Ik had toch 40 punten, of snap ik de telling niet goed?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
William
Davide
Maaike
Serge
Aisata
Clarissa
En uiteindelijk uiteraard wint Clarissa.
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..].
Karlijn
Sonny
Davide
Clarissa
Serge
Alex
had je.
quote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind om te weten bij de tussenstanden, is het aantal rondes dat iemand daadwerkelijk heeft meegemaakt. Zo kun je onderscheid maken tussen mensen die sporadisch meespelen en mensen die gewoon bedroevend slechte voorspellingen doen...!
Okay, komt binnenkortquote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind om te weten bij de tussenstanden, is het aantal rondes dat iemand daadwerkelijk heeft meegemaakt. Zo kun je onderscheid maken tussen mensen die sporadisch meespelen en mensen die gewoon bedroevend slechte voorspellingen doen...!
Terwijl we van jou toch wel beter mogen verwachtenquote:
Ja, je gaat weer lekkerquote:
Zou je trouwens tezijnertijd een leuk avatar voor de winnaar van de prono kunnen maken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, dan heb ik tenminste nog uitzicht op de 1e plaats.
12. Sergequote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef BVO het volgende:
Op welke plekken heb je Ellen en Serge?
Niet dat ik weet of het uitmaakt, alleen als ze ook daadwerkelijk zeggen wie er 12 en wie er 13 is geworden.
Voor de allereerste liveshow geef je jouw uiteindelijke top 13 op. De winnaar staat dus op 1, degene die net voor de finale afvalt op 3, enz. Hiermee kun je de volgende punten verdienen:quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten de gehele top 13 voorspellen? Maar hoe weten we de uiteindelijk top 13 van de liveshow? Ik bedoel.... dat wordt toch nooit bekend gemaakt?
ik snap. Moet gelijk de hele verloop voorspellen tot aan de finale?quote:Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor de allereerste liveshow geef je jouw uiteindelijke top 13 op. De winnaar staat dus op 1, degene die net voor de finale afvalt op 3, enz. Hiermee kun je de volgende punten verdienen:
Eindigt iemand exact op de plek die jij voorspeld hebt, krijg je daarvoor 15 punten. Zit je er 1 plek naast, krijg je 10 punten. Bij 2 plekken ernaast krijg je 5 punten, bij 3 plekken 0 punten. Zit je er 4 plekken naast krijgt je 5 strafpunten, bij 5 plekken 10 en bij 6 plekken of meer krijg je 15 strafpunten. In totaal kun je dus 195 punten verdienen, maar (in een wel heel extreem geval) ook 195 minpunten!
Jaquote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap. Moet gelijk de hele verloop voorspellen tot aan de finale?
Nou nee.quote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat weinig vertrouwen in Ellen zeg, terwijl ze misschien wel de beste zangeres is van allemaal.
quote:
Even drukken om hem groot te zienquote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Of je zorgt dat ie direct gewoon duidelijk zichtbaar isquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Even drukken om hem groot te zien.
[afbeelding]
29e zelfs, aangezien de bovenste op rij 1 niemand staatquote:
Ik was zo'n fotobewerkding kwijt, dus ik denk, dan maar zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je zorgt dat ie direct gewoon duidelijk zichtbaar is.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
29e zelfs, aangezien de bovenste op rij 1 niemand staat.
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is heartagirl eigenlijk aangeklikt in dat excelplaatje?!![]()
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is nu de bedoeling, is de eerste live show al geweest op kerstavond nota bene?
Ja, tof Beev! Ik wilde natuurlijk gewoon mijn eerste score in het groen zien. Maar die tweede keer zo laag, dat was ik alweer vergeten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
[..]
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.
Voor die eerste liveshow die je de 2 afvallers te voorspellen, en de top 13 voor de gehele Idols.
Zhenar...................... zoiets?.
[afbeelding]
Ik heb nog vet super onwijs veel dagen hoor. Dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:40 schreef BVO het volgende:
Vooral charmed_angel valt tegen zeg.
Twee keer roze en de derde keer bijna roze... en dat voor iemand die er altijd bij is.
Maareh, genoeg geluld, wanneer komt je lijstje.
't Is een belangrijke ronde he dit, dus vergeet het niet.
Met theaterronde erbij had ze wellicht op 1 gestaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Zeeuwse is trouwens de enige die meer dan één keer het hoogste aantal punten heeft gescoord.
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?quote:
Zeeuwse ook alquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Oh, tuurlijk, je kan altijd nog meedoenquote:
Ik heb niet zo´n goed gevoel bij haar, ik denk dat er niet zo veel mensen voor haar stemmen als voor de anderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Ja hoi, echt niet dus hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
Renske gaat er keihard uitquote:
Hmm, wedden?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
MARK MY WORDS: RENSKE GAAT ER NIET UIT![]()
Geen idee, verzin eens watquote:
Ik kan ff niks verzinnen, ik bedenk wel iets in mn slaap, dan laat ik het je morgen weten, Trusten!quote:
Je bent de enige die dat niet heeftquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
* Prono invullen gaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat niet heeft.
We zullen zien...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
* BVO voorziet een vrije val voor Zhenar.
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Christon werd 4e bij de jury in liveshow 1, maar eindigde niet in de top 4 bij het publiek.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.![]()
Da's waar, zijn looks kunnen hem redden. Maar ik vond hem niet sterk genoeg, denk dat hij het wel gaat verbruien.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Marescha.
2. Harm.
3. Raffaëla.
4. Aäron.
5. Floortje.
6. Christon.
7. Ellen.
8. Renske.
9. Ariël.
10. Serge
11. Charissa.
12. I-Jay
13. Angelique.
I-Jay en Angelique vallen af zaterdag.
Ik ben ook zwaar pro. In mijn persoonlijke favo lijst staat ze veel hoger (niet dat ik die lijst daadwerkelijk al heb opgesteldquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, ik zie het helemaal zitten met Marescha..
Nu de rest van NL nog..
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ze gaf het eerste optreden dat mij een "dit is vet!"-rilling bezorgde.
Ik vind het tof. En wie weet legt het je geen windeieren.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
Zegt degene die er elke keer bij is en dus nog meer info heeft dan de rest.
Wat je hoop kan je neerzetten in Finaleranglijstjes en stats topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef Liene het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat I-Jay eruit gaat maar dat zal niet gebeuren?
Het blijft natuurlijk ook gewoon een gok, maar dat is dan ook het leukequote:Op donderdag 29 december 2005 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.
Maar om op dit punt te voorspellen wie Nederland als winnaar ziet en wie totaal geen aanhang hebben..vind ik erg moeilijk.
1e afvaller: Renskequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
Dat is waar ik nu redelijk zeker van ben, ik vul hem later wel aan.
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooitquote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef Liene het volgende:
En je eigen smaak speelt natuurlijk ook heel erg mee!
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooit.
Rond de theaterronde wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Vaak is dat laatste het beste hequote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef --Globe-- het volgende:
Ik twijfel best wel of ik m nou nog moet veranderen of dat ik bij mn eerste ding moet blijven![]()
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Dat verleer je ook niet snel he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Liene het volgende:
[..]
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!
Ja, ik laat m maar zoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Maareh... als je verandert dat wel graag in een nieuwe post ipv editten, anders merk ik het niet.
Ik twijfel ook nog steeds hoorquote:
Voor mij was het eigenlijk wel al snel duidelijk. Nu maar hopen dat het een beetje kloptquote:
Lekker bijdehand! Nee dat verleer je niet snel idd! Hahaquote:
Mijn top 4/5 had ik vrij snel, maar die middengroep zit volgens mij echt dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor mij was het eigenlijk wel al snel duidelijk. Nu maar hopen dat het een beetje klopt
Klopt. Ik heb eigenlijk ook min of meer gegokt voor de nummers 5 t/m 10quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn top 4/5 had ik vrij snel, maar die middengroep zit volgens mij echt dicht bij elkaar.
Blijkt trouwens ook wel uit al de verschillende voorspellingen, nummer 5 t/m zeg maar 10 van de tottale lijst liggen heeel close.
Leuke lijst nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef sbientje het volgende:het kan niet veel slechter worden met die prono dus ik doe gewoon riskant, zonder serge en renske
Zware bevallig..maar wat is er opvallend aan?quote:
Äaron kan geen publeik aan zich binden..de tienermeisjes zullen voor I-Jay gaan gok ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Hij is vrij afwijkend van de rest in ieder geval.
Ellen op 1, Aäron zo laag, Ariel helemaal onderaan.... allemaal uniek.
Maar Ellen is nog niet echt populair bij t publiek toch? En Aaron juist wel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Äaron kan geen publeik aan zich binden..de tienermeisjes zullen voor I-Jay gaan gok ik...
Ariel vind ik zwaar overrated en zal flink a/d bak moeten.
Ik twijfelde tussen Raffaëla en Ellen op 1..maar Raffaela gaat toch wat steken laten vallen ben ik bang.
Ze is qua persoonlijkheid soms heel stil en moeilijk te peilen..en met uitspraken als "Ach..als ik Idol ben ben ik toch zo weg naar Amerika" maak je je ook niet populairder denk ik.
Ellen is heel goed geschoold en zal met talent ver komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar Ellen is nog niet echt populair bij t publiek toch? En Aaron juist wel dacht ik zo.
Ik hoop het, maar ben beetje bang dat ze voor het grote publiek toch 'iets' mist.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ellen is heel goed geschoold en zal met talent ver komen.
Je moet bij mij nog even een 30 in 40 veranderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Even drukken om hem groot te zien.
[afbeelding]
Ja, dat merkte ik toen ook al, is gedaan inmiddelsquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je moet bij mij nog even een 30 in 40 veranderen.
Waarom in hemelsnaam zoveel wit trouwens?.
Dat zal haast wel moeten omdat er waarschijnlijk kandidaten uitgaan die niet voorspelt waren, het lijkt me dan niet dat je alles een plekje op zou moeten schuiven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
In hoeverre mogen we onze prono's tussentijds eigenlijk nog aanpassen? Gewoon elke keer weer een nieuwe voorspelling doen, toch?
Dit lijstje is voor ál de finalerondes samen, als zijnde een bonusonderdeelquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
In hoeverre mogen we onze prono's tussentijds eigenlijk nog aanpassen? Gewoon elke keer weer een nieuwe voorspelling doen, toch?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
De stats. [Druk wel even op het plaatje he
.]
Kan iemand het wat mooier vormgeven?!.
[afbeelding]
Als ik me niet vergis is de nummer 1 nog ongewijzigd. Zowel Renske als Ariel had ik correct voorspeld.quote:
Je bent zelfs (gedeeld) rondewinnaar geworden en staat nu wel heel dik aan kopquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de nummer 1 nog ongewijzigd. Zowel Renske als Ariel had ik correct voorspeld.![]()
Geil.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent zelfs (gedeeld) rondewinnaar geworden en staat nu wel heel dik aan kop.
Ziet er goed uit. Alleen jammer dat het zo snel kan veranderen de komende weken.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:26 schreef BVO het volgende:
En dan de totaalstand. Veel verschuivingen, behalve op plek 1, LeBeau scoorde het maximum aantal punten en staat dus nóg steviger aan kop!.
De prono voor komende show open ik later deze zondag wel.
* TOTAALSTAND NA FINALESHOW 1
01. (01) 365 LeBeau
02. (10) 320 heartagirl
02. (03) 320 shiNinG_staR
Je heb nu wel een mooie voorsprong om in ieder geval nog even aan kop te blijven hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 02:43 schreef LeBeau het volgende:
Ziet er goed uit. Alleen jammer dat het zo snel kan veranderen de komende weken.
Daar verder dusquote:Op zondag 1 januari 2006 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je heb nu wel een mooie voorsprong om in ieder geval nog even aan kop te blijven hoor.
IdolsProno Finaleshow 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |