morgen is er veldrijden, dat zie je anders niet veel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef popolon het volgende:
Geen sport op tv, eurosport heeft wat CL herhalingen.
Hoe kan men zo leven?
Ik wil terug.
Pfaf is een groepskloon. Daar post ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 25 december 2005 14:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
Pfaf en Rubbereend zeker maar volgens mij vult XL de hele slowchat hier alleen.
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef zjroentje het volgende:
Vriendin en ik vandaag een weegschaal gekregen. Schrok toch wel ff toen ik 'm ging uittesten.
En na het eten was ik ook gewoon 1.1 kilo zwaarder. Dat is toch niet normaal ofzo.
Da's een flinke bolus!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.
Ik dacht dat bij de vorige vergadering afgesproken was dat kloons geen nieuwsbrief meer toegestuurd kregen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:
kloon meld zich
kan iemand de mailingslist ff checken, ik heb namelijk geen mailtje gekregen dat dit deel geopend is.
Dit is wel belangrijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef XL het volgende:
Is er weeeeeeeral schaatsen....
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Remzz het volgende:
Okee niemand vind schaatsen dus leuk hier
Tja, dat is een van de negatieve gevolgen van Belg worden...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Remzz het volgende:
Okee niemand vind schaatsen dus leuk hier
Veldkamp schaatst dit seizoen gemiddeld een rondje langzamer dan de top 5.
Schaatsen is leuk, zolang het maar 4 keer per jaar wordt uitgezonden.quote:
Om te doen ook niet, het is veels te koud, de ijzers zijn veel te dun en het ijs veel te hardquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar het kan zo'n pijn doen als je valt...
Schaatsen is leuk met een ijshockeystick en een puck. Daarbij is het leuk als we winnen op de Olympische spelen. Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Schaatsen is leuk, zolang het maar 4 keer per jaar wordt uitgezonden.
[afbeelding]
En niet hele weekenden non-stop. Dan gaat elke sport irritatie opwekken...
Dan zou er al helemaal geen zak aanzijn. Dan wint Erben dus gewoon.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef XL het volgende:
Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.
Op de Olympische Spelen van 1932 hadden ze een 10 kilometer met massastart. Lijkt me opzich best leuk om eens naar te kijken. Maar dan is Hedrick helemaal niet meer te kloppen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Schaatsen is leuk met een ijshockeystick en een puck. Daarbij is het leuk als we winnen op de Olympische spelen. Zo'n 10 km moeten ze gewoon met 10 man tegelijk gaan rijden, degene die er als eerste is wint.
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Op de Olympische Spelen van 1932 hadden ze een 10 kilometer met massastart. Lijkt me opzich best leuk om eens naar te kijken. Maar dan is Hedrick helemaal niet meer te kloppen.
Dan krijg je een soort Marathon idee. Lijkt me wel gaaf om een keer te zien. Hedrick, Davis en KC Boutiette natuurlijk tegen Verheijen, de Jong en Kramer en tegen Grodum, Ervik en Seatre.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat die niet ook tacklen.
En dan gaan we er een paar colletjes ingooien onderweg, bergklassementje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.
en dat je ook de andere kant op mag schaatsen, om iemand op te wachten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt dan ploegentactiek. Erben aan de start om Hedrick te tacklen als die langskomt. Verheijen daarachter als klassementsrijder en dan tuitert ofzo als een soort mandekker om verheijen zodat ze die niet kunnen tacklen.
en tussensprints voor bonificatieseconden!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan gaan we er een paar colletjes ingooien onderweg, bergklassementje...
Bidons aan de schaatsen, voor de dorstigen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef XL het volgende:
[..]
en tussensprints voor bonificatieseconden!
En natuurlijk ploegleiders in volgwagens!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bidons aan de schaatsen, voor de dorstigen.
En naar het toilet gewoon tijdens de race.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
En natuurlijk ploegleiders in volgwagens!
Jij had het over echte mannen, maar het zijn die 'pussies' die niet willen fietsen. Er is genoeg ruige sport in de winter, maar dat laat de NOS alleen tijdens de spelen zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:21 schreef placebeau het volgende:
Zo maak je er een mannensport van
(die winterstop in het wielrennen duurt veel te lang)
veldrijden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen, maar het zijn die 'pussies' die niet willen fietsen. Er is genoeg ruige sport in de winter.
1500meterquote:
De langste reeks in SPTquote:
de langste. Het ging uiteraard niet over veldrijden, maar over snowboarden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef mitt het volgende:
veldrijden de laatste reeks in Sport?
Pauper.quote:
Naja, hij staat aan.quote:
John Legend nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:49 schreef zjroentje het volgende:
De top 2000. Niet echt veel soeps hè?
Ik zag het, verkeerde moment dus.quote:
jeff wie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef pfaf het volgende:
Er zitten soms best wel toffe nummers tussen.
Op 2000 is dat natuurlijk een belabberde score.
Dat maakt het nog niet meer bekend hoor.quote:
Echter niet minder bemind.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet meer bekend hoor.![]()
nu Lennon, mooiquote:
Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn nummers met Soul Asylum.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet meer bekend hoor.![]()
Ja, dat is ook hier geen favoriet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef pfaf het volgende:
Straks het grootste ( enige ) Beatles-lachertje: Ob la di ob la da
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van zijn nummers met Soul Asylum.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef mitt het volgende:
Je bedoelt
1291) Conny Vandenbos - Sjakie van de hoek (1975)
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef placebeau het volgende:
Toch niet voor je studies of zo?
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef pfaf het volgende:
Voordat dit uit de hand loopt: ik ga [b]4[b] daagjes op vakantie.
ik ga ook even naar de wcquote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:
Ik ga nu ook even weg, maar ben zo wel weer terug hoor.
Niet schrikken.
neem je je studies wel ernstig?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef pfaf het volgende:
Voordat dit uit de hand loopt: ik ga [b]4[b] daagjes op vakantie.
Ik mag toch ook wel even bijkomen van àl die uren stress, die ik het eerste half jaar heb opgelopen?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
neem je je studies wel ernstig?
zo!quote:
Brrrrrr koud hier! Wie zet er nu midden in de winter een raam open!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nounou, er mag nu best wel een raampje open.blegh!
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:07 schreef XL het volgende:
[..]
Brrrrrr koud hier! Wie zet er nu midden in de winter een raam open!![]()
![]()
Doe het dan op zijn minst terug dicht, dit is echt te koud!quote:
oh, ben jij er zo een met 25 berichten per pagina. Ik had je hoger ingeschat.quote:
Hé, Gullit!quote:
quote:
Vind ik niet. Leest makkelijk door en ziet er beter uit in de AT-lists, alleen de laad-tijd is een halve seconde langer.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:23 schreef zjroentje het volgende:
1 hele pagina is vrij kut hoor.
Je moet ook niet zoveel in B&H komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef zjroentje het volgende:
Met m'n @home budget accountje is dat toch wel wat meer dan een halve seconde ..
En daarbij scroll je je natuurlijk een ongeluk.
quote:
Tussen de regels maak je 'm dan toch maar weer ff voor Limbo uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Jij niet hoor miet, die andere stomme Limbo
Dat was ik niet! Iemand zit mijn posts te editten.quote:
Ik had hem even, maar nu ben ik hem weer kwijt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
Hebben jullie nu in ene allemaal een hobby gevonden?
pfaf irriteren toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:21 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had hem even, maar nu ben ik hem weer kwijt.
Hehe! Beetje respect voor de man die in zijn eentje de wedden-op-sport reeks ombracht he!quote:
Zal ik ze even onder jouw naam posten?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
Ik doe hier liever geen uitspraken over.
Doe maar. Komend weekend ben je hier sowieso de baas.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Zal ik ze even onder jouw naam posten?
XL is niet snel stil te krijgen, maar het is je toch gelukt pfafquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe maar. Komend weekend ben je hier sowieso de baas.![]()
Hoera.quote:
kerstdag is in belgië op 25 december.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef popolon het volgende:
Ik wel.
Het Leger des Heils staat op kerstnacht in het centrum van de grote stad altijd mooie vrome liederen te zingen, helemaal ter ere van mij.
Of was dat voor iemand anders?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:26 schreef popolon het volgende:
Ik wel.
Het Leger des Heils staat op kerstnacht in het centrum van de grote stad altijd mooie vrome liederen te zingen, helemaal ter ere van mij.
Of was dat voor iemand anders?
Ja, maar volgens mij is kerstavond en nacht ook in Belgie nog steeds de 24e.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
kerstdag is in belgië op 25 december.
punt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is kerstavond en nacht ook in Belgie nog steeds de 24e.
Ik zag er wel honderden.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef zjroentje het volgende:
Met 120 km/h op de linkerbaan een spookrijder tegen komen is niet tof!
En nog een gelukkig nieuwjaar iedereen.
Hoor ik net dat een vriend en vriendin van me haar dus wel geraakt hebben, die zaten dus 2 minuten achter ons. Ze zijn er gelukkig goed afgekomen, alleen maar blikschade.quote:
een vrouw achter het stuur... Surprise Surprisequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoor ik net dat een vriend en vriendin van me haar dus wel geraakt hebben, die zaten dus 2 minuten achter ons. Ze zijn er gelukkig goed afgekomen, alleen maar blikschade.
Toeval!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Ja, idd. Oud vrouwtje was het ...
Ben jij in het echt een oud vrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef zjroentje het volgende:
Wat is het maar vredig hier.
Mooiquote:
Wel houdoe zeggen, maar een half uur later wel nog online zijn...quote:
hoiquote:
Toedeledoki dan !quote:
*Aquarius aanzetquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:
Ik ben zojuist in slaap gevallen in de bus en 2 haltes te laat wakker geworden.
maar aan de overkant van de straat stopt de bus terug.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef mitt het volgende:
[..]
En in tukkerland ben je dan al snel 3 kilometer verder.
Het was wel echt de laatste halte binnen de bebouwde kom. Als daar niemand was ingestapt en de buschauffeur geen goedenmiddag had gezegd, was ik waarschijnlijk nu pas wakker geworden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef mitt het volgende:
[..]
En in tukkerland ben je dan al snel 3 kilometer verder.
Mijn bus naar huis heeft haltes die ver uit elkaar liggen. Stad 1 heeft wat haltes en dan rijdt hij 50 km naar stad 2, daar zijn 2 haltes en dan rijdt hij 30 km naar dorp 1 en daar zijn wat haltes. De verslapers in die bussen zijn altijd hilarisch! Zeker in de richting van dorp 1, want daar kun je met het openbaar vervoer maar een keer of 7/8 per dag weg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was wel echt de laatste halte binnen de bebouwde kom. Als daar niemand was ingestapt en de buschauffeur geen goedenmiddag had gezegd, was ik waarschijnlijk nu pas wakker geworden.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef pfaf het volgende:
Ik ben zojuist in slaap gevallen in de bus en 2 haltes te laat wakker geworden.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef popolon het volgende:
Hey elei kukelei.
ga jij nou maar de plantjes water geven voor het schitterende Wimbledon veld daar in je achtertuin.quote:
Alle sneeuw is weg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef mitt het volgende:
[..]
ga jij nou maar de plantjes water geven voor het schitterende Wimbledon veld daar in je achtertuin.
ROT TOCH OPquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Deze afbeelding is 2048 * 1536 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post.
dat ga ik inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Ga slapen joh.
Ik ook van jou!quote:
Ah! We gaan het niveau nog verder opkrikken! Leukquote:
Deze snapt zelfs je hoofdaccount niet!quote:
dat heb ik vakerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef XL het volgende:
[..]
Deze snapt zelfs je hoofdaccount niet!
Nee hoor, voor de rest begrijpt je hoofdaccount alles.quote:
Hier nog zo'n kansloos figuur.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef mitt het volgende:
5 januari, en ik zit aan school te werken.
Kansloos
Man ik ben al 3 dagen bezig. Ben er zelfs al 8 uur geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef mitt het volgende:
5 januari, en ik zit aan school te werken.
Kansloos
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef zjroentje het volgende:
Ik ook. Maar wel pas vanaf 19 januari.
Gelukkig heb ik zo m'n best gedaan dat ik slechts 7 tentamens heb.
Ik niet hoor. Maar hier in België stellen examens uiteraard iets meer voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:06 schreef XL het volgende:
Dus jullie zijn allemaal een paar dagen met school gestopt rond kerst en oud & nieuw.....
Dan neem je je studie toch niet serieus.
Jij bent ook goed bezig!quote:
Jij weet het tenminstequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij bent ook goed bezig!![]()
Die 7 zijn overigens alleen de schriftelijke tentamens ...
Dat is echt mooi bij jullie, zo zouden ze het overal moeten doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar hier in België stellen examens uiteraard iets meer voor
Ja,quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel gewoon met noppen hè?
Ik heb werkelijk nog nooit getraind op andere schoenen dan voetbalschoenenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Natuurlijk geen geld voor andere schoenen hè?
Dat klinkt me bekend in de oren.
Dat merkte ik vanavond ook, watjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef zjroentje het volgende:
Dan ben je er ook nog eentje van het uitstervende soort.
Avond.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
doeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Kut, was dat dit weekend!quote:
quote:
ja eendquote:
Ik ben misschien iets verlaat.quote:
Ik vind alleen zijn balkon een beetje vreemd, voor de rest valt het toch wel mee? en hij heeft ESPNquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef mitt het volgende:
ja hallo,
ik ga niet in m'n eentje hoor, daarvoor vind ik popo te eng![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef mitt het volgende:
ja hallo,
Hier, voor in het vliegtuig.quote:ik ga niet in m'n eentje hoor, daarvoor vind ik popo te eng![]()
curlingquote:
http://popo.163.com/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef XL het volgende:
Ik vind alleen zijn balkon een beetje vreemd
quote:
Goed moment om weer weg te gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef zjroentje het volgende:
Nou, De Bende van Vier is compleet.
Idd.quote:
Inderdaad heel veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Nee.... wel veel sport dit weekendMarathonschaatsen NK, NK Sprint, NK veldrijden, Dakar Rally en darts natuurlijk .....
veel sport maar nergens Linn, Vanessa of Ireenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Nee.... wel veel sport dit weekendMarathonschaatsen NK, NK Sprint, NK veldrijden, Dakar Rally en darts natuurlijk .....
Schaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Ik zette het net op en hoorde die man een paar keer achter elkaar sixty roepen en toen dacht ik:quote:
Het is al weer over.quote:
Sport?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zette het net op en hoorde die man een paar keer achter elkaar sixty roepen en toen dacht ik:
"Waarom kunnen ze dit nu ook al niet?"
en:
"Wat is het bestaansrecht van deze sport, als ze het toch niet kunnen?"
De topics staan in jouw forum, schop ze maar naar onzin. Dan neem ik het terug.quote:
Laten we dat maar niet doen!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef XL het volgende:
[..]
De topics staan in jouw forum, schop ze maar naar onzin. Dan neem ik het terug.
Vorige keer was je wel in voor een relletje....quote:
Voor m'n modschap had ik mn mening al eens gegeven over een sport waar de wereldkampieon dronken aan de finale verschijnt. Laat ik dat maar niet weer doen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Vorige keer was je wel in voor een relletje....
en nandrolon mag ook, mits je het in de kroeg spuit!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
Alles wat in het uitgaansleven genuttigd wordt mag.
Fietsen in de kroeg is toch helemaal niet handig?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
en nandrolon mag ook, mits je het in de kroeg spuit!
Zo zouden ze het bij wielrennen ook moeten doen.
Dat zal de reden zijn! Ik mag van Mitt vandaag niet teveel nadenken.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fietsen in de kroeg is toch helemaal niet handig?
en gehaast om op tijd terug te zijnquote:
Je hebt niet veel gemist, het was rustig in de bar.quote:
Zal het nog eens doenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, het was rustig in de bar.![]()
Zul je zien dat het dak er dan af gaat...quote:
of dat het OWS forum opengaatquote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef XL het volgende:
[..]
Zul je zien dat het dak er dan af gaat...
Dat Pfaf topics gaat sluiten in UVT ofzo.
Popo werd daar mod toch?quote:
Ik heb een topic klaar staanquote:
vanwege tijdsverschil niet gekozenquote:
kan je zieliger zijn dan pfaf?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:30 schreef Remzz het volgende:
GVH is net iets te vroeg opgeheven, als het nog iets langer was doorgegaan vonden ze me zo zielig dat ik daar zo mod zou worden.![]()
Je bedoelt mod-kloon zijn voor users die het niet op eigen account willen doen?quote:
quote:pfap, mitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |