Nou..... ik d8 dat ook meteen toen ik jouw foto zagquote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef guitarist.nl het volgende:
ah heb ik laatst ook gedaan, ik leek o.a. op angelina jolienkut site dus [afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou..... ik d8 dat ook meteen toen ik jouw foto zag
Maar tis ook gewoon aan de houding van je gezicht.
quote:Op zondag 25 december 2005 02:18 schreef moemoe het volgende:
http://www.myheritage.com/FP/Company/faceRecognitionFlash.php?s=1&u=g0&lang=EN&temp=3254ea34xdbsfz02&server=Server5&database=1&startYear=1800&endYear=2005
Ik lijk op Kobe Bryant.![]()
De gelijkenis met Zoran Djindjic is groterquote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Een seriemoordenaar... Uiteraard.
Uiteraard.quote:Op zondag 25 december 2005 03:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
De gelijkenis met Zoran Djindjic is groter
Ja, als je zo'n bolle kop hebt kan je maar op twee celebrities lijken...En Kelly Osbourne staat waarschijnlijk niet in het systeem...quote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]
bevestigt Zoek de verschillen - Faithy- Renee Zellweger maar weer
Hmja.quote:Op zondag 25 december 2005 11:21 schreef dewitteparel het volgende:
krijg met verschillende foto's echt compleet andere resultaten, maar goed
Voorlopig hebben we jouw grafhoofd nog niet gezienquote:Op zondag 25 december 2005 11:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n bolle kop hebt kan je maar op twee celebrities lijken...En Kelly Osbourne staat waarschijnlijk niet in het systeem...
Die lijkt wel veel moet ik zeggenquote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Een seriemoordenaar... Uiteraard.
De gelijkenis is treffend ja.quote:Op zondag 25 december 2005 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die lijkt wel veel moet ik zeggen
ik vind het maar een lelijk dingquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Faithy het volgende:
Elisha Cuthbert speelt dochter Kim in de serie -24-
das best een compliment
ja dat kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Misschien bedoelen ze de jonge Hugh:
[afbeelding]
Anders laat je de foto zien de de site zelf gebruikte?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dat kan ookik lijk er niet echt op, maar ok
Zo kan ie wel weer he...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Anders laat je de foto zien de de site zelf gebruikte?
Beetje fotoos lopen zoeken op het inet waar je op lijkt heeft minder nut. Gewoon de fotoos gebruiken die op de site zelf staan. Die lijken waarschijnlijk het meest op de foto die je hebt ingevoerd.
Paulo Costanzo lijkt ook heel erg op Jason Biggsquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:21 schreef JustJunior het volgende:
Jason Biggs 71%.
[afbeelding]
Tom cruise 68%.
[afbeelding]
Maar ik hoor altijd dat ik lijk op dat domme neefje van Joey in die serie, Paulo Costanzo.
[afbeelding]
foto kon ik niet vinden, en als ik het nu weer probeer matcht het met geen 1quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Anders laat je de foto zien de de site zelf gebruikte?
Beetje fotoos lopen zoeken op het inet waar je op lijkt heeft minder nut. Gewoon de fotoos gebruiken die op de site zelf staan. Die lijken waarschijnlijk het meest op de foto die je hebt ingevoerd.
Printscreen knopje (3knopje van de numlock af), Paint openen, control V of edit/plakken. En dat wat selecteren slepen. opslaan als jpg en op photobucket gooienquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
foto kon ik niet vinden, en als ik het nu weer probeer matcht het met geen 1![]()
ja dat wou ik al doen maar door een klik op de muis was dat plaatje weer weg waarop ik het opnieuw probeerde maar niet meer wou matchenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Printscreen knopje (3knopje van de numlock af), Paint openen, control V of edit/plakken. En dat wat selecteren slepen. opslaan als jpg en op photobucket gooien
Anders probeer je een andere foto? Dat had ik ook met een foto die gemaakt was in de tuin. Bij een andere foto bleek toch maar weer dat ik op saddam leek :|quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef Dagguzz het volgende:
"no matches" ik ben uniek!![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |