Pff, het is echt zo typisch, als er een keer ergens iets fout gaat (tikfoutje ofzo) gaat het ook goed fout.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
klopt
ik wacht al anderhalve maand op reactie op een klacht trouwens( kpn mobiel/hi) "ik moet het navragen bij een collega" simkaart die niet als order aan mij gekoppeld staat.. geen activering dus
klote systeem
KMC = ?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pff, het is echt zo typisch, als er een keer ergens iets fout gaat (tikfoutje ofzo) gaat het ook goed fout.
Ik bel standaard KMC, neem niet eens de moeite om met de klantenservice contact op te nemen.![]()
KMC is van mobiel, althans zo noemen wij het, die toko in Groningen. (Nummerbehoud, en volgens bij regelen ze min of meer alles wat via MOL gaat.)quote:Op woensdag 13 september 2006 02:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
KMC = ?
hier noemde ze het IMK ( intern meldpunt klantklachten)
maar een klasgenoot werkte bij de KR in a'dam.. 5 weken achterstand
Targets enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:30 schreef petre86 het volgende:
ik raadde als adsl-er nooit ipb aan"ik zou zelf nog even wachten" ..
Al die verkopers maar stijden voor leuke dingen en bonussen.. en het ondersteunend personeel wat de boze klanten moet opvangen krijgt niksquote:Op woensdag 13 september 2006 02:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Targets enzo.
Bij mij werkt het sinds januari als een trein, en dan bedoel ik niet een NS-trein. (Die ga ik onthouden, trouwens.)
Jij kunt geen klap voor je kop krijgen als je de verkeerde treft.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
Al die verkopers maar stijden voor leuke dingen en bonussen.. en het ondersteunend personeel wat de boze klanten moet opvangen krijgt nikseerlijk altijd he?
Ik betaal liever ¤ 5.95 per maand, dan heb je Vodafone (betere kwaliteit dan Debitel), en iets van 100 of 150 minuten. En tja, 3 euro per maand is niks, maar 6 euro is dat ook niet... Plus het gevoel van zekerheid, dat je wel goed zit, vind ik erg belangrijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef mrbombastic het volgende:
Debitel heeft nu een actie: 75 minuten/150 SMS voor 2,95 per maand.
Zie hier
Nu lees ik overal dat Debitel zuigt, maar dit is wel erg goedkoop.
Wat denken jullie hiervan?
Debitel zit op het vodafoon netwerk:)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik betaal liever ¤ 5.95 per maand, dan heb je Vodafone (betere kwaliteit dan Debitel), en iets van 100 of 150 minuten. En tja, 3 euro per maand is niks, maar 6 euro is dat ook niet... Plus het gevoel van zekerheid, dat je wel goed zit, vind ik erg belangrijk.
Die heb ik ook besteld voor mijn vriendinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Debitel heeft tegenwoordig z'n goedkoopste acties via www.mobiel.nl ... Ik heb nu een Vodafone voor 2,95 per maand met 150 minuten of 300 SMS
Deze is idd wel heel erg goedkoop. Heb hem meteen besteldquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En nog een abo'tje voor 1,95 met 150 belminuten (maar geen sms dus) op het Voldafone netwerk. Goedkoper wordt het niet![]()
Deze dus:
http://www.mobiel.nl/debmobiel?waxtrapp=wfflgHsHsSzRhICwB&1infoprd=cdpxlHsHsSiClcBiB
In de categorie oude koeien.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Deze is idd wel heel erg goedkoop. Heb hem meteen besteld
Over dat 'nieuwtje', dat zegt men al jaaarenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:01 schreef shine87 het volgende:
Insider nieuwtje![]()
Wie een mobieltje wilt kan beter nu een neiuwe abo afsluiten... volgend jaar worden de bonusen per verkochte abo voor de dealer veel lager.... wat betekent dat er zo ongeveer 100 euro extra neergeteld moet worden voor een nieuw toestel.
(op dit moment heeft debieltel een leuke actie 9.95 per maand 450 bel minuten of 900 smsjes op het vodafone netwerk)
Koop NOOIT Debitel!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef jeoren het volgende:
Is het goedkoopste 'zinnige' abonnement op dit moment het Debitel/Telfort van 3,95 per maand? En met zinnig bedoel ik dat er geen aparte sms-bundels vereist zijn.
Of zijn er nóg goedkopere?
Nu krijg ik zojuist deze reactie terugquote:Hallo,
Ik heb vorige week bij jullie een order geplaatst voor een debitel ¤35 SIM-only voor ¤6,95/maand. Het ordernummer is 020061128340xxx Ik heb het contract ingevult + alle bijbehorende papieren meteen opgestuurd.
Tot op heden kan ik mijn bestelling niet op jullie site terugvinden. Ik mail daarom ook even om te kijken hoe het nu zit, ik zit nu namelijk zonder sim-kaart.
Ik hoop spoedig reactie te krijgen.
Mvg,
xxxx
Dat vraag ik toch helemaal niet drol!quote:Geachte heer xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
Gezien de enorme respons op de acties van de afgelopen tijd kunnen wij helaas geen tijdige reactie geven op alle e-mails. Onze excuses hiervoor. Wij stellen uw begrip in deze zeer op prijs.
Bij 'status bestelling' kunt u de voortgang van de verwerking van uw order wordt getoond. Wanneer hier staat dat uw bestelling nog in behandeling is en u uw bestelling nog niet heeft ontvangen komt dit door de achterstand in verwerken van alle aanvragen. U kunt uw bestelling in de loop van de week verwachten. Onze excuses voor de vertraging.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
E-shopteam
debitel Nederland B.V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |