morgen is er veldrijden, dat zie je anders niet veel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef popolon het volgende:
Geen sport op tv, eurosport heeft wat CL herhalingen.
Hoe kan men zo leven?
Ik wil terug.
Pfaf is een groepskloon. Daar post ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 25 december 2005 14:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
Pfaf en Rubbereend zeker maar volgens mij vult XL de hele slowchat hier alleen.
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef zjroentje het volgende:
Vriendin en ik vandaag een weegschaal gekregen. Schrok toch wel ff toen ik 'm ging uittesten.
En na het eten was ik ook gewoon 1.1 kilo zwaarder. Dat is toch niet normaal ofzo.
Da's een flinke bolus!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.
Ik dacht dat bij de vorige vergadering afgesproken was dat kloons geen nieuwsbrief meer toegestuurd kregen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:
kloon meld zich
kan iemand de mailingslist ff checken, ik heb namelijk geen mailtje gekregen dat dit deel geopend is.
Dit is wel belangrijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef XL het volgende:
Is er weeeeeeeral schaatsen....
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Remzz het volgende:
Okee niemand vind schaatsen dus leuk hier
Tja, dat is een van de negatieve gevolgen van Belg worden...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Remzz het volgende:
Okee niemand vind schaatsen dus leuk hier
Veldkamp schaatst dit seizoen gemiddeld een rondje langzamer dan de top 5.
Schaatsen is leuk, zolang het maar 4 keer per jaar wordt uitgezonden.quote:
Om te doen ook niet, het is veels te koud, de ijzers zijn veel te dun en het ijs veel te hardquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar het kan zo'n pijn doen als je valt...
Schaatsen is leuk met een ijshockeystick en een puck. Daarbij is het leuk als we winnen op de Olympische spelen. Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Schaatsen is leuk, zolang het maar 4 keer per jaar wordt uitgezonden.
[afbeelding]
En niet hele weekenden non-stop. Dan gaat elke sport irritatie opwekken...
Dan zou er al helemaal geen zak aanzijn. Dan wint Erben dus gewoon.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef XL het volgende:
Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.
Op de Olympische Spelen van 1932 hadden ze een 10 kilometer met massastart. Lijkt me opzich best leuk om eens naar te kijken. Maar dan is Hedrick helemaal niet meer te kloppen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Schaatsen is leuk met een ijshockeystick en een puck. Daarbij is het leuk als we winnen op de Olympische spelen. Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen van 1932 hadden ze een 10 kilometer met massastart. Lijkt me opzich best leuk om eens naar te kijken. Maar dan is Hedrick helemaal niet meer te kloppen.
Dan krijg je een soort Marathon idee. Lijkt me wel gaaf om een keer te zien. Hedrick, Davis en KC Boutiette natuurlijk tegen Verheijen, de Jong en Kramer en tegen Grodum, Ervik en Seatre.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat die niet ook tacklen.
En dan gaan we er een paar colletjes ingooien onderweg, bergklassementje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.
en dat je ook de andere kant op mag schaatsen, om iemand op te wachten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.
en tussensprints voor bonificatieseconden!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan gaan we er een paar colletjes ingooien onderweg, bergklassementje...
Bidons aan de schaatsen, voor de dorstigen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef XL het volgende:
[..]
en tussensprints voor bonificatieseconden!
En natuurlijk ploegleiders in volgwagens!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bidons aan de schaatsen, voor de dorstigen.
En naar het toilet gewoon tijdens de race.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
En natuurlijk ploegleiders in volgwagens!
Jij had het over echte mannen, maar het zijn die 'pussies' die niet willen fietsen. Er is genoeg ruige sport in de winter, maar dat laat de NOS alleen tijdens de spelen zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:21 schreef placebeau het volgende:
Zo maak je er een mannensport van
(die winterstop in het wielrennen duurt veel te lang)
veldrijden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen, maar het zijn die 'pussies' die niet willen fietsen. Er is genoeg ruige sport in de winter.
1500meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |