Roermond of Tilburg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:46 schreef SolidasRock het volgende:
waar af te halen?
Laat maar zitten, succes met je verkoop...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef desliz het volgende:
Roermond of Tilburg.
En er stond nog zo "train met mate" op de doos....nee, ik leef nog.quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
De manual power is hem teveel geworden....![]()
Het werkt hetzelde als een powerball, er komt geen blauw maar wit licht uit en hij is 100% in orde en nog nieuw in de verpakking. Een bon heb ik niet gekregen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig aangezien dit niet iets is dat zomaar kapot gaat. Laat maar weten of je hem wilt hebben, dan zal ik daarna contact met je opnemen (ik ga dus akkoord met je bod).quote:Op maandag 14 november 2005 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
ik bied 20 euro incl. en verder ga ik niet
ik hoop dat ik er geen spijt van krijg, ik zou het ding liever willen zien en uitproberen, het werkt precies zoals een powerball werkt? dus je houdt hem op dezelfde manier vast? er komt blauw licht uit? hij is helemaal in orde? krijg ik een bon erbij of zoiets voor de garantie of hoe heeft fok het geregeld?
mail me maar als je de bod aanneemt...
ik heb al een powerball, en ik heb op een site gelezen wat die manual power wel en niet kan, ik dacht dat de bol licht gaf zoals bij een powerball, niet dus. ik dacht ook dat ie een nokia kon opladen vanuit de accu, ook niet dus. daar moet je zelf voor aan de slag. wel kan je de zaklamp gebruiken via de accu. en dan nog moet ie worden opgestuurd zonder bon. (leuk als TPG hem laat vallen en het niet aan de doos te zien is)quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:03 schreef desliz het volgende:
Het werkt hetzelde als een powerball, er komt geen blauw maar wit licht uit en hij is 100% in orde en nog nieuw in de verpakking. Een bon heb ik niet gekregen, maar dat lijkt me ook niet echt nodig aangezien dit niet iets is dat zomaar kapot gaat. Laat maar weten of je hem wilt hebben, dan zal ik daarna contact met je opnemen (ik ga dus akkoord met je bod).
Prima, mail me maar even.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Stienn het volgende:
Is deze al verkocht? anders heb ik er wel interesse voor..20 euro?
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
20 euro inclusief. Mail in profiel!
Als het goed is is het geld onderweg naar m'n rekening, dus ja. Mocht het om de een of andere reden toch niet doorgaan dan laat ik wel iets weten.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef Arnold_fan het volgende:
verkocht?
Het zou er zelfs al op moeten staan...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef desliz het volgende:
[..]
Als het goed is is het geld onderweg naar m'n rekening, dus ja. Mocht het om de een of andere reden toch niet doorgaan dan laat ik wel iets weten.
Er staat nog niets op, maar dit topic kan wel op slot denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het zou er zelfs al op moeten staan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |