Ik had toch 40 punten, of snap ik de telling niet goed?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
William
Davide
Maaike
Serge
Aisata
Clarissa
En uiteindelijk uiteraard wint Clarissa.
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..].
Karlijn
Sonny
Davide
Clarissa
Serge
Alex
had je.
quote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind om te weten bij de tussenstanden, is het aantal rondes dat iemand daadwerkelijk heeft meegemaakt. Zo kun je onderscheid maken tussen mensen die sporadisch meespelen en mensen die gewoon bedroevend slechte voorspellingen doen...!
Okay, komt binnenkortquote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind om te weten bij de tussenstanden, is het aantal rondes dat iemand daadwerkelijk heeft meegemaakt. Zo kun je onderscheid maken tussen mensen die sporadisch meespelen en mensen die gewoon bedroevend slechte voorspellingen doen...!
Terwijl we van jou toch wel beter mogen verwachtenquote:
Ja, je gaat weer lekkerquote:
Zou je trouwens tezijnertijd een leuk avatar voor de winnaar van de prono kunnen maken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, dan heb ik tenminste nog uitzicht op de 1e plaats.
12. Sergequote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef BVO het volgende:
Op welke plekken heb je Ellen en Serge?
Niet dat ik weet of het uitmaakt, alleen als ze ook daadwerkelijk zeggen wie er 12 en wie er 13 is geworden.
Voor de allereerste liveshow geef je jouw uiteindelijke top 13 op. De winnaar staat dus op 1, degene die net voor de finale afvalt op 3, enz. Hiermee kun je de volgende punten verdienen:quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten de gehele top 13 voorspellen? Maar hoe weten we de uiteindelijk top 13 van de liveshow? Ik bedoel.... dat wordt toch nooit bekend gemaakt?
ik snap. Moet gelijk de hele verloop voorspellen tot aan de finale?quote:Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor de allereerste liveshow geef je jouw uiteindelijke top 13 op. De winnaar staat dus op 1, degene die net voor de finale afvalt op 3, enz. Hiermee kun je de volgende punten verdienen:
Eindigt iemand exact op de plek die jij voorspeld hebt, krijg je daarvoor 15 punten. Zit je er 1 plek naast, krijg je 10 punten. Bij 2 plekken ernaast krijg je 5 punten, bij 3 plekken 0 punten. Zit je er 4 plekken naast krijgt je 5 strafpunten, bij 5 plekken 10 en bij 6 plekken of meer krijg je 15 strafpunten. In totaal kun je dus 195 punten verdienen, maar (in een wel heel extreem geval) ook 195 minpunten!
Jaquote:Op maandag 26 december 2005 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap. Moet gelijk de hele verloop voorspellen tot aan de finale?
Nou nee.quote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
Wat weinig vertrouwen in Ellen zeg, terwijl ze misschien wel de beste zangeres is van allemaal.
quote:
Even drukken om hem groot te zienquote:Op zondag 25 december 2005 02:33 schreef Zhenar het volgende:
Of je zorgt dat ie direct gewoon duidelijk zichtbaar isquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Even drukken om hem groot te zien.
[afbeelding]
29e zelfs, aangezien de bovenste op rij 1 niemand staatquote:
Ik was zo'n fotobewerkding kwijt, dus ik denk, dan maar zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je zorgt dat ie direct gewoon duidelijk zichtbaar is.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
29e zelfs, aangezien de bovenste op rij 1 niemand staat.
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is heartagirl eigenlijk aangeklikt in dat excelplaatje?!![]()
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is nu de bedoeling, is de eerste live show al geweest op kerstavond nota bene?
Ja, tof Beev! Ik wilde natuurlijk gewoon mijn eerste score in het groen zien. Maar die tweede keer zo laag, dat was ik alweer vergeten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
[..]
Eerste liveshow is aanstaande zaterdag.
Voor die eerste liveshow die je de 2 afvallers te voorspellen, en de top 13 voor de gehele Idols.
Zhenar...................... zoiets?.
[afbeelding]
Ik heb nog vet super onwijs veel dagen hoor. Dus maak je niet drukquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:40 schreef BVO het volgende:
Vooral charmed_angel valt tegen zeg.
Twee keer roze en de derde keer bijna roze... en dat voor iemand die er altijd bij is.
Maareh, genoeg geluld, wanneer komt je lijstje.
't Is een belangrijke ronde he dit, dus vergeet het niet.
Met theaterronde erbij had ze wellicht op 1 gestaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Zeeuwse is trouwens de enige die meer dan één keer het hoogste aantal punten heeft gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |