Ben je dan eindelijk meerderjarig?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
3 dagen na mn verjaardag... mooier kan toch welhaast niet
Dan alweer 24quote:
Dus dit keer kunnen we niet bij iedereen die binnenkomt luidkeels BJOOOOOROOOO!!!! roepen?quote:
je kunt het gerust roepen, alleen de kans dat iemand terug roept "Ja, dat ben ik" is geringquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus dit keer kunnen we niet bij iedereen die binnenkomt luidkeels BJOOOOOROOOO!!!! roepen?
ben jij er wel dan ???quote:
gooi ik het thuis nog ff in het overlegquote:
ben bang dat ik me hier bij aan ga sluitenquote:
ik sta al een hele tijd op zeer onzekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef golfer het volgende:
Het grote afzeggen is nu al begonnen?
als je maar niet klopt en zwaaitquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
ik gluur stiekem door de ramen.
Dat mag ook he.
bluezz herkent me wel met een megagrote trout.quote:
Kom je zo hoog of moeten we een kistje neerzetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef mitt het volgende:
ik gluur stiekem door de ramen.
Dat mag ook he.
Heeft de psycholoog me eindelijk op de rails dat ie een product van mn rijke fantastie was, begin jij weer over emquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je broer kwam toch misschien wel?
Ik ruik jequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef mitt het volgende:
bluezz herkent me wel met een megagrote trout.
Oeh, nou wordt het toch weer stevig nadenkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
Boezelaar moet wel komen, misschien durf ik nu naast je te zitten
Stevig zijn we beidenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oeh, nou wordt het toch weer stevig nadenken
je gaat mijn plek waarnemen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
Boezelaar moet wel komen, misschien durf ik nu naast je te zitten
Wie moet er nu mijn drinktempo bijhoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat mijn plek waarnemen?
Boez, misschien kan je je meisie meenemen?
tempo noemt ie datquote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wie moet er nu mijn drinktempo bijhouden
Enne, ik neem dr niet mee. Sterker nog, ik zit te denken of ik niet iets met haar ga doen
Ik bedoel, wordt het wel wat die meet of niet?
Tsss, alsof jij beetje meedronk danquote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tempo noemt ie dat![]()
die meet staat vast, of jij komt of niet ligt aan jou![]()
quote:Da_Sandman
golfer
Bluezz
Gollemrulez
Eilanden
raptorix
pascalheister
Bos81
SCH
Niet erg veel aanmeldingen inderdaad, maar wie zegt dat het dan niet gezellig kan wordenquote:
Wat jij wilt http://www.uit-in-utrecht.nl/default.asp?action=pagina&pagina=23&taal=1quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga liever gewoon hard stappen zaterdagavond in Utrecht, en dan ergens pitten, maar dat zit er natuurlijk weer niet in
Daar gaat mijn korting dus definitiefquote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef dndiek het volgende:
Ik kom zeker niet!
Ja, het zit er gewoon niet in... Ben het hele weekend drukquote:
Kan natuurlijk gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, het zit er gewoon niet in... Ben het hele weekend druk![]()
Loserquote:Op maandag 9 januari 2006 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kom definitief niet. Verjaardag van mijn schoonmamma!
Ik wacht wel tot jij mij verblijdt met een bezoekje in Weert!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Loser
Mag ik blijven slapen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij mij verblijdt met een bezoekje in Weert!
Ja hoor, Maartje is de komende maanden om de week een weekendje niet thuis, dus....quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Mag ik blijven slapen?
Joepie, dan neem ik de nieuwe Suske en Wiske meequote:Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja hoor, Maartje is de komende maanden om de week een weekendje niet thuis, dus....
Suske en Wiske en de kakelende kakkerlakquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Suske en Wiske en de hijgerige homo?
op een leuk plekje in SCHinveld ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik had al eerder voorgesteld om het te verplaatsen naar het voorjaar en dat lijkt me een steeds beter plan.
Ik ook en de kans om Noca en Clauwquote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Mij ook niet echt, maar de 14e kan ik nog wel gewoon.
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Dus deze EN een in het voorjaar is ook best hoor. Kleine meetings zijn vaak ook leuk omdat je dan ook de tijd hebt om met iedereen te praten enzo.
Dat is ook wel weer zo, inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Dus deze EN een in het voorjaar is ook best hoor. Kleine meetings zijn vaak ook leuk omdat je dan ook de tijd hebt om met iedereen te praten enzo.
niet alleen tijdens een meeting niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inderdaad.
niet dat er ooit een zinnige tekst uit jouw mond komt tijdens een meeting....:P
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook en de kans om Noca en Clauweventueel dan te ontmoeten laat ik natuurlijk niet voorbij gaan.
Zeg!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Op Noca en Clauw reken ik niet meer - als ze niet een echte smoes hebben, verzinnen ze wel dat de auto het niet doet
Mja ik heb geen idee tot hoe laat het gaat duren, maar die kans zit er dik in ja...zal morgen weer eens informeren!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Maar als je eerst moet werken Noca, en dan nog naar Utreg, dan weet je vantevoren toch al dat dat niet gaat lukken
Dan komen we toch naar jou SCHeetjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen, heb een druk weekend en het is toch een eindje fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |