Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoe zoent een paard.
Daar heb ik nog geen ervaring mee namelijk.
whehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebbenEn als je het effect van een koe wil hebben moet je denk ik een duitse hebben
![]()
Ik ben 20 trouwens.quote:Ik: Hee maar hoe oud ben je dan?![]()
- Hoe oud schat je me?![]()
- Uhhh om en nabij de 22?![]()
- Ik ben 27![]()
- Okay, ik ga weer even met m'n vrienden praten.![]()
't was geen MILF?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Gisteravond:
[..]
Ik ben 20 trouwens.![]()
Eyey, het zijn versierblunders hoor. Geen ik-kijk-wel-maar-doe-niks-blunders, alhoewel dit ook wel een blunder was want ze zat je gewoon aan te gapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Hmm, ik bedenk me zo ineens, het is dan wel niet een echte versierblunder, maar ik baalde er wel van![]()
Ik was met 2 anderen naar de lokale uitgaansstad Oldenzaal gegaan, gingen naar een bepaalde bar genaamd 'De Kelder' (waar ik legaal naar binnen mocht, daar ik de volwassen leeftijd heb bereikt, niet dat we ditmaal werden gecontroleerd). Ik was daar wel eens eerder geweest met mijn (oudere) neven, was reuze-gezellig, zo gezellig dat ik de wasbak daar nog had vol laten lopen met maaginhoud. Kwam ook omdat ik me daar (naast het zuipen) ook erg misselijk voelde worden en maar geen frisse lucht kon vinden, tenzij ik weer helemaal die trap op zou lopen en dan naar buiten.
Anyway, ik was daar afgelopen zaterdag ook weer, wat pilsners achterover geslagen, gezellig plekje aan de bar met een mooi uitzicht op de bardames. Zat ik niet in een gesprek verwikkeld (de 2 anderen waren aan het praten) maar wel opgesloten in mijn twijfels over wat te doen; een erg mooi ogende jongedame (wat een mooi gezicht had zij) zat mij veelvuldig te bekijken op enige afstand, elders aan de bar. Ik keek natuurlijk beetje (verlegen) terug enzo, maar nooit echt geglimlacht (had ik dat maar gedaan
) want je raadt het al, ik deed NIKS verder. Het was helemaal huilen met de pet op toen ik vernam dat ze de bar verliet en ik nog steeds geen actie had ondernomen, later nog wel in de wat frissere 'ingang' gestaan (ik was wederom zo misselijk als een hond, wordt daar slecht geventileerd denk ik) in de hoop dat ze misschien nog weer terug zou komen, maar helaas.
![]()
![]()
![]()
't wordt niks met mij![]()
Dat is idd niet echt slim!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...![]()
Pijnlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...![]()
'*tuututuu* dit nummer is buiten werking.'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
tralalalaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Thirdeye het volgende:
Ik lees alleen maar blunders van jongens, wat zijn we toch altijd hard bezig zeg... laat die meiden eens blunders maken!
Ik kan hiet niet eens om lachenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet vanquote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef blieblie het volgende:
Blunder van afgelopen zaterdag.... 2 erg mooie meisjes/dames die met z'n tweeen me aan het versieren waren. Het feit dat een meter erachter hun "vrienden/vriendinnengroep" stond te lachen deed me besluiten te doen alsof ze lucht waren. Al vraag ik me nu af of ik er niet op in had moeten gaan.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Idd. je hebt de goede keuze gemaakt!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet vanIk bedoel, 2 mooie exemplaren van het vrouwelijk geslacht Tegelijk en dan met een lachende vriendengroep erachter, erg dubieus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |