Suske en Wiske en de kakelende kakkerlakquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Suske en Wiske en de hijgerige homo?
op een leuk plekje in SCHinveld ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik had al eerder voorgesteld om het te verplaatsen naar het voorjaar en dat lijkt me een steeds beter plan.
Ik ook en de kans om Noca en Clauwquote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Mij ook niet echt, maar de 14e kan ik nog wel gewoon.
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Dus deze EN een in het voorjaar is ook best hoor. Kleine meetings zijn vaak ook leuk omdat je dan ook de tijd hebt om met iedereen te praten enzo.
Dat is ook wel weer zo, inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Dus deze EN een in het voorjaar is ook best hoor. Kleine meetings zijn vaak ook leuk omdat je dan ook de tijd hebt om met iedereen te praten enzo.
niet alleen tijdens een meeting niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inderdaad.
niet dat er ooit een zinnige tekst uit jouw mond komt tijdens een meeting....:P
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook en de kans om Noca en Clauweventueel dan te ontmoeten laat ik natuurlijk niet voorbij gaan.
Zeg!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Op Noca en Clauw reken ik niet meer - als ze niet een echte smoes hebben, verzinnen ze wel dat de auto het niet doet
Mja ik heb geen idee tot hoe laat het gaat duren, maar die kans zit er dik in ja...zal morgen weer eens informeren!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Maar als je eerst moet werken Noca, en dan nog naar Utreg, dan weet je vantevoren toch al dat dat niet gaat lukken
Dan komen we toch naar jou SCHeetjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen, heb een druk weekend en het is toch een eindje fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |