Zeeuwse ook alquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Oh, tuurlijk, je kan altijd nog meedoenquote:
Ik heb niet zo´n goed gevoel bij haar, ik denk dat er niet zo veel mensen voor haar stemmen als voor de anderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De keuze voor Marescha vind ik eerlijk gezegd nogal verrassend. Waarom denk je dat ze er uit zal gaan?![]()
Ja hoi, echt niet dus hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
Renske gaat er keihard uitquote:
Hmm, wedden?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
MARK MY WORDS: RENSKE GAAT ER NIET UIT![]()
Geen idee, verzin eens watquote:
Ik kan ff niks verzinnen, ik bedenk wel iets in mn slaap, dan laat ik het je morgen weten, Trusten!quote:
Je bent de enige die dat niet heeftquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef superhero87 het volgende:
Bijna iedereen heeft het erover dat Renske eruit zal gaan, maar let maar es op, ze gaat er niet uit![]()
* Prono invullen gaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat niet heeft.
We zullen zien...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
* BVO voorziet een vrije val voor Zhenar.
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Christon werd 4e bij de jury in liveshow 1, maar eindigde niet in de top 4 bij het publiek.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat het publiek ineens vertrouwen in hem krijgt? Bij Renske weet ik dat ze beter kan (zie theater), maar Christon presteert al op zijn max. He's going down. Bitch.![]()
Da's waar, zijn looks kunnen hem redden. Maar ik vond hem niet sterk genoeg, denk dat hij het wel gaat verbruien.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben hoor, maar in Renske en Serge had het publiek dat vertrouwen ook niet. Hij is de enige "standaard mooie blonde jongen" in de finale en heeft best een goede stem, hij zou dus ook zo maar een verrassing in positieve zin kunnen worden.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Marescha.
2. Harm.
3. Raffaëla.
4. Aäron.
5. Floortje.
6. Christon.
7. Ellen.
8. Renske.
9. Ariël.
10. Serge
11. Charissa.
12. I-Jay
13. Angelique.
I-Jay en Angelique vallen af zaterdag.
Ik ben ook zwaar pro. In mijn persoonlijke favo lijst staat ze veel hoger (niet dat ik die lijst daadwerkelijk al heb opgesteldquote:Op donderdag 29 december 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, ik zie het helemaal zitten met Marescha..
Nu de rest van NL nog..
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ze gaf het eerste optreden dat mij een "dit is vet!"-rilling bezorgde.
Ik vind het tof. En wie weet legt het je geen windeieren.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn lijst?
Je moet soms gokken in het leven, dit was zo'n moment..
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:58 schreef BVO het volgende:
Zegt degene die er elke keer bij is en dus nog meer info heeft dan de rest.
Wat je hoop kan je neerzetten in Finaleranglijstjes en stats topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef Liene het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat I-Jay eruit gaat maar dat zal niet gebeuren?
Het blijft natuurlijk ook gewoon een gok, maar dat is dan ook het leukequote:Op donderdag 29 december 2005 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk mn eigen favolijstje was geen probleem.
Maar om op dit punt te voorspellen wie Nederland als winnaar ziet en wie totaal geen aanhang hebben..vind ik erg moeilijk.
1e afvaller: Renskequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
Dat is waar ik nu redelijk zeker van ben, ik vul hem later wel aan.
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooitquote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef Liene het volgende:
En je eigen smaak speelt natuurlijk ook heel erg mee!
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij juist omgekeerd, Raffaëla staat niet voor niks op 3, mijn favorieten winnen nooit.
Rond de theaterronde wel jaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Vaak is dat laatste het beste hequote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef --Globe-- het volgende:
Ik twijfel best wel of ik m nou nog moet veranderen of dat ik bij mn eerste ding moet blijven![]()
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie was vorig jaar jouw favoriet ook alweer? Alice?
Dat verleer je ook niet snel he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Liene het volgende:
[..]
Mijn favoriet was vanaf het begin Boris! Ik vind hem nog steeds erg goed kunnen zingen trouwens!
Ja, ik laat m maar zoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Maareh... als je verandert dat wel graag in een nieuwe post ipv editten, anders merk ik het niet.
Ik twijfel ook nog steeds hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |