Je bent de enige die dat niet heeftquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
* Prono invullen gaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat niet heeft.
We zullen zien...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
* BVO voorziet een vrije val voor Zhenar.
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Christon werd 4e bij de jury in liveshow 1, maar eindigde niet in de top 4 bij het publiek.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.![]()
Da's waar, zijn looks kunnen hem redden. Maar ik vond hem niet sterk genoeg, denk dat hij het wel gaat verbruien.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Marescha.
2. Harm.
3. Raffaëla.
4. Aäron.
5. Floortje.
6. Christon.
7. Ellen.
8. Renske.
9. Ariël.
10. Serge
11. Charissa.
12. I-Jay
13. Angelique.
I-Jay en Angelique vallen af zaterdag.
Ik ben ook zwaar pro. In mijn persoonlijke favo lijst staat ze veel hoger (niet dat ik die lijst daadwerkelijk al heb opgesteldquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, ik zie het helemaal zitten met Marescha..
Nu de rest van NL nog..
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ze gaf het eerste optreden dat mij een "dit is vet!"-rilling bezorgde.
Ik vind het tof. En wie weet legt het je geen windeieren.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
Zegt degene die er elke keer bij is en dus nog meer info heeft dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |