Ligt eraan wat je ervoor wilt geven.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Even het volgende:
Verkoop je die boeken ook los?
Is het voor beginnende gitaristen of voor gevorderden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:53 schreef Vulpecula het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ervoor wilt geven.
Voor beginnende gitaristenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Even het volgende:
[..]
Is het voor beginnende gitaristen of voor gevorderden?
Nope versterker is verkocht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef Harmen1984 het volgende:
Geen versterker over?![]()
-edit-
En wat is het typenummer van de gitaar?
Laat maar horen wanneer je wel geld hebt. Ik ben niet zo'n gamer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:27 schreef PatjeDoN het volgende:
ben zeer geInterreseert! maar ik heb het geld niet.. wil em wel ruilen voor mijn gamecube met 6 spellen en draadloos controller + gewone controller, maar die kan ik ook verkopen dat ik van dat geld koop
Hij blijft vrij goed op stemming. Hoeveel wil je er dan voorgeven? En de boekjes krijg je er wel bij, kun je ze nog gebruiken om de openhaard mee aan te makenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef spanks het volgende:
ik heb interesse, maar niet voor die prijs.
Sowieso ook geinteresseerd in de boekjes.
Zat zo te denken aan 125 ¤.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:40 schreef spanks het volgende:
ja, moeilijk... Wat wil jij er minimaal voor hebben?
In het noorden van limburg. 20 km van Venlo vandaanquote:Op woensdag 7 december 2005 14:01 schreef spanks het volgende:
Ik denk er even over na. Waar is ie op te halen?
Ik ben eventueel wel bereid om met de trein naar eindhoven te gaan. Maar dan wel door de weeks.quote:
Dat is alleen de gitaar. Ik heb daar nog een standaard, lessenaar, tas, 3 jack-kabels (2x 1,5 meter en 1x verbindingskabeltje van 40 cm), 2 lesboeken +cd, stemapparaat en paar plectrums erbij zitten. Daarom vind ik ¤ 125 nog vrij redelijk. Aangezien die tas en lessenaar niet bepaald goedkoop waren.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:40 schreef spanks het volgende:
http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.html?lang=nl&target=d295.html
kost de gitaar trouwens 99 euro nieuw...
Lijkt mij een nette prijs, je was me net voor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef spanks het volgende:
80 euro voor de set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |