dat doe ik nu ook. ik had al eerder sim only, maar mn telefoon was een beetje brak dus ik heb nu een abonnement afgesloten (ook bij tmobile), 30 euro voor het toestel, eenjarig abonnement en hoppakee, volgend jaar weer lekker goedkoop veel kunnen bellen. prima deal. sowieso, ik weet niet welke provider jij hebt, is tmobile heel relaxt, die geef ook aanbiedingen enzo voor zn huidige klanten, dus krijg je nog (meer) korting, of op sim only, of op het abonnement. ik had dit jaar een bundel voor 12 euro p/mnd met 400 belminuten. zwaar relaxtquote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef Stansfield het volgende:
Schopje.
Ik ben nu bezig een nieuw abonnement af te sluiten. Ik heb altijd 2 jarige abonnementen afgesloten, voordeel: vaak geen aansluitkosten en lagere prijs voor de telefoon die ik wilde. Nu verleng ik mijn abonnement dus heb ik al geen aansluitkosten. Het prijsverschil voor mijn telefoon tussen een 1 en 2 jarig abonnement is 44 euro. Ik doe al 4 telefoons op rij makkelijk 2 jaar met mijn telefoon. Dus ik denk er nu over om voor een 1 jarig abonnement te gaan en dan 44 euro voor mijn toestel te betalen. Dit haal ik er toch makkelijk uit als ik daarna een sim only abonnement afsluit en daardoor minder per maand betaal?
Zie http://www.belnu.nl/folder/september/paginas/pagina3.php/ (onderaan). Is gratis 15 euro btg + 400 SMSjes goedkoop genoeg (tenzij je gaat bijbetalen)quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:27 schreef jeoren het volgende:
Is er op dit moment een goedkopere vorm van prepaid dan SIMYO op de markt?
Dus zonder abonnementsverplichtingen goedkoper smsen dan 8 cent per bericht en goedkoper bellen dan voor 15 cent per minuut?
Dit klinkt me als muziek in de oren. Vroeger had Ben al eens twee keer een actie met gratis gevulde simkaarten. Ideaal.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zie http://www.belnu.nl/folder/september/paginas/pagina3.php/ (onderaan). Is gratis 15 euro btg + 400 SMSjes goedkoop genoeg (tenzij je gaat bijbetalen)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef funrider het volgende:
Ik heb nu sinds oktober 2005 Sim-only 200 minuten a 3,76 heerlijk! iedere keer is het weer prettig om de rekening te zien soms iets erboven maar jah 5 euro da's lache! eerste jaar trouwens alleen maar daarna 15 euro T-mobile simonly dubbel dwars waard. Zit ook nog aan kpn abo vast waar ik nu mee sms (je moet wat) T-mobile rekent per seconde. Kpn Hi eerst minuut standaard bedrag ook al bel je halve minuut of minder werd me te gek. Ik hang graag gelijk op als voicemail hoor
KPN gaat dat in duitsland doen ( e-plus), geen goedkoop toestel erbij. wèl abbo of prepaid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
misschien niet helemaal het juiste topic,
maar de geruchten gaan (of tenminste heb ik gehoord), dat alle providers binnenkort willen overgaan naar alleen sim-only abbo's.
geen duurdere abbo's meer, geen gratis telefoons e.d.
kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten?
Ja dat kan ik bevestigen. Ze gaan in ieder geval minder telefoons weggeven. Je kan dus altijd nog wel iets krijgen maar het aanbod wordt minder.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
misschien niet helemaal het juiste topic,
maar de geruchten gaan (of tenminste heb ik gehoord), dat alle providers binnenkort willen overgaan naar alleen sim-only abbo's.
geen duurdere abbo's meer, geen gratis telefoons e.d.
kan iemand dit bevestigen of liever ontkrachten?
Dat klinkt als kartelvorming... Lijkt me niet dat ze daar mee wegkomen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef marc1982 het volgende:
misschien niet helemaal het juiste topic,
maar de geruchten gaan (of tenminste heb ik gehoord), dat alle providers binnenkort willen overgaan naar alleen sim-only abbo's.
zelfs de goedkope telefoontjes kosten geen 50 euro, maar een stuk meer. Iets meer dan dat je ervoor betaalt bij een prepaidpakket..quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef RemcoDelft het volgende:
releaze ==> Sowieso ontgaat het me een beetje waarom mensen een telefoon van meer dan 50 euro willen hebben..... 50 euro vind ik al te duur eigenlijk, maar helaas brengen de fabrikanten weinig goedkopers op de markt...
't Is een telefoon! Honderden jaren oude uitvinding, waar werkelijk niets meer aan te beleven valt..... Waarom dan zo'n duur kreng in je zak willen hebben, dat kapot gaat als je hem laat vallen op in de wasmachine stopt?
Het is voor velen meer leuk speelgoed inderdaad, en/of een modeaccesoire. Dat neemt niet weg dat de telefoons van tegenwoordig er op gebouwd zijn dat ze na twee jaar intensief gebruik aan vervanging toe zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef releaze het volgende:
[..]
zelfs de goedkope telefoontjes kosten geen 50 euro, maar een stuk meer. Iets meer dan dat je ervoor betaalt bij een prepaidpakket..
Nouja goed, ik snap niet dat mensen om het jaar een nieuw mobieltje willen aanschaffen, want dat is het hele eiereneten denk ik ook hiermee. Iedere keer als je abo is afgelopen krijg je weer een aanbieding voor een nieuw toestel. Mn zusje heeft ieder jaar weer een ander mobieltje, zo ook de rest van de mensen om mij heen. Echt achterlijk vind ik dat. Dan zijn ze uitgekeken op de look, of is zon inklapbaar ding toch niet meer handig of weet ik veel wat.. Echt een modeassecoire is het (hoe je het ook schrijft)
Ik heb jarenlang met een nokia 3210 rondgelopen en toen die aan het sterven was heb ik maar de oude mobieltjes van mn pa overgenomen. Ik zie niet in waarom ik het hipste en het nieuwste moet hebben, zolang dat kreng maar belt en sms kan versturenMaar het mobieltje wat ik het afgelopen jaar heb gehad had problemen met het ontvangen van gesprekken, dus ben ik voor dit jaar maar voor een abo gegaan met een mobieltje erbij. Maar als het aan mij ligt gebruik ik dit ding de komende 3, 4 jaar nog. Volgend jaar ook gelijk weer naar een simonly, want dit vind ik duur (25e per maand voor 150 belminuten oid)
Hoe kan je nou spreken van een verzadigde markt als "mensen zoals jij" elke 2 jaar een nieuwe telefoon zoeken?quote:@de mensen hierboven: de subsidies worden afgebouwd omdat de markt verzadigd is.
Die subsidies zijn er ooit gekomen omdat men het gebruik van de mobiele telefoon wilde stimuleren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe kan je nou spreken van een verzadigde markt als "mensen zoals jij" elke 2 jaar een nieuwe telefoon zoeken?
Simyo is in feite toch gewoon prepaid?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef petre86 het volgende:
symyo is ook KPN heiden6alleen niet via de primafoon geloof ik..
als je in dienst bent van kpn zelf, kijk eens op agora, je kan voor een leuk bedrag aan kpn diensten terugkrijgen als je voor kpn zelf werkt..
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 01:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Simyo is in feite toch gewoon prepaid?
(Nog steeds geen contract.)
Pff, het is echt zo typisch, als er een keer ergens iets fout gaat (tikfoutje ofzo) gaat het ook goed fout.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
klopt
ik wacht al anderhalve maand op reactie op een klacht trouwens( kpn mobiel/hi) "ik moet het navragen bij een collega" simkaart die niet als order aan mij gekoppeld staat.. geen activering dus
klote systeem
KMC = ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pff, het is echt zo typisch, als er een keer ergens iets fout gaat (tikfoutje ofzo) gaat het ook goed fout.
Ik bel standaard KMC, neem niet eens de moeite om met de klantenservice contact op te nemen.![]()
KMC is van mobiel, althans zo noemen wij het, die toko in Groningen. (Nummerbehoud, en volgens bij regelen ze min of meer alles wat via MOL gaat.)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
KMC = ?
hier noemde ze het IMK ( intern meldpunt klantklachten)
maar een klasgenoot werkte bij de KR in a'dam.. 5 weken achterstand
Targets enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef petre86 het volgende:
ik raadde als adsl-er nooit ipb aan"ik zou zelf nog even wachten" ..
Al die verkopers maar stijden voor leuke dingen en bonussen.. en het ondersteunend personeel wat de boze klanten moet opvangen krijgt niksquote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Targets enzo.
Bij mij werkt het sinds januari als een trein, en dan bedoel ik niet een NS-trein. (Die ga ik onthouden, trouwens.)
Jij kunt geen klap voor je kop krijgen als je de verkeerde treft.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
Al die verkopers maar stijden voor leuke dingen en bonussen.. en het ondersteunend personeel wat de boze klanten moet opvangen krijgt nikseerlijk altijd he?
Ik betaal liever ¤ 5.95 per maand, dan heb je Vodafone (betere kwaliteit dan Debitel), en iets van 100 of 150 minuten. En tja, 3 euro per maand is niks, maar 6 euro is dat ook niet... Plus het gevoel van zekerheid, dat je wel goed zit, vind ik erg belangrijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef mrbombastic het volgende:
Debitel heeft nu een actie: 75 minuten/150 SMS voor 2,95 per maand.
Zie hier
Nu lees ik overal dat Debitel zuigt, maar dit is wel erg goedkoop.
Wat denken jullie hiervan?
Debitel zit op het vodafoon netwerk:)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik betaal liever ¤ 5.95 per maand, dan heb je Vodafone (betere kwaliteit dan Debitel), en iets van 100 of 150 minuten. En tja, 3 euro per maand is niks, maar 6 euro is dat ook niet... Plus het gevoel van zekerheid, dat je wel goed zit, vind ik erg belangrijk.
Die heb ik ook besteld voor mijn vriendinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Debitel heeft tegenwoordig z'n goedkoopste acties via www.mobiel.nl ... Ik heb nu een Vodafone voor 2,95 per maand met 150 minuten of 300 SMS
Deze is idd wel heel erg goedkoop. Heb hem meteen besteldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nog een abo'tje voor 1,95 met 150 belminuten (maar geen sms dus) op het Voldafone netwerk. Goedkoper wordt het niet![]()
Deze dus:
http://www.mobiel.nl/debmobiel?waxtrapp=wfflgHsHsSzRhICwB&1infoprd=cdpxlHsHsSiClcBiB
In de categorie oude koeien.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Deze is idd wel heel erg goedkoop. Heb hem meteen besteld
Over dat 'nieuwtje', dat zegt men al jaaarenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:01 schreef shine87 het volgende:
Insider nieuwtje![]()
Wie een mobieltje wilt kan beter nu een neiuwe abo afsluiten... volgend jaar worden de bonusen per verkochte abo voor de dealer veel lager.... wat betekent dat er zo ongeveer 100 euro extra neergeteld moet worden voor een nieuw toestel.
(op dit moment heeft debieltel een leuke actie 9.95 per maand 450 bel minuten of 900 smsjes op het vodafone netwerk)
Koop NOOIT Debitel!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef jeoren het volgende:
Is het goedkoopste 'zinnige' abonnement op dit moment het Debitel/Telfort van 3,95 per maand? En met zinnig bedoel ik dat er geen aparte sms-bundels vereist zijn.
Of zijn er nóg goedkopere?
Nu krijg ik zojuist deze reactie terugquote:Hallo,
Ik heb vorige week bij jullie een order geplaatst voor een debitel ¤35 SIM-only voor ¤6,95/maand. Het ordernummer is 020061128340xxx Ik heb het contract ingevult + alle bijbehorende papieren meteen opgestuurd.
Tot op heden kan ik mijn bestelling niet op jullie site terugvinden. Ik mail daarom ook even om te kijken hoe het nu zit, ik zit nu namelijk zonder sim-kaart.
Ik hoop spoedig reactie te krijgen.
Mvg,
xxxx
Dat vraag ik toch helemaal niet drol!quote:Geachte heer xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
Gezien de enorme respons op de acties van de afgelopen tijd kunnen wij helaas geen tijdige reactie geven op alle e-mails. Onze excuses hiervoor. Wij stellen uw begrip in deze zeer op prijs.
Bij 'status bestelling' kunt u de voortgang van de verwerking van uw order wordt getoond. Wanneer hier staat dat uw bestelling nog in behandeling is en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen komt dit door de achterstand in verwerken van alle aanvragen. U kunt uw bestelling in de loop van de week verwachten. Onze excuses voor de vertraging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
E-shopteam
debitel Nederland B.V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |