abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33441335
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had een keertje met een meisje staan babbelen ... leuk ding ...drankje gehaalt gezoent... telefoon nummer uitgewisselt. dus ik ging ff met me maten aan een andere bar wat drinken zie ik haar weer lopen.. loop naar der toe .. geef der een kus en word gruwelijk in me gezicht geslagen! ikke boos (ja tyf dan maar op takkehoer) bleek het der tweeling zus te zijn
Nog wat geworden met die ander?

retorische vraag

Edit: offffffffffff zoals de meesten hier zouden zeggen: triootje
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:10:51 #52
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33446033
ik verkoos gisteren weer het bier boven een dame en ben dus echt weer ervandoor gegaan met marietje grolsch
pi_33446092
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef MakeLoveNow het volgende:
ik verkoos gisteren weer het bier boven een dame en ben dus echt weer ervandoor gegaan met marietje grolsch
Sukkel

Bier kan elk moment, vrouwen niet
pi_33450793
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:10 schreef MakeLoveNow het volgende:
Je zou het natuurlijk ook kunnen combineren
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 27 december 2005 @ 22:45:30 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33455418
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nog wat geworden met die ander?

retorische vraag

Edit: offffffffffff zoals de meesten hier zouden zeggen: triootje
nee ik heb der nooit meer gebeld sloerie dan zeg je toch ff dat er iemand is die na 2 bier 100% op jou lijkt (allebij zwarte broek wit topje enzo)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33455936
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee ik heb der nooit meer gebeld sloerie dan zeg je toch ff dat er iemand is die na 2 bier 100% op jou lijkt (allebij zwarte broek wit topje enzo)
Na 2 bier al
pi_33457194
"Hallo kom je hier vaker"

maar hij werkte wel
pi_33457233
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had een keertje met een meisje staan babbelen ... leuk ding ...drankje gehaalt gezoent... telefoon nummer uitgewisselt. dus ik ging ff met me maten aan een andere bar wat drinken zie ik haar weer lopen.. loop naar der toe .. geef der een kus en word gruwelijk in me gezicht geslagen! ikke boos (ja tyf dan maar op takkehoer) bleek het der tweeling zus te zijn
Ik keek na het zoenen ook maar snel ff wat voor kleren ze aanhad, gelukkig was dat niet hetzelfde

Van het weekend weer allemaal gelukt (1 poging )
pi_33457524
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

OMFG tweeling met dezelfde kleren
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:44:22 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33465279
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]

OMFG tweeling met dezelfde kleren
ik moet er eerlijk bij zeggen dat het niet dezelfde kleren waren... maar wel dezelfde kleuren enzo..
stay frosty
pi_33465653
Volgens mij was het geen tweeling maar ben je gewoon ontzettend in de zeik genomen
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 28 december 2005 @ 12:36:31 #62
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33466826
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:57 schreef rameijer het volgende:
Volgens mij was het geen tweeling maar ben je gewoon ontzettend in de zeik genomen
na 2 bier ga ik niet gelijk dubbel kijken hoor
heb erna nog even met ze staan praten
stay frosty
pi_33471676
Tegelijk?

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33489568
mompel
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_33490568
Smakelijk gelachen in dit topic, maar nu ff een verhaaltje van mijn kant

ik was een jaar of 16 en ik was op vakantie (Spanje) in de plaatselijke (klein dorpje aan de kust bar/disco. Ik zie een mooi meisje aan het fotoplayen. Ik wist nix van dat spelletje en ik ging er eens kijken. Na een minuut dacht ik te weten hoe dat spelletje werkte en probeerde ik haar te helpen. Met de eerste zet verneukte ik haar hele spelletje. Weg meisje

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33491044
Sorry, maar wat is foto playen
pi_33491241
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef DuranK het volgende:
Sorry, maar wat is foto playen
zo'n automaat die vaak in kroegen staat, waar je verschillende spelletjes op kan doen. Ik meen dat je kan memory'en etc. Ik heb het sinddien ook nooit meer gedaan
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33492701
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
Jupiler is goed
  donderdag 29 december 2005 @ 08:41:01 #69
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33496309
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Wij gaan altijd 'zoek de verschillen' doen met foto playen, en dan als de tijd bijna voorbij is, met zn allen als megolen op dat scherm gaan rossen. lachen man
stay frosty
pi_33501920
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Aurelium het volgende:
Ja, dat ja En altijd maar dezelfden betalen
pi_33502380
In de rij voor de achtbaan. Leuke jongen (hoogstens een beetje ordinair) zeurt de hele tijd "He meisje, mag ik voor?". Ik dacht dat het een smoes was om de hele tijd aandacht te kunnen trekken bij mij. "Leer mij jongens kennen" dacht ik in mijn alwetendheid (was tenslotte al 15 en blond enzo en ik had mijn kekke legging aan).
Wat denk je? Zit-ie achter me in de achtbaan, gaan we een tunnel in, fluimt-ie een enorme rochel in mijn nek.

Van wiens kant is dit nu een blunder?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33502439
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Mwanatabu het volgende:
In de rij voor de achtbaan. Leuke jongen (hoogstens een beetje ordinair) zeurt de hele tijd "He meisje, mag ik voor?". Ik dacht dat het een smoes was om de hele tijd aandacht te kunnen trekken bij mij. "Leer mij jongens kennen" dacht ik in mijn alwetendheid (was tenslotte al 15 en blond enzo en ik had mijn kekke legging aan).
Wat denk je? Zit-ie achter me in de achtbaan, gaan we een tunnel in, fluimt-ie een enorme rochel in mijn nek.

Van wiens kant is dit nu een blunder?

Las ook een keer een verhaal ergens. Zat er een jongen in de achtbaan zegt ie tegen een meisje voor hem: ''Leuk hè!''. Schreeuwt dat meisje terug: ''Wat neuken?!?!''

donderdag 29 december 2005 @ 13:15:22 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33502442
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Mwanatabu het volgende:
( en ik had mijn kekke legging aan)
stay frosty
  donderdag 29 december 2005 @ 13:30:52 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33502915
Ik echt in een achtbaan rij staan... zo'n chickie voor me met een kekke legging aan.. mocht ik voor haar.. probeerde ze me de hele te versieren.. tssss.. du sik achter haar in de karretje en zo weet... dacht.. ik maak haar nat.. whe he..
dus ik een fluim in d'r nek plaatsen men..
wilde ze ineens niet meer met neucken..

vrouwen... blunder van haar dude..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_33503088
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Las ook een keer een verhaal ergens. Zat er een jongen in de achtbaan zegt ie tegen een meisje voor hem: ''Leuk hè!''. Schreeuwt dat meisje terug: ''Wat neuken?!?!''

Hahaha
Herinner me nog zoiets tijdens mijn vakantiebaantje (in diezelfde tijd overigens, toen leggings nog hendig sjiek waren zeg maar).
Tijdens de 5 weken van mijn vakantiebaantje had ik continu lopen bakvissen tegen een jongen die verderop werkte bij de ovens (koekfabriek), maar ik durfde gewoon niets te ondernemen, en hij bloosde ook alleen maar terug, dus dat werd niets.

In de laatste week kreeg hij een ander baantje: hij mocht de WC's schoonmaken. Zwijmeldepijmel, nu kwam hij driemaal daags vlakbij mijn lopende band. Het bleef echter bij wederzijdse blikken à la .

De laatste dag verzamelde ik al mijn moed en liep met knikkende knieën achter hem aan richting WC, vastbesloten nu echt iets te zeggen in plaats van dat nutteloze ge-
Hij sopt zijn zwabber eens stevig op en neer, duikt een toiletpot in met zijn ruige borstel en ik probeer krampachtig iets uit te kramen dat indruk maakt.
Ik besluit iets te zeggen over zijn nieuwe werkzaamheden, in het kader van de humor:
"Zo, mag je nu dit doen?"
Hij reageerde met een paniekerige blik en schreeuwde bijna uit: "Wat, hier op de plee!?"
Ik zo snel mogelijk dat hokje uit, hevig geschrokken van zijn reactie. Snapte er niets van.

Hoorde later via-via dat hij had gehoord "Zo, nu mag je het met me doen!"
Die machines maakten toch meer lawaai op die WC dan ik in had gecalculeerd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')