quote:Op zondag 1 januari 2006 13:30 schreef super-muffin het volgende:
beste wensen allemaal!
Vorig jaar mn eerste mac gekocht en dit jaar de tweede!
dat wil ik ook wel weten, ik dacht de 3e van januari of de 27stequote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Wannneer gaat Steve eigenlijk de nieuwe iBooks bekend maken?
9 tot en met 11 januari is dat gebeuren in San Francisco.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:31 schreef iDex het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel weten, ik dacht de 3e van januari of de 27ste
Juist, dat wilde ik weten. Tof. Bedankt.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
9 tot en met 11 januari is dat gebeuren in San Francisco.
Nu ik je toch zie! Ik moet je nog mailenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist, dat wilde ik weten. Tof. Bedankt.
Ja, doe dat.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu ik je toch zie! Ik moet je nog mailen
Dat weet niemand, want alle verhalen die de ronde doen over Intel-iBooks en ander moois dat uit zou moeten komen in januari zijn en blijven geruchten. Officieel komen volgens Apple de eerste Intel-gebaseerde Macs nog steeds pas in Juni uit. Van allerlei verwachtingen zullen er zeker wel een paar uitkomen, maar niemand weet welke wel en welke niet en er zullen allicht ook een paar teleurstellingen zijn...quote:Op zondag 1 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Wannneer gaat Steve eigenlijk de nieuwe iBooks bekend maken?
Welke?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net in 2005 nog een nieuwe Mac gekocht (mijn 2de)\\
Gelukkig nieuwjaar iedereen
en op 10 januari beklimt Steve Jobs het podium voor een keynote.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist, dat wilde ik weten. Tof. Bedankt.
Deze zomer heb ik een Mac Mini gekocht en 2 dagen terug een iBook. Ik wacht verder wel tot de derde generate Intel Macs. Ik ben toch al niet zo'n persoon die graag meteen het nieuwste van het nieuwste moet hebben. En deze iBook G4 werkt enorm goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke?
2005 was ook voor mij mijn eerste Apple, en ook ik vermoed dat er dit jaar nog een bij gaat komen. Laat ik alvast gaan sparen
Ja, ik moet het ook nog zien hoe vlekkeloos het gaat lopen met de eerste MacIntels. Voorlopig ben ik blij dat ik nog een PowerPC met Velocity heb, daar kan m'n software ten minste mee uit de voeten.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deze zomer heb ik een Mac Mini gekocht en 2 dagen terug een iBook. Ik wacht verder wel tot de derde generate Intel Macs. Ik ben toch al niet zo'n persoon die graag meteen het nieuwste van het nieuwste moet hebben. En deze iBook G4 werkt enorm goed.
Ja, precies. Het nadeel vind ik alleen van deze iBook dat het ding bijzonder warm wordt (nou ja, het is gewoon een warm dingquote:Op zondag 1 januari 2006 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik moet het ook nog zien hoe vlekkeloos het gaat lopen met de eerste MacIntels. Voorlopig ben ik blij dat ik nog een PowerPC met Velocity heb, daar kan m'n software ten minste mee uit de voeten.
Je wou toch geen kinderen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef Tijn het volgende:
Mijn "ouwe" 1 GHz iBook wordt helemaal niet zo heel erg warm eigenlijk. Ik zou het eerder "lekker warm" noemen
Ach, je merkt het vanzelf wanneer je geen kinderen meer kan krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef Tijn het volgende:
Mijn "ouwe" 1 GHz iBook wordt helemaal niet zo heel erg warm eigenlijk. Ik zou het eerder "lekker warm" noemen
Sssst... nu gaat mijn status bij Au3 weer naar benedenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Oh en for future reference, het is gewoon de eerste hit van Google als je zoekt op "apple shortcuts".
Bedoel je niet AltiVec?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik blij dat ik nog een PowerPC met Velocity heb,
AltiVec is een trademark van Motorolaquote:
Ah, ok. Weer wat geleerdquote:Op zondag 1 januari 2006 17:26 schreef XL het volgende:
[..]
AltiVec is een trademark van Motorola
Apple noemt AltiVec om die reden Velocity (en IBM noemt het VMX).
Het is hetzelfde
Je kunt wikipedia overigens gewoon als tekstbestand volledig downloaden naar je mac. Dat werkt natuurlijk veel sneller dan die trage site van ze.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:26 schreef XL het volgende:
[..]
AltiVec is een trademark van Motorola
Apple noemt AltiVec om die reden Velocity (en IBM noemt het VMX).
Het is hetzelfde
Ligt eraan... of je de NL versie of de Engelse versie neemt en of je de wijzigingen wel of niet meeneemt.quote:
Ik ga idd naar Londen. Ik vertrek vannacht om kwart over 5 met de trein. Ik zou vanavond bij mijn reisgenoot gaan eten, maar het wordt iets later omdat meneer een kater heeft waar je U tegen zegt. Die is gisteren goed kapot gegaan. Hier een verslag van mijn Oudjaarsavond. Het ging goed hard ieg gisteren.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Bedoel je deze?
Trouwens, ga je nou morgen nog naar Londen?
Je gaat via Hoek van Holland?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga idd naar Londen. Ik vertrek vannacht om kwart over 5 met de trein. Ik zou vanavond bij mijn reisgenoot gaan eten, maar het wordt iets later omdat meneer een kater heeft waar je U tegen zegt. Die is gisteren goed kapot gegaan.!
En dankjewel voor die shortcuts.. Een typisch geval van eerst Googlen, dan vragen.
.
Het gaat om gigabytes. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef Anthraxx het volgende:
Dan is het nog best groot waarschijnlijk
Kijk even goed naar links als je na Vlaardingen voorbij raast. Dan zie je het gat waar je ooit deze maand ook een keer naar toe magquote:
Dat kan natuurlijk ook. Voor niet commercieel zoeken gaat het denk ik wel de grootste worden. Het is niet te hopen dat Google zo'n mooi project om zeep gaat helpen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
Het wordt eerder overgenomen door Google vermoed ik
Ze ondersteunen het geloof ik al door middel van servers e.d. Althans, dat was de bedoeling. Maar Wikipedia is inderdaad een prachtig project.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:38 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Voor niet commercieel zoeken gaat het denk ik wel de grootste worden. Het is niet te hopen dat Google zo'n mooi project om zeep gaat helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |