Ik zie dat verband niet helemaal. Je kan toch wel iemand versieren (lees: een goede indruk achterlaten) en daarna elkaar vaker zienquote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik ben niet zo van de one night stands.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik gedraag me als een oud wijf.
Dat leidt toch vaak tot one-night stands?quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik zie dat verband niet helemaal. Je kan toch wel iemand versieren of een goede indruk achterlaten en daarna elkaar vaker zien
Wat is een one-night stand? Is dat al een kusje of is dat flink rampetampen?quote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat leidt toch vaak tot one-night stands?
Maar nee ik heb ook geen meisje versierd of een goede indruk achtergelaten hoewel je dat laatste nooit zeker kan weten.
Tongen en sex ofzo. Ik ben niet zo thuis in de wereld van de one-night stands.quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef George-Butters het volgende:
Wat is een one-night stand? Is dat al een kusje of is dat flink rampetampen?
Misschien toch wel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zie dat verband niet helemaal. Je kan toch wel iemand versieren (lees: een goede indruk achterlaten) en daarna elkaar vaker zien
Versieren betekent niet: misbruik maken van...
quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben als een drol die kopjes geeft
Bekken al een 1nighter???quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tongen en sex ofzo. Ik ben niet zo thuis in de wereld van de one-night stands.
De betekenis die er aan versieren toegekend wordt is subjectief.quote:
genegenheid tonen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bekken al een 1nighter???
Das gewoon genegenheid tonen ofzo. Of gewoon een test van dronkenschap.
Hoewel ik sex eigenlijk ook wel genegenheid tonen vind, niks mis met sex voor gewoon het leuke zo eens in de zoveel tijd.quote:
Nee hoor, de grap kwam gewoon niet over.quote:Op zondag 25 december 2005 14:43 schreef George-Butters het volgende:
Bij jullie heeft het dus een meer negatieve bijsmaak dan dat ik er bij voel.
Inderdaad. En ik heb hem eerst met tegenzin gezien.quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Welke film?
Ah Fear and Loathing in Las Vegas. Meesterlijke film
Waarom?quote:Op zondag 25 december 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad. En ik heb hem eerst met tegenzin gezien.
Ik weet niet, hij leek me wat gemakzuchtig (qua thema) en Thompson is niet altijd raak. En ik ben natuurlijk dwars, dus ik wilde hem ook afkeuren.quote:
Aha vooringenomenheidquote:Op zondag 25 december 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik weet niet, hij leek me wat gemakzuchtig (qua thema) en Thompson is niet altijd raak. En ik ben natuurlijk dwars, dus ik wilde hem ook afkeuren..
mmmmmm dat is jammer.quote:Op zondag 25 december 2005 14:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, de grap kwam gewoon niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |