Was jij niet van de decembermaand, feestmaand?quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Welke film?
edit: Ah Fear and Loathing in Las Vegas. Meesterlijke film.
.. met een lach en een traan enzoquote:Op zondag 25 december 2005 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Was jij niet van de decembermaand, feestmaand?
Iedereen een burgerlijk kerstfeest trouwens.
Dat heb ik gister dan ook gedaan.quote:Op zondag 25 december 2005 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
Was jij niet van de decembermaand, feestmaand?
Iedereen een burgerlijk kerstfeest trouwens.
je liegt!quote:
dronken mensen spreken altijd de waarheid. Heeft Tuana inmiddels m'n kaartje ontvangen trouwens?quote:Op zondag 25 december 2005 15:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent hier de miniatuur-Bukowski.
Als je de waarheid sprak, zou je dat niet aan mij vragen, want ik ben Tuana niet.quote:Op zondag 25 december 2005 15:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dronken mensen spreken altijd de waarheid. Heeft Tuana inmiddels m'n kaartje ontvangen trouwens?
Welke waarheid hanteer jij dan?quote:Op zondag 25 december 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je de waarheid sprak, zou je dat niet aan mij vragen, want ik ben Tuana niet.
Ben bang dat ik het niet ga redden en me moet beroepen op de avondwinkel, of misschien dat de Konmar op Zuid morgen open isquote:Op zondag 25 december 2005 16:38 schreef Tafkahs het volgende:
hoe ruim zit jij nog in je voorraad, DoG ?
hetzelfde probleem geldt hier, nog maar 7 pijpjesquote:Op zondag 25 december 2005 16:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga redden en me moet beroepen op de avondwinkel, of misschien dat de Konmar op Zuid morgen open is![]()
wie wat heeft, die bewaart watquote:Op zondag 25 december 2005 16:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Heb overigens nog wel 5 flessen rode wijn staat die smeken om geconsumeerd te worden
quote:Op zondag 25 december 2005 16:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hetzelfde probleem geldt hier, nog maar 7 pijpjes
Het is gewoon een oneerlijke strijdquote:Op zondag 25 december 2005 16:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik wil op dit soort dagen een 24 uurs economie
Dat heet afcaterenquote:
Patserquote:Op zondag 25 december 2005 16:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heet afcateren
Af en toe een mooie fles meenemen van een partij doet wonderen.
Voor oud en nieuw heb ik al bubbels, en dan niet van die brakke zooi![]()
Er zit een vestiging van JMW in 020quote:Op zondag 25 december 2005 16:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik wil ook caterhoer worden, kan dat?
Hoho, verleden jaar studeerde ik nog, althans deed een poging tot....quote:Op zondag 25 december 2005 16:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hebt gelijk, Harry. Wat zijn jullie oud.
Dat weet ik. Waarom ben je eigenlijk gestopt?quote:Op zondag 25 december 2005 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoho, verleden jaar studeerde ik nog, althans deed een poging tot....
Wie van ons niet?quote:En geestelijk ben ik een puber.![]()
Was door dat kut Leidse systeem niet te combineren met me werk, die aanwezigheidsplicht bij vakken is echt dodelijk voor iemand die geen studiebeurs vangt.quote:Op zondag 25 december 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik. Waarom ben je eigenlijk gestopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |