Nog wat geworden met die ander?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had een keertje met een meisje staan babbelen ... leuk ding ...drankje gehaalt gezoent... telefoon nummer uitgewisselt. dus ik ging ff met me maten aan een andere bar wat drinken zie ik haar weer lopen.. loop naar der toe .. geef der een kus en word gruwelijk in me gezicht geslagen! ikke boos (ja tyf dan maar op takkehoer) bleek het der tweeling zus te zijn
Sukkelquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef MakeLoveNow het volgende:
ik verkoos gisteren weer het bier boven een dame en ben dus echt weer ervandoor gegaan met marietje grolsch
Je zou het natuurlijk ook kunnen combinerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef MakeLoveNow het volgende:
ik verkoos gisteren weer het bier boven een dame en ben dus echt weer ervandoor gegaan met marietje grolsch
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nog wat geworden met die ander?
retorische vraag
Edit: offffffffffff zoals de meesten hier zouden zeggen: triootje
Na 2 bier alquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik heb der nooit meer gebeld
sloerie dan zeg je toch ff dat er iemand is die na 2 bier 100% op jou lijkt (allebij zwarte broek wit topje enzo)
Ik keek na het zoenen ook maar snel ff wat voor kleren ze aanhad, gelukkig was dat niet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 december 2005 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had een keertje met een meisje staan babbelen ... leuk ding ...drankje gehaalt gezoent... telefoon nummer uitgewisselt. dus ik ging ff met me maten aan een andere bar wat drinken zie ik haar weer lopen.. loop naar der toe .. geef der een kus en word gruwelijk in me gezicht geslagen! ikke boos (ja tyf dan maar op takkehoer) bleek het der tweeling zus te zijn
OMFG tweeling met dezelfde klerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik heb der nooit meer gebeld
sloerie dan zeg je toch ff dat er iemand is die na 2 bier 100% op jou lijkt (allebij zwarte broek wit topje enzo)
ik moet er eerlijk bij zeggen dat het niet dezelfde kleren waren... maar wel dezelfde kleuren enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
OMFG tweeling met dezelfde kleren![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:57 schreef rameijer het volgende:
Volgens mij was het geen tweeling maar ben je gewoon ontzettend in de zeik genomen![]()
zo'n automaat die vaak in kroegen staat, waar je verschillende spelletjes op kan doen. Ik meen dat je kan memory'en etc. Ik heb het sinddien ook nooit meer gedaanquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
Ja, dat jaquote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Mwanatabu het volgende:
In de rij voor de achtbaan. Leuke jongen (hoogstens een beetje ordinair) zeurt de hele tijd "He meisje, mag ik voor?". Ik dacht dat het een smoes was om de hele tijd aandacht te kunnen trekken bij mij. "Leer mij jongens kennen" dacht ik in mijn alwetendheid (was tenslotte al 15 en blond enzo en ik had mijn kekke legging aan).
Wat denk je? Zit-ie achter me in de achtbaan, gaan we een tunnel in, fluimt-ie een enorme rochel in mijn nek.
Van wiens kant is dit nu een blunder?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Mwanatabu het volgende:
( en ik had mijn kekke legging aan)
Hahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]![]()
Las ook een keer een verhaal ergens. Zat er een jongen in de achtbaan zegt ie tegen een meisje voor hem: ''Leuk hè!''. Schreeuwt dat meisje terug: ''Wat neuken?!?!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |