Mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Deze is idd wel heel erg goedkoop. Heb hem meteen besteld
Over dat 'nieuwtje', dat zegt men al jaaarenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:01 schreef shine87 het volgende:
Insider nieuwtje![]()
Wie een mobieltje wilt kan beter nu een neiuwe abo afsluiten... volgend jaar worden de bonusen per verkochte abo voor de dealer veel lager.... wat betekent dat er zo ongeveer 100 euro extra neergeteld moet worden voor een nieuw toestel.
(op dit moment heeft debieltel een leuke actie 9.95 per maand 450 bel minuten of 900 smsjes op het vodafone netwerk)
Koop NOOIT Debitel!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef jeoren het volgende:
Is het goedkoopste 'zinnige' abonnement op dit moment het Debitel/Telfort van 3,95 per maand? En met zinnig bedoel ik dat er geen aparte sms-bundels vereist zijn.
Of zijn er nóg goedkopere?
Nu krijg ik zojuist deze reactie terugquote:Hallo,
Ik heb vorige week bij jullie een order geplaatst voor een debitel ¤35 SIM-only voor ¤6,95/maand. Het ordernummer is 020061128340xxx Ik heb het contract ingevult + alle bijbehorende papieren meteen opgestuurd.
Tot op heden kan ik mijn bestelling niet op jullie site terugvinden. Ik mail daarom ook even om te kijken hoe het nu zit, ik zit nu namelijk zonder sim-kaart.
Ik hoop spoedig reactie te krijgen.
Mvg,
xxxx
Dat vraag ik toch helemaal niet drol!quote:Geachte heer xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
Gezien de enorme respons op de acties van de afgelopen tijd kunnen wij helaas geen tijdige reactie geven op alle e-mails. Onze excuses hiervoor. Wij stellen uw begrip in deze zeer op prijs.
Bij 'status bestelling' kunt u de voortgang van de verwerking van uw order wordt getoond. Wanneer hier staat dat uw bestelling nog in behandeling is en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen komt dit door de achterstand in verwerken van alle aanvragen. U kunt uw bestelling in de loop van de week verwachten. Onze excuses voor de vertraging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
E-shopteam
debitel Nederland B.V.
Dat ligt aan de afgesproken contractduur, natuurlijk, maar voorzover ik weet worden vrijwel alle contracten aangeboden voor minimaal 12 maanden.quote:Op maandag 29 september 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even een kickje!
Ik heb nu een maand of 3 een sim only abbo. Mijn telefoon heeft het helaas begeven, en ik zou nou graag een abbo nemen waar een telefoon bij zit.
Nu hoorde ik vandaag van iemand dat je een sim only abbo na 1 maand gewoon op kon zeggen.
Is dit waar?
Natuurlijk kan dat, maar waarschijnlijk niet in plaats van je huidige abo. Misschien willen ze een uitzondering maken wanneer je het contract ophoogt, daarvoor kun je het beste even bellen of naar de winkel.quote:Ik heb T-mobile als provider.
Als het niet mogelijk is, zou T-mobile dan zo aardig zijn dat ik een nieuwe abbo met telefoon bij hun kan nemen?
Een brief sturen dat je per 1 juni 2009 wilt opzeggen, dat kun je gewoon nu alvast doen. Dan te zijner tijd ruim op tijd aangeven dat je wilt verlengen met een sim only abonnement (wanneer je bij T-Mobile wilt blijven), of als je wilt overstappen met behoud van nummer, ruim op tijd aanvragen bij de nieuwe provider en aangeven dat je het nummer wilt meenemen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Landgeld het volgende:
Vraag:
Ik heb nu een 12 maanden Flex-25 abbo (incl. toestel, dus geen sim-only). Deze loopt in 1 juni 2009 af. Daarna wil ik sim-only omdat dat bijna de helft goedkoper is dan wat ik nu betaal.
MAAR.... hoe zit dat met het opzeggen? Gewoon 3 maanden van te voren opzeggen dat je per 1 juni 2009 wilt afzeggen, en tegen die tijd een sim-only afsluiten
Als je een niet al te dure telefoon wilt (rond de 130 eu) dan haal je het er met een jaar al ongeveer uit bij een t-mobile 300 relax SO abbo.quote:Op maandag 29 september 2008 21:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mijn 2-jarige Sim only abonnement van T-mobile loopt binnenkort afWeet nog niet of ik het weer wil of eentje met een telefoon...
Maar is het geen probleem dat je nú opzegt (per 1 juni) en dan later weer wilt verlengenquote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een brief sturen dat je per 1 juni 2009 wilt opzeggen, dat kun je gewoon nu alvast doen. Dan te zijner tijd ruim op tijd aangeven dat je wilt verlengen met een sim only abonnement (wanneer je bij T-Mobile wilt blijven), of als je wilt overstappen met behoud van nummer, ruim op tijd aanvragen bij de nieuwe provider en aangeven dat je het nummer wilt meenemen.
Hoe eerder je het regelt, hoe beter op zich, alleen het is vaak pas een half jaar van tevoren mogelijk om een overstap/verlenging te regelen (soms nog korter), en daarnaast kan het ook vervelend zijn om dat soort dingen al zo lang vooruit te plannen/vast te leggen.
Nee, dat is geen probleem, zo lang je het maar ruim van tevoren aanvraagt, dus niet een paar dagen voor de afloopdatum nog eens proberen, dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:29 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar is het geen probleem dat je nú opzegt (per 1 juni) en dan later weer wilt verlengen(kan dat nummerbehoud dan nog wel geregeld worden dus?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |