Overdrevenquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Remzz het volgende:
Hij is nu in GC sticky, lijkt me wat overdreven
Beetje glibberig, bijna. Hou je wel van he?quote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Stickey's zijn vet.
Whehee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Skv het volgende:
Dus er mag wel een Apple slowchat zijn, maar een GVH slowchat niet meer?
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 12:16 schreef Skv het volgende:
Mag ik dan een topic openen over het verdwijnen van de SC?
quote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Hebben ze jou beloofd dat je nog een maandje extra blauw mag blijven als je het algemene beleid ineens volledig steunt?
Ja en wie heeft je dat wijsgemaakt, de Kerstman?quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Skv het volgende:
WtfGisteren zou die nog in DIG verder gaan?
quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja en wie heeft je dat wijsgemaakt, de Kerstman?.
Laatste Slowchat!! GVH is dood ;(quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja en wie heeft je dat wijsgemaakt, de Kerstman?.
Geq, ga jij maar lekker verder pijpenquote:
Correctquote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef Skv het volgende:
Kom je nog op de radio vanavond?
http://stats.nder.be/icon/neger.pngquote:Op maandag 12 december 2005 12:51 schreef tonks het volgende:
Jonge slarioux ik jat je icoon hoor!!!!
Ah ic. Maar dat gaat dus niet gebeurenquote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Laatste Slowchat!! GVH is dood ;(
[..]
Ja sorry hoor, maar ik word betaald door Slariouxquote:Op maandag 12 december 2005 13:11 schreef Skv het volgende:
20.00 eh
Zal ff luisteren.
En niet gaan zeggen dat DIG toch veel leuker gaat worden en beter is en weet ik veel.
Dat kan je niet maken
geen zin op met mij te gaan hangen?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom overigens niet meer, nu GVH echt gesloten is, is de feeling gewoon niet right meer.
That's just lame.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik kom overigens niet meer, nu GVH echt gesloten is, is de feeling gewoon niet right meer.
okee, neuken?quote:
Ik open wel een apart topic.quote:
* Remzz steekt vinger opquote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
De meet komt steedss dichterbij!!!
Wie hebben er zin in?
Ick, om welbekende redenen!quote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
De meet komt steedss dichterbij!!!
Wie hebben er zin in?
Apple is geen gadget.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Skv het volgende:
Dus er mag wel een Apple slowchat zijn, maar een GVH slowchat niet meer?
Kom nou gewoon man!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:34 schreef Geqxon het volgende:
Zaterdag kan ik nooit. Moet gewoon werken en wil dan ook geen vrij nemen. Ik moet nu echt mijn vrije dagen behouden want van de zomer wil ik 2 weken op vakantie naar Amerika en het jaar erna wil ik voor 3 maanden naar Parijs..quote:Op maandag 19 december 2005 10:17 schreef Remzz het volgende:
Ik ben ook voor zondag, zatedag gaat me niet lukken dnek ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |