Jij komt ook al uit Vlaardingen? Ik en iDex ook al.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk even goed naar links als je na Vlaardingen voorbij raast. Dan zie je het gat waar je ooit deze maand ook een keer naar toe mag. En ik zal aan je denken als ik mij weer lekker omdraai.
Hoewel, mijn nachtrust is de afgelopen weken tot een bedroevend niveau gedaald.
Tijn komt uit Vlaardingen. Anthraxx niet, maar woont er wel in de buurt.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jij komt ook al uit Vlaardingen? Ik en iDex ook al.
Dat had je een paar dagen geleden al in dit topic kunnen lezenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Lees ik potdomme toch net dat Jonathan Ive is gelauwerd door de Britse koningin. Hulde
Ohquote:Op zondag 1 januari 2006 18:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat had je een paar dagen geleden al in dit topic kunnen lezen
Ik woon aan de andere kant van de waterweg, schuin tegenover Vlaardingen, naast de AVR :quote:Op zondag 1 januari 2006 17:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Tijn komt uit Vlaardingen. Anthraxx niet, maar woont er wel in de buurt.
Kom jij eigenlijk nog naar de GVH meeting?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:20 schreef iDex het volgende:
hmz moeten toch eens een meeting in rotterdam houden dan![]()
waar en wanneer?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk nog naar de GVH meeting?
apple meetng beter in rotterdam houdenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:38 schreef Anthraxx het volgende:
Komt Gexqon ook? Dan gaan we een Apple meeting in Utrecht organiseren op de 14e
Die Apple Store prutsers in Rotterdam hadden niet eens een iBook op voorraad. Dus ben ik maar naar Woerden gegaan om het ding te halenquote:
eindigt met hete sex. laten we dat maar niet doen...quote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vragen we Geqxon ook om alsnog te komen, kunnen jullie het uitpraten
Als je 120 dollar over hebt voor een 2e hands versie, kun je 'em op Amazon bestellen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zoek nog steeds naar Alpha Centauri voor de Mac maar ik kan hem nergens vinden. Nergens.
Hij vergeet alleen te melden dat wanneer ze zwanger is je niet op de buik moet slaan, maar gewoon op het hoofd.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef Remzz het volgende:
Kijk tonks weet hoe je met vrouwen moet omgaan
Ik bedoel meer als ik een spel aan het spelen ben oid, en ik wil de muziek nog even uitzetten van itunes, wel commando moet ik dan gebruiken om terug te komen naar bv itunes?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef Tijn het volgende:
Persoonlijk gebruik ik liever Exposé dan Command-Tab.
Ik wil geen krasjes op mijn lieve ibookjequote:Op maandag 2 januari 2006 00:19 schreef Beathoven het volgende:
Het is een gebruiksvoorwerp, wat kunnen jou die paar krasjes nu schelen. Zolang ze maar niet op het display zitten
Alt Tabquote:Op maandag 2 januari 2006 00:36 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als ik een spel aan het spelen ben oid, en ik wil de muziek nog even uitzetten van itunes, wel commando moet ik dan gebruiken om terug te komen naar bv itunes?
Wat deed het er niet? Ging die niet aan?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:16 schreef Remzz het volgende:
Bijna nano kwijt, komt de koper kijken doettie het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |