Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.quote:
Niet?quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.
Ik 177quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik kreeg net 180 punten voor een sprong!!
quote:
Oi.quote:Op zondag 25 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
Waar blijven mijn mede-fracologen zus en peer?
Dizzlequote:
Ik vind Kerst juist tofquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Vind je mijn avatar opeens wel leuk?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle! Toffe ava ook
[afbeelding]
![]()
Zo jong en nu al last van geheugenverliesquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
En zo is het maar net. Morgen gaan wij ook gourmettenquote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
Gourmetten doe je met tweede kerstdag en niet al om drie uur. Op eerste kerstdag eet je iets chiques
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |