morgen is er veldrijden, dat zie je anders niet veel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef popolon het volgende:
Geen sport op tv, eurosport heeft wat CL herhalingen.
Hoe kan men zo leven?
Ik wil terug.
Pfaf is een groepskloon. Daar post ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 25 december 2005 14:01 schreef hetsjhokleek het volgende:
Pfaf en Rubbereend zeker maar volgens mij vult XL de hele slowchat hier alleen.
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef zjroentje het volgende:
Vriendin en ik vandaag een weegschaal gekregen. Schrok toch wel ff toen ik 'm ging uittesten.
En na het eten was ik ook gewoon 1.1 kilo zwaarder. Dat is toch niet normaal ofzo.
Da's een flinke bolus!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
Na het kakken was ik eens 600 gram afgevallen.
Ik dacht dat bij de vorige vergadering afgesproken was dat kloons geen nieuwsbrief meer toegestuurd kregen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:
kloon meld zich
kan iemand de mailingslist ff checken, ik heb namelijk geen mailtje gekregen dat dit deel geopend is.
Dit is wel belangrijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:01 schreef XL het volgende:
Is er weeeeeeeral schaatsen....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |