Kan natuurlijk gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, het zit er gewoon niet in... Ben het hele weekend druk![]()
Loserquote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kom definitief niet. Verjaardag van mijn schoonmamma!
Ik wacht wel tot jij mij verblijdt met een bezoekje in Weert!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Loser
Mag ik blijven slapen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij mij verblijdt met een bezoekje in Weert!
Ja hoor, Maartje is de komende maanden om de week een weekendje niet thuis, dus....quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Mag ik blijven slapen?
Joepie, dan neem ik de nieuwe Suske en Wiske meequote:Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja hoor, Maartje is de komende maanden om de week een weekendje niet thuis, dus....
Suske en Wiske en de kakelende kakkerlakquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Suske en Wiske en de hijgerige homo?
op een leuk plekje in SCHinveld ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik had al eerder voorgesteld om het te verplaatsen naar het voorjaar en dat lijkt me een steeds beter plan.
Ik ook en de kans om Noca en Clauwquote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Mij ook niet echt, maar de 14e kan ik nog wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |