quote:Op zondag 25 december 2005 09:53 schreef Dizer het volgende:
[TK] Samsung D600 (nieuw in doos)
Is weer zover... mensen die geen leven hebben en graag de allergoedkoopste prijs op aarde zoeken en dan in een topic lopen posten dat een prijs te duur is...
quote:
Nee, ook ik was gewoon kerst aan het vierenquote:Op zondag 25 december 2005 20:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK/TR] Promedion 17" Breedbeeld Laptop
Topicreports worden niet gelezen?
TR's vallen prima op sinds we ook de mogelijkheid hebben ze te verwijderen. Het is niet zo dat je ze alleen ziet in de AT van een forum; je ziet ze in de index van een forum. Te ver naar beneden zakken betekent in het geval van V&A een dag of 5; topics waar langer dan 5 dagen niet in is gereageerd, zien we niet.quote:Op zondag 25 december 2005 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
TR's vallen niet echt op, zijn kleine iconen die je alleen ziet in active topics van welk subforum ook. Nog erger is als je topic te ver naar beneden is gezakt, dan valt het helemaal niet meer op.
Beter is om hier in feedback te reageren, dan heb je vaak snel aktie. zo doe ik het ook
¤ 385quote:Op zondag 25 december 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:Je hebt je setje verkocht!!!!
Voor hoeveel!! Wat tof! Ik ben blij voor je
vrolijk kerstfeest iedereen![]()
Je 1e zin is krom, voor de rest geef je me gelijk. (index of AT, 1 pot nat) Wanneer komt er een dag dat je mij of biermans gewoon gelijk geeft zonder krom te doen. Ik weet het; wij zijn mannen en jij een vrouw, maar af en toe (echt heel af en toe) mag je best openlijk ons gelijk gevenquote:Op maandag 26 december 2005 12:23 schreef ElisaB het volgende:
TR's vallen prima op sinds we ook de mogelijkheid hebben ze te verwijderen. Het is niet zo dat je ze alleen ziet in de AT van een forum; je ziet ze in de index van een forum. Te ver naar beneden zakken betekent in het geval van V&A een dag of 5; topics waar langer dan 5 dagen niet in is gereageerd, zien we niet.
Maar goed; uiteraard mag het ook gewoon hier
De eerste zin is prima. En verder negeer ik je opmerking, want het is nonsens.quote:Op maandag 26 december 2005 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
Je 1e zin is krom, voor de rest geef je me gelijk. (index of AT, 1 pot nat) Wanneer komt er een dag dat je mij of biermans gewoon gelijk geeft zonder krom te doen. Ik weet het; wij zijn mannen en jij een vrouw, maar af en toe (echt heel af en toe) mag je best openlijk ons gelijk geven![]()
Willen... maar kon je het ookquote:Op maandag 26 december 2005 13:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik had er veel meer voor willen betalen
tuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Willen... maar kon je het ook
Over anderhalf jaar is mijn huidige set weer te koop
incl! owja en er staat nog een linkje die niet meer up to date isquote:Op maandag 26 december 2005 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Is dat in- of exclusief koffie
Mn wachtwoord is stukquote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
incl! owja en er staat nog een linkje die niet meer up to date is
ik klik er elke keer op om te kijken of ik nog kan bieden
wtfquote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij trouwens écht een man
Tsskkkk....
Scherp blijven biermans; jij wilde toch een relquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef Het_Biertje het volgende:
wtfga je me nu ookal beledigen op 2de kerstdag
ja, maar dan wel als onschuldige omstanderquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scherp blijven biermans; jij wilde toch een rel
Op je kerstteentjes getrapt? Goh...quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef ElisaB het volgende:
De eerste zin is prima. En verder negeer ik je opmerking, want het is nonsens.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef Het_Biertje het volgende:
ja, maar dan wel als onschuldige omstander![]()
Gaat u verder zonder mij juffrouw
Lees je in pretletter....quote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
Op je kerstteentjes getrapt? Goh...![]()
Hoe dan ook, je kan TR nu uitstekend zien nu je de mogelijkheid hebt ze te verwijderen, ja lekker helder weer. Voor de rest is index of active list 1 pot nat. Hoe dan ook vallen ze niet echt goed op zoals veel users denken of dachten, er wordt geen bericht in een inboxje achtergelaten dat ergens een TR is. Door mij tegen te spreken heb je het zoals Biermans laatste uitleg weer lekker wazig gemaakt voor andere users![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, SolidasRock, ben jij écht een man
Tssssk.....
Ik ben geen mod, dus heel precies wist ik het ook niet, maar wat ben je snel aangebrand vandaag, ben je ongest... uuuh nee laat maar...quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Lees je in pretletter....
Toen de TR's nog niet verwijderd konden worden, vielen nieuwe TR's niet op. Nu dat wel kan, vallen nieuwe TR's wél op. Dit is al minstens 7 keer eerder gemeld in de afgelopen tijd. Dat jij niet up to date ben, kan ik niet helpen.
En TR's zijn niet zichbaar in de AT, noch in de MyAT...
Misschien welquote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben geen mod, dus heel precies wist ik het ook niet, maar wat ben je snel aangebrand vandaag, ben je ongest... uuuh nee laat maar...![]()
Tuurlijk; ga je gangquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik even de groetjes doen aan me moeder
Da's mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ze doet de groetjes terug
Sowee, jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:38 schreef Het_Biertje het volgende:
je wilt liever betalen, geloof me![]()
Thanks dearquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[GEZ] Computer behuizing
[TK] Agfa USB Scanner
[TK] Asus V8460 GF4 TI4600 Ultra AGP![]()
Verkocht nog wel (niet slecht voor iets dat je gratis weggeeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
En verkocht...
[GRATIS] 15" monitoren (Leiden)
Sorry, ik bedoel dat ze weg zijn... Nee, niet verkochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verkocht nog wel (niet slecht voor iets dat je gratis weggeeft)
Topic is dicht
Nou ja, je bent er in elk geval van af dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef TeleluvR het volgende:
Sorry, ik bedoel dat ze weg zijn... Nee, niet verkocht![]()
Netto resultaat is echter wel hetzelfde...
Jawel hoor, als het maar geen studentlicentie isquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Elis.. mag ik ook legale software vekopen?
Ik heb namelijk nog een Windows XP Home Edition Upgrade versie liggen nog in seal
Nope. Dat is het niet. We haden er 1 in de winkel liggen maar die mocht ik hebben van mijn chef en ik kan er niks meequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel hoor, als het maar geen studentlicentie is
Opgeschoondquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[TK] Windows XP Home (Upgrade versie 2002)
Vertel me er alles overquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Er zijn verschillende vormen van natura mogelijk natuurlijk.
donequote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef spanks het volgende:
[TK] The Sopranos Season 1 t/m 5 mag op slot!
Alvast bedankt![]()
het lefquote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[GEZ] Pentium 4 met grote HD, minimaal 512mb en videokaart
Wat haat ik zulke mensen
Topicverzieker. Ik bied 375 voor een pentium 4 wat heel normaal is.
Graag verwijderen, kut reactie..
(reactie van Noedie)
Donequote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef mel723 het volgende:
[TK] Olympus Digitale fotofilm scanner mag dicht want verkocht en [GEZ] Nintendo DS ook want ik heb een nieuwe gekocht
daar was ik dus ook mee bezigquote:
En die is ook dichtquote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Verkocht [TK] P4 3.0Ghz, 1024mb, 280GB, GF4, DVD+/-RW
elisab was me voorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Verkocht [TK] P4 3.0Ghz, 1024mb, 280GB, GF4, DVD+/-RW
Dat komt misschien omdat ze een TR gebruiken. Of hopen dat we het uit onszelf zienquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Het valt me op dat bijna niemand die iets verkocht heeft dat hier neerzet.......
nee dat mag ik dan weer doenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Het valt me op dat bijna niemand die iets verkocht heeft dat hier neerzet.......
[GEZ] Pentium 4 met grote HD, minimaal 512mb en videokaartquote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee dat mag ik dan weer doen![]()
Zeg biermans...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[GEZ] Pentium 4 met grote HD, minimaal 512mb en videokaart
mijn sollicitatie mailtjes worden nog steeds genegeerdquote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg biermans...
Weet je zeker dat je geen mod wil worden
Misschien moet je een relatie aangaan met een van de modsquote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mijn sollicitatie mailtjes worden nog steeds genegeerd
ElisaB zei dat ik te jong voor haar wasquote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Misschien moet je een relatie aangaan met een van de mods![]()
Donequote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Zal ik dan voor de 2e keer weer een voorzet geven ;-)
[TK] P4 computer + 19" Monitor
Kijk eens in MEDquote:Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Forum schorum loopt een beetje vervelend te doen
[GEZ] Call of Duty 2 PC
[GEZ] Shiri - DVD
Ja, dat helptquote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien moet je een relatie aangaan met een van de mods![]()
In pub zitten nog 2 modjesquote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ElisaB zei dat ik te jong voor haar was![]()
En zo hebben we er nog wel een paar hoorquote:
Ha, en hier willen ze je mod makenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef Dagonet het volgende:
het_biertje mag een week uit onz verdwijnen
het kado wat ik ze gaf viel niet in de smaakquote:Op donderdag 29 december 2005 17:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ha, en hier willen ze je mod maken![]()
gooi ze zo op slot voor je.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Arnold_fan het volgende:
Nog wat linkjes :-)
[TK] Richwood gitaar met toebehoren
[TK] Lowe Pro Micro Trekker 100 (fotorugzak)
[TR] Athlon XP-M 2500+ tegen Athlon XP
[TK] Asus Barebone 2,8ghz
[TK] Volledig AMD systeem incl monitor
[TK] Diverse PC games
[TK] Samsung SGH-E530 LadyPhone, Elegante Dames Toestel!
Nog een [TK] Hercules Radeon 9800 Pro 128 MB 256 Bitquote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Diverse PC games
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Diverse PC games
Waarschijnlijk heeft ze een hoge pet van je opquote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef TeleluvR het volgende:
Ik werd helemaal week toen ik de laatste post zag!![]()
![]()
[TK] Manual Power (powerball)
En terecht!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een hoge pet van je op
Dat hopen we dan maar...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef ElisaB het volgende:
Na verloop van tijd leer je mekaar wel een beetje kennen, toch?!
Vast welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef TeleluvR het volgende:
Dat hopen we dan maar...
Misschien moet je [TK] Home Cinema Set Sony DAV-SC8 uit je ondertitel halenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef ElisaB het volgende:
Na verloop van tijd leer je mekaar wel een beetje kennen, toch?!
Ik zit vandaag ziek thuis, en ik moet toch wat doen de hele dag, en wat is er leuker dan modjes helpen met hun zware dagelijkse bezigheden?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien moet jij de inmiddels al 3 keer een attentie aan ElisaB adres om haar signature aan te passen eens lezen in dit topic
Misschien moet je van Arnold_fan nu ElisaB_fan van maken
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
zware dagelijkse bezigheden?
Wacht maar tot je zelf mod bent...... Je staat al op de lijstquote:
lijst?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf mod bent...... Je staat al op de lijst![]()
quote:
En voilaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg biermans...
Weet je zeker dat je geen mod wil worden
Even een quote, hij is zover ondergesneeuwd door de gezellige edoch offtopic kletspraat met Het Biertjequote:Op donderdag 29 december 2005 21:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[GEZ] Call of Duty 2 PC
Is in principe niet illegaal, degene die de code heeft mag het spel installeren. Of de oude eigenaar de code inderdaad wegdoet is punt 2. Het is alvast niet mogelijk om met meerdere gebruikers 1 key online te gebruiken, dus ze snijden alleen zichzelf in de vingers..
Het staat in de policy van FOK! dat het vragen om keys niet is toegestaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[GEZ] Call of Duty 2 PC
Is in principe niet illegaal, degene die de code heeft mag het spel installeren. Of de oude eigenaar de code inderdaad wegdoet is punt 2. Het is alvast niet mogelijk om met meerdere gebruikers 1 key online te gebruiken, dus ze snijden alleen zichzelf in de vingers..
ges lotenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[TK]Pc P3 733mhz, ca 10 gb disk etc
Het is gelukt.... volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:38 schreef Mikkie het volgende:
*GIL*
[TK] DVD's
En anders hè... als ik dan creatief denk omdat het nu nog niet zou kunnen... is het dan niet mogelijk om de titel van dat oude topic in iets vaags te veranderen, zodat die titel niet meer in gebruik is en nu dus weer opnieuw gebruikt kan worden?
donequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Ik zou het waarderen als de -overigens onbedoelde- topickaping toch verwijderd wordt
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Comapq Presario Intel Pentium 4
* Sc0rPi0n wijst naar het loket van ElisaBquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:57 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] PC3200 DDR
Waarom mijn post verwijderd?
Er stond duidelijk wat TS niet wil hebben mogen ze mij aanbieden
Niks geen topickaap !!
Ik eis rectificatie!!!! Of hoe je dat ook speldt
donequote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef walnuts het volgende:
[TK] Medion 5.1 set
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn hier ff tags te zetten?
Alvast bedankt.
donequote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] Philips radio cd-speler, type DC 479 mag op slot
Opgelostquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef onderjas het volgende:
[TK] 2x128MB Samsung RIMM werkgeheugen pc800
TT klopt niet, moet dus 2x128 MB zijn. Slecht gekeken.
vind je het erg als ik hem sluit??quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Logitech UltraX Flat toetsenbord
Verkocht!
En thanks voor het editten (en alvast voor het sluiten) ElisaB!
Ook goed, bedankt kerel!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef TheEagle het volgende:
[..]
vind je het erg als ik hem sluit??
elisab is er niet altijd
Ik zal eens kijken; momentjequote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Elisabeeb, zou je wellicht deze reacties en gerelateerde reacties willen editten? Ik heb het idee -althans, zo zou ik het zelf zien als ik dit topic bezocht- dat het nu lijkt alsof ik m'n mooie dvd's boven de gangbare nieuwprijs verkoop, terwijl dat dus niet zo is
Of ervaar jij dat anders?
welke posts wil jij geedit zien?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Elisabeeb, zou je wellicht deze reacties en gerelateerde reacties willen editten? Ik heb het idee -althans, zo zou ik het zelf zien als ik dit topic bezocht- dat het nu lijkt alsof ik m'n mooie dvd's boven de gangbare nieuwprijs verkoop, terwijl dat dus niet zo is
Of ervaar jij dat anders?
Al mááánden geleden hebben we afgesproken dat hardware met voorgeinstalleerde software zónder licentie niet mag worden aangeboden. Gebeurt het wel, dan wordt het topic gesloten en moet TS zn waren elders gaan slijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef Het_Biertje het volgende:
Compaq Proliant 800 server (PIII 500MHZ 256MB RAM)
fine line maybe; tis nu weer legaal
dan staat er nog een topic openquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al mááánden geleden hebben we afgesproken dat hardware met voorgeinstalleerde software zónder licentie niet mag worden aangeboden. Gebeurt het wel, dan wordt het topic gesloten en moet TS zn waren elders gaan slijten.
Wat kreeg je anders: eerst ff proberen en als erop gewezen wordt gauw weghalen. En dat werkte dus niet. Vandaarom
Dan ben jij een braverdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef Het_Biertje het volgende:
dan staat er nog een topic open
dis wel nieuw voor me trouwens
ja prima en alles maar het is vrij lastig te controleren. als het niet in de OP staat is fok! toch juridisch 'off the hook' ? (want daar gaat het toch om)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ben jij een braverd
Het zelfde geldt voor omgebouwde consoles. Je mag ze best verkopen, alleen niet via V&A. Tis een vrij strikte regel met als doel V&A helder en schoon te houden. Mag geen misverstand over bestaan zeg maar.
donequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Deze mag dicht
[TK] Toshiba laptop s1400-103
Opgeschoondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Zweefvliegje het volgende:
Modje, mogen er uit mijn topic wat offtopic reacties verwijderd worden.. voornamelijk van user outcast_within? Het gaat om deze: [TK] Acer Aspire 1362LC + 3 maanden garantie
BVD!
donequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:37 schreef Gunner het volgende:
[TK] Peugeot 106 Diesel (1996) Zeer goedkope diesel
Mag op slot. Is verkocht
je bent me voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Geen tags
[TK] supermooie rok van forecast
Voor jou toch altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:37 schreef turbootje1 het volgende:
[..]
je bent me voor.
ik wilde het net gaan vragen of jullie voor mij de tags wilde zetten
Slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef Arnold_fan het volgende:
Zou mijn idool al liggen te slapen??
Daar word je zeeziek van manquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[TR] 21" dell monitor
Deze topic laat mijn ogen draaien zoals ->![]()
Hoe dan ook, TS bedoelde al die tijd dat hij een 21 inch CRT wilt ruilen tegen een 17 inch TFT. Dus of je het topic beetje boel kan opschonen/verduidelijken?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef kokos het volgende:
[gez] magazijn colt 1911
Wapens van welke soort dan ook en met welke projectielen ze ook schieten zijn vanaf nu verboden te verhandelen op FOK!. Dit geldt ook voor gevaarlijke messen en zwaarden, wat wel toegestaan is zijn de keukensets, aardappelschilmesjes en multitools. Is er ergens twijfel over dan geldt de beslissing van de moderators.
Ik vraag niet naar het wapen zelf maar naar een magazijn is dit niet toegestaan?
Dude je probeert een onderdeel van een wapen te bemachtigen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Is er ergens twijfel over dan geldt de beslissing van de moderators.
Nee, da's inderdaad niet de bedoeling. Wapens, of dat wat erbij hoort, is iets waar we ons op V&A verre van willen houden. We bedoelen hiermee overigens niet dat jij iets kwaads in de zin zal hebben, maar wapens en de handel daarin is met veel regels omgeven. En we hebben er gewoon te weinig verstand van (ik zou niet eens weten of het is toegestaan om onderdelen van wapens te verkopen). Bovendien - en wederom impliceer ik niets naar jou als persoon - trekt het wellicht toch ook mensen waar we niet op zitten te wachten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef kokos het volgende:
Ik vraag niet naar het wapen zelf maar naar een magazijn is dit niet toegestaan?
Thanks voor het melden; hij is dichtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] Acer Aspire 1362LC + 3 maanden garantie <-- Verkocht, mag dicht!
Doe je goed Diz!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Dizer het volgende:
[TK] Samsung D600 (nieuw in doos) verkocht
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 256MB PC3200 DDR geheugen
doe deze maar ff dicht
Opgelost dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef DaMook het volgende:
[GEZ] Monitor HP 1702
Mag eigenlijk al een tijdje opslotGeen reacties op gehad en ondertussen ook niet meer nodig
.
Je bod was totaal niet reëel en dat weet je zelf ook, daarom is je bericht en de reacties erop weg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom is mijn reactie in [TK/TR] GTA PSP verwijderd?
Omdat de huilie ts daar om vroeg?
Zijn vraagprijs is veel te hoog (voor de prijs heb ik het nieuw)
Ik doe een lager bod en daar moet hij niet zo over zeiken
Ik kom alleen maar nieuwprijzen tegen die beginnen vanaf 47 euro.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn prijs is niet reeël. Voor die prijs heb ik het nieuw. Ik wilde later wel gaan opbieden. Maar met bieden begin je natuurlijk altijd laag.
Yes sir!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[gez] videokaart voor ASRock P4i65GV
[TK] 256MB PC133 SDRAMdicht
Stort je ff 15% door op mijn rekeningquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] supercomputer (sort of)!
dicht
zo zijn vrouwenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe maar ruig. Verdient die jongen 25 euro, wil jij ook nog eens 3,75 courtage
een paar sokken kan ze krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe maar ruig. Verdient die jongen 25 euro, wil jij ook nog eens 3,75 courtage
was mij inderdaad ook al opgevallen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan er geen limiet gesteld worden aan het aantal topics wat iemand open mag hebben? Kijk nou naar die Fonz en de rotzooi die hij aanbiedt: Kapotte videocamera's, oude tijdschriften.. die wil allemaal geen hond en dat zorgt alleen maar voor vervuiling.
is nu dichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef akkom het volgende:
doe deze aub maar op slot:
[TK] The Fast & The Furious filmcell (genummerd)
wat een stelletje idioten lopen er hier toch rond zeg![]()
donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:20 schreef walnuts het volgende:
[TK] Medion 5.1 set
Deze mag op slot.
Word volgende week opgehaald.
Tnx.
Je hebt gelijk; verwijderdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
Er is hier een kleine topickaap gaande:
[TK] 2x Dell Wireless 1350 Mini-PCI B/G
Vind ik een beetje sneu voor de TS, deze handelt nl. erg netjes...
Tuurlijk heb ik gelijk...quote:
quote:
Op zich vind ik het wel een leuk idee maar hoe wil je dit realiseren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef outcast_within het volgende:
Een centraal gc ruil/verkoop topic? Lijkt mij geweldig.
Ik koop eigenlijk elke game 2dehands en als ik klaar ben verkoop ik em weer. Als dat topic zou bestaan zou een heel stuk zoekwerk schelen. En na verloop van tijd, heeft iemand die iets wil verkopen meteen een hele rits aan mensen die wel geinstresseerd zijn in gc spellen aan zijn jas.
1. zo'n storm zal het niet lopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een leuk idee maar hoe wil je dit realiseren?
Er zullen veel mensen door mekaar reageren die vragen stellen over een bepaald game, ook zal de 1 de ander willen overbieden omdat die perse die game wilt hebben, en na 24 uur kan je niet meer editten dus je kan al niet meer weghalen wat je zocht of wilde verkopen (misschien elders al gevonden/verkocht?).
Op zich zou het best kunnen werken, moet wel hele goede strakke spelregels voor dat topic gemaakt worden. (geen biedingen, geen vragen stellen, alleen maar ik zoek en ik verkoop).
Ik ben wel benieuwd wat de V&A crew ervan vindt...
donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Asus P4P800 Deluxe kan op slot
mijn zegen heb je, word het tenminste iets overzichtelijker van (hoop ik)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. zo'n storm zal het niet lopen
2. zou idd een chaos kunnen worden
3. quote systeem wil mss ook de overzichtelijkheid duidelijker maken
4. updates van de verkoper ook.
Ik ben wel benieuwd wat de V&A crew ervan vindt... Ik ook![]()
![]()
Alleen niet de zegen van 'above': sinds een aantal maanden wordt ons dringend verzocht het aantal [CENTRAAL]-topics zo minimaal mogelijk te houden. Vandaar dat toen het eerder geopperd is, we er toch vanaf hebben gezien. Wmb is dat nog steeds zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef TheEagle het volgende:
mijn zegen heb je, word het tenminste iets overzichtelijker van (hoop ik)
What about keycordsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
keycords
Ontopic tjah, zie maar. Ik vind het wel een strak plan. Helemaal omdat ik het echt handig zou vinden.
Did itquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
Iemand die hier
[TK] SALO Criterion
TK zou willen toevoegen?
bvd
quote:
[TK] Keycordsquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:39 schreef outcast_within het volgende:
whaha gaat zometeen even kijken welke keycords die zelf heeft. centraal key-cord verkoop beginnen?
Ja, om niet goed van te wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Keycords
Volgens mij is ie een beetje aan het doorslaan
ik begrijp wel waarom je dat doet, die keycords krijg je gratis de meeste die die ene gast ging verkopen heb ik ook hier liggen. Als iemand er geld voor wil neerleggen is dat hun domme probleem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Gewoon het idee al dat er mensen zijn die hun key-cords verkopen vond ik geweldig fout. Dus ik ben wat gaan etteren in dat topic en een beetje lopen spammen in andere topics. Resultaat nog wat irritantjes die gingen lopen fokken in dat topic (wat op zich niet erg was...key cords for gods sake).
En ElisaB moest dat de hele tijd opruimen.
Nou, je bent geweldig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Gewoon het idee al dat er mensen zijn die hun key-cords verkopen vond ik geweldig fout. Dus ik ben wat gaan etteren in dat topic en een beetje lopen spammen in andere topics. Resultaat nog wat irritantjes die gingen lopen fokken in dat topic (wat op zich niet erg was...key cords for gods sake).
En ElisaB moest dat de hele tijd opruimen.
Aangepastquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[TK] Wesley Snipes
War of the Worlds mag uit de TT en de OP. Die is verkocht. Bedankt!
Ik had je al teruggemaild, had alleen niet gezien dat het een fan van mij wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef TheEagle het volgende:
elisab je had vanmorgen fans.. heb je mijn mail gezien..
Ze zijn gratis vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef schvvmert het volgende:
ik heb er 1 voor een slotje. [TK] AMD 2400+ budget game PC .![]()
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computersquote:
Gestapo_biertje...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computers!
ik zou em direct bannen
1,50 is dan ook niet veel? Die gast zie ik geen vakantie vieren na afloop van zijn verkoop van 8 of 10 keykoordjes. Ik begrijp TS wel, hij vind zonde om weg te gooien. 1 euro of 1.50 is dan ook geen geld. Moet je het voor nog minder verkopen dan is het al niet aantrekkenlijk meer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
ik begrijp wel waarom je dat doet, die keycords krijg je gratis de meeste die die ene gast ging verkopen heb ik ook hier liggen. Als iemand er geld voor wil neerleggen is dat hun domme probleem.
Beetje vreemd is het wel hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
Maar dat outcast dinges hier openlijk zit te vertellen dat hij moedwillig die topic ruineert![]()
Ik dacht dat dat wel bekend was. anyway dat was vorig jaar. Dit jaar ben ik lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1,50 is dan ook niet veel? Die gast zie ik geen vakantie vieren na afloop van zijn verkoop van 8 of 10 keykoordjes. Ik begrijp TS wel, hij vind zonde om weg te gooien. 1 euro of 1.50 is dan ook geen geld. Moet je het voor nog minder verkopen dan is het al niet aantrekkenlijk meer?
Maar dat outcast dinges hier openlijk zit te vertellen dat hij moedwillig die topic ruineert![]()
done maar let wel op in het vervolg!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef MrReaL het volgende:
[TK] AMD Athlon 900 configuratie PC format gegeven, graag topic openen zonde om nieuwe te maken want vervuiling willen wij toch niet?
Laster.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computers!
ik zou em direct bannen
Hij is malquote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Adelante het volgende:
2 deurs stadsautootje aangeboden
volgens mij denkt die automan dat we een prikbord zijn
had ff 5 seconden gewacht met dat slotje ik wilde er net een biertopic van makenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is mal
De faq zou vast verhelderend werken
Je hebt tijd zat gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
had ff 5 seconden gewacht met dat slotje ik wilde er net een biertopic van maken![]()
Donequote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Foutje in TT..
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft het woordje Hard moet zijn Stiff
Hard, stijf ziet eruit als een slang? Wat zoek jij nou weer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Foutje in TT..
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft het woordje Hard moet zijn Stiff
donequote:Op maandag 9 januari 2006 07:22 schreef Prowl het volgende:
[Gez] 2x512MB DDR Geheugen of 4x256mb
Opgelost, slot erop
Als je dan toch bezig bent: [TK] PC meukquote:
donequote:Op maandag 9 januari 2006 08:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: [TK] PC meuk
Toen jij poste was alles nog legaal, nu is er een aanbod van cr*ck bij gezet.quote:
donequote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft
mag op slot, inmiddels buiten fok gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |