken à la .

De laatste dag verzamelde ik al mijn moed en liep met knikkende knieën achter hem aan richting WC, vastbesloten nu echt iets te zeggen in plaats van dat nutteloze ge-
Hij sopt zijn zwabber eens stevig op en neer, duikt een toiletpot in met zijn ruige borstel en ik probeer krampachtig iets uit te kramen dat indruk maakt.
Ik besluit iets te zeggen over zijn nieuwe werkzaamheden, in het kader van de humor:
"Zo, mag je nu dit doen?"
Hij reageerde met een paniekerige blik en schreeuwde bijna uit: "Wat, hier op de plee!?"
Ik zo snel mogelijk dat hokje uit, hevig geschrokken van zijn reactie. Snapte er niets van.

Hoorde later via-via dat hij had gehoord "Zo, nu mag je het met me doen!"
Die machines maakten toch meer lawaai op die WC dan ik in had gecalculeerd
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33503725
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
pi_33503731
LOL!!!
pi_33504107
Find it
† The 3 Kings †
pi_33505736
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Thirdeye het volgende:
Ik lees alleen maar blunders van jongens, wat zijn we toch altijd hard bezig zeg... laat die meiden eens blunders maken!
Eindelijk een heer met verstand!

Nuchter nog zeker...
pi_33505833
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef avotar het volgende:
Ik echt in een achtbaan rij staan... zo'n chickie voor me met een kekke legging aan.. mocht ik voor haar.. probeerde ze me de hele te versieren.. tssss.. du sik achter haar in de karretje en zo weet... dacht.. ik maak haar nat.. whe he..
dus ik een fluim in d'r nek plaatsen men..
wilde ze ineens niet meer met neucken..

vrouwen... blunder van haar dude..
hoe voelde dat nou? Alleen de basischool afmaken?
  donderdag 29 december 2005 @ 15:07:48 #84
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33506249
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef Breukink het volgende:

[..]

hoe voelde dat nou? Alleen de basischool afmaken?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_33518273
tvp
pi_33532038
Ok een oude van mij.

Ik was 16 en had vlak voor de zomervakantie een soortement van scharreltje. Je kent dat wel, je bent jong en je gaat eigenlijk niet voor een relatie, maar je wil ook niet dat anderen eraan zitten. We hadden dus min of meer wat. Ik had dat met enkele mensen gedeeld, maar niet al te veel.

Vervolgens ga ik op vakantie, kom ik daar een beeldschoon meisje tegen uit een nabijgelegen stad. Nou goed, eerste dagen lopen perfect: een beetje gezoend en een beetje gefreubeld. Vervolgens zitten we met een hele groep rond het kampvuur en ik had inmiddels wat over mezelf verteld (en natuurlijk niet dat ik een 'vriendin' had).

Mijn vakantiemeisje loopt vervolgens weg om bij de telefooncel wat mensen te bellen. Ik neem nog een lekkere slok drank en zit eigenlijk ontzettend rielekst tot ik haar terug zie komen, ontzettend kwaad. Ik had echt geen flauw idee wat er aan de hand was, maar dat werd me snel duidelijk. Ze schreeuwde en tierde dat ik een hufter was en hoe ik dat nu kon flikken met een vriendin thuis en haar hele andere dingen vertelde. Ze had echt gedacht dat het iets kon worden, ook omdat we zo dichtbij elkaar woonden en had ze maar geweten wat voor hufter ik was.

Dus ik dacht: fuck hoe kan dat nou? Hoe kan ze dat nou weten? En jahoor daar kwam later de aap uit de mouw. Ik had dus tegen een kennis laten vallen dat ik een beetje een scharrel had en hij had dat opgevat als dat ik een vriendin had. Dat meisje had aan de telefoon mij omschreven tegen hem (ik wist niet dat ze elkaar kenden) en hij had daarop met zijn stomme kop gezegd dat ik een vriendin had.

Ik was blij dat ze een week korter bleef dan ik, dat vakantiemeisje. Ik heb haar nooit meer gezien.
pi_33536621
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33538761
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
Ok een oude van mij.

-verhaal-
Je hebt die kennis toch wel goed op z'n smoelwerk geslagen hè?
pi_33539399
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je hebt die kennis toch wel goed op z'n smoelwerk geslagen hè?
Ik heb hem niet op zn smoelwerk gepakt, maar anderzijds teruggepakt. Hij had destijds een vriendin.
pi_33539901
Had vorige week ook zoiets, komt een gozer naar mij toe en die zegt "he daar achter in de kroeg aan de bar staat een blonde meid die jou wel ziet zitten". Ik zeg vervolgens, leuk zal straks ff gaan kijken.
Kom ik hem later tegen en zegt hij "he je hebt nog niet met haar gesproken". Ik vervolgens "oh, dan heb ik zeker de verkeerde blonde gepakt". Was echt zo'n situatie waarin ik voelde dat ik voor lul gezet zou gaan worden door k*t volk en nu stond hij met zijn bek vol tanden.
pi_33543931
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Had vorige week ook zoiets, komt een gozer naar mij toe en die zegt "he daar achter in de kroeg aan de bar staat een blonde meid die jou wel ziet zitten". Ik zeg vervolgens, leuk zal straks ff gaan kijken.
Kom ik hem later tegen en zegt hij "he je hebt nog niet met haar gesproken". Ik vervolgens "oh, dan heb ik zeker de verkeerde blonde gepakt". Was echt zo'n situatie waarin ik voelde dat ik voor lul gezet zou gaan worden door k*t volk en nu stond hij met zijn bek vol tanden.
Goede aktie :D
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:23:34 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33546785
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33598327
Whahaha dit slaat weer nergens op, ik moet er gewoon om lachen. Ik heb m'n actie van een paar posts terug gewoon weer meegemaakt vannacht . Dus ik sta weer met een meisje te babbelen over van alles en dacht dit zit wel goed. Komt daar een halfbakken gozer aanzetten, melden dat ie naar huis gaat, plop zo staan ze daar ineens te zoenen . Ik ben maar gelijk weggelopen, kansloos gedoe .

Ik sla blijkbaar te langzaam mijn slag, en daardoor mis ik hem juist .
pi_33599480
Op wat voor vrouwen loop jij af
pi_33599573
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Whahaha dit slaat weer nergens op, ik moet er gewoon om lachen. Ik heb m'n actie van een paar posts terug gewoon weer meegemaakt vannacht . Dus ik sta weer met een meisje te babbelen over van alles en dacht dit zit wel goed. Komt daar een halfbakken gozer aanzetten, melden dat ie naar huis gaat, plop zo staan ze daar ineens te zoenen . Ik ben maar gelijk weggelopen, kansloos gedoe .

Was het niet op de wallen in Amsterdam?
pi_33601460
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:51 schreef Bak_Beest het volgende:

Herkenbaar, je moet het niet willen begrijpen. Het zijn kuthoeren.

pi_33601901
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:08 schreef DuranK het volgende:
Op wat voor vrouwen loop jij af
Ze liep zelfs op mij af

de hoer
pi_33601960
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ze liep zelfs op mij af

de hoer
Dan doe je echt iet structureels verkeerd je moet dat soort wijven gewoom meteen misbruiken
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 1 januari 2006 @ 16:10:00 #99
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_33603575
Je misbruikt elk wijf dat op je afkomt?

Ik zal mijn tante eens op je afsturen.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
  zondag 1 januari 2006 @ 17:48:40 #100
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_33605713
Vannacht nog...Hij staat voor mijn neus stil, mond valt open en `Ooohw, wat ben jij LEKKER zeg´!

Ooohw, ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')