Het afgrijzelijke beeld dat je vroeger als puber had, die van de swingende dertiger met okselplekkenquote:Op zondag 25 december 2005 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoho, verleden jaar studeerde ik nog, althans deed een poging tot....
En geestelijk ben ik een puber.![]()
Dat komt inderdaad niet tegemoet aan iedere student.quote:Op zondag 25 december 2005 16:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Was door dat kut Leidse systeem niet te combineren met me werk, die aanwezigheidsplicht bij vakken is echt dodelijk voor iemand die geen studiebeurs vangt.
Je moet nog een hoop leren, vrindquote:Op zondag 25 december 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik. Waarom ben je eigenlijk gestopt?
[..]
Wie van ons niet?
Ja, wat is daarmee?quote:Op zondag 25 december 2005 16:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het afgrijzelijke beeld dat je vroeger als puber had, die van de swingende dertiger met okselplekken
De vraag is; wie wil mijn mentor zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 16:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren, vrind
Ik heb een voordeel, meeste meiden schatten me 25-26.quote:Op zondag 25 december 2005 16:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het afgrijzelijke beeld dat je vroeger als puber had, die van de swingende dertiger met okselplekken
heb je een colbert?quote:Op zondag 25 december 2005 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De vraag is; wie wil mijn mentor zijn?
De link met catering is makkelijk gelegd he?quote:Op zondag 25 december 2005 16:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb een voordeel, meeste meiden schatten me 25-26.![]()
Schrikken zich ook dood als ze horen dat ik getrouwd ben geweest en een dochter heb![]()
Ik ben overigens op het moment in pak.quote:Op zondag 25 december 2005 17:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag, Waldemar?
Ja, als nu de dames ook nog eens stoppen om op te rotten naar het verre enge buitenland ben ik helemaal gelukkig.quote:Op zondag 25 december 2005 17:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De link met catering is makkelijk gelegd he?![]()
Ik heb me campingsmoking aanquote:Op zondag 25 december 2005 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben overigens op het moment in pak.
O, heb je eindelijk een date gevonden die met je naar het bal wil? Good Man!quote:Op zondag 25 december 2005 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben overigens op het moment in pak.
Hij gaat gewoon zuipen bij vd Werff ofzoquote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, heb je eindelijk een date gevonden die met je naar het bal wil? Good Man!
Is 't een leuk meisje?
Het Bal heeft begin december plaatsgevonden, rukfeut. Ik moest naar het Concertgebouw met de vrouw die mij het leven geschonken heeft.quote:Op zondag 25 december 2005 17:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, heb je eindelijk een date gevonden die met je naar het bal wil? Good Man!
Waarom heb je dan een pak aanquote:Op zondag 25 december 2005 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het Bal heeft begin december plaatsgevonden, rukfeut. Ik moest naar het Concertgebouw met de vrouw die mij het leven geschonken heeft.
Omdat het Kerst is, omdat het sowieso hooooooort, omdat ik daarna nog een Kerstdiner mag genieten en omdat ik nogal van de oude stempel ben (zie voorgaande punten).quote:
Jawel; Balkenende.quote:Ik geloof dat de complexiteit van Johan niet in een madurodamformule te vangen valt ..![]()
de corpsbalcultuur huh?quote:Op zondag 25 december 2005 17:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon zuipen bij vd Werff ofzo
Uhm ik kom er ook wel graagquote:
Tuana ook.quote:Op zondag 25 december 2005 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhm ik kom er ook wel graag![]()
heb je dan ook een pak aan, of hoeft het dan niet?quote:Op zondag 25 december 2005 17:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhm ik kom er ook wel graag![]()
Jeeee, vanavond de nieuwe Doctor in Doctor Who![]()
Ik ben er in Januari weer eens een keer, tis niet dat ik er vaak kom. Verleden jaar voor het laats geweest met een vriendin.quote:
Ligt eraan, toen ik nog een echt volwassen baan had wel, nu zo ik gewoon in me sweatpants komenquote:Op zondag 25 december 2005 17:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb je dan ook een pak aan, of hoeft het dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |