Als je zo nu en dan een goede aanbieding komt betreffende telefonie. Notificeer hier je mede fokkerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Halfgedraaide het volgende:Iemand anders ervaringen of tips met die sim-only abbo's? Of welke zijn momenteel slim om af te sluiten?
feestdagen..quote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef THC1 het volgende:
eerst waren er nog sim only abo's voor 2,50 per maand, maar dat is allemaal 4,95 geworden.
Meer info?quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef LoggedIn het volgende:
wel blijven opletten, zie sig
ze zijn trouwens ook erg vlot met reageren op brievenbegin januari nog maar een keer aangetekend op de post doen
Hm dat moet ik even onthouden, ik zoek nl nog een sim only maar er zijn zo weinig minuten tegenwoordig of echt heel duur.quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
GSM-Express weet te melden dat T-Mobile na 16 januari 2006 geen sim-only's meer aanbiedt.
Nee, is niet mogelijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Crazykill het volgende:
Kunnen jullie inloggen op de Vodafone site?
Nu wel. Maar zo'n beetje de helft van de tijd is de status van m'n beltegoed niet beschikbaar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Crazykill het volgende:
Kunnen jullie inloggen op de Vodafone site?
quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
GSM-Express weet te melden dat T-Mobile na 16 januari 2006 geen sim-only's meer aanbiedt. Van de rest heeft T-Mobile nog meer 'verrassingen' na 16 januari, maar wat weet ik niet.
Fijn he? Telfort prepaid? (met hun goedkope smsjes en gratis voicemail afluisteren)quote:Op woensdag 28 december 2005 09:05 schreef timovos het volgende:
Dus, t-mobile kapt met sim only, weten jullie ook wat andere aanbieders zullen gaan doen? Ik zit momenteel bij telfort met prepaid, en wil hier eigenlijk blijven. Ik wacht dus op die goede actie waarmee ze komen, maar er bestaat kans dat die nu helemaal niet meer komt... wie kan mij meer vertellen over de toekomst van sim-only?
Mja voicemail gebruik ik niet maar die smsjes zijn idd goedkoop (7 ct. oid). Maar toch wil ik overschakelen op sim only, want met 1 prepaid kaart van 20 euro doe ik drie/vier maanden, dus een simonly van 3,- per maand zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Fijn he? Telfort prepaid? (met hun goedkope smsjes en gratis voicemail afluisteren)
Andere deskundigen zeggen weer dat ze er niet mee kappen, zou erg dom zijn volgens hun. We wachten af.quote:Op maandag 26 december 2005 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Yay en nu maar hopen dat ze kappen met al die goede acties en ze overlaten aan andere providers
Vraag die deskundigen even met wat voor simonly aanbiedingen Telfort komt op 1 januari.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Andere deskundigen zeggen weer dat ze er niet mee kappen, zou erg dom zijn volgens hun. We wachten af.
Natuurlijk kan dat. Het is wel handig om een bevestiging te vragen, als er wat fout gaat kun je anders natuurlijk niet bewijzen dat je een briefje hebt gestuurd.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:42 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld-afzeg-brief?
En kan je die ook 9 maanden van tevoren al opsturen?
Mijn contract loopt tot volgend jaar november ofzo.
Dat kan je als nadeel zien, maar kan ook in je voordeel werken bij leuke acties.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Aan de andere kant wordt het wel tijd dat ze eens "volwassen" worden, want het is redelijk zinloos dat je elk jaar een nieuw abonnement moet zoeken, omdat ze je anders uitzuigen aan abonnementskosten! Maak gewoon 1 normaal betaalbaar tarief, waar je jaren mee kan doen
Zie www.telecomvergelijker.nl voor de opzegbrief-generatorquote:Op woensdag 28 december 2005 13:42 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld-afzeg-brief?
En kan je die ook 9 maanden van tevoren al opsturen?
Mijn contract loopt tot volgend jaar november ofzo.
Ja, dat is een groot nadeel van die sim-only. Ik sms nu bij Telfort Prepaid voor 7 ct. per sms. Als ik nu overga naar Sim-only dan sms ik, net als vanouds, voor 22 ct. per bericht. Je hebt wel sms-bundels, maar zoveel sms ik nou ook weer niet. Ik vind dat een beetje jammer. Waarom kan ik het bij prepaid wel zo goedkoop en bij simonly niet... het zijn toch dezelfde berichten? Zouden ze dan gewoon 15 ct. cashen?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:51 schreef releaze het volgende:
ik heb er nu eentje van tmobile.. 10 euro per maand, 400 belminuten. is voor een jaartje. zit geen sms bij, das wel jammer.
had al een tijdje het topic niet gelezenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
wat is het goedkoopste abootje ben te lui om maar ook 1 vinger uit te steken om zelf iets te vinden
omfg.. het is lang geleden dat ik zo hard heb zitten schelden achter mn pcquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:05 schreef vw_caddy het volgende:
Weer wat nieuws. Sim-Only is niet weg bij T-Mobile, wel gaan ze vanaf 16 januari de abonnementen veranderen: sms'en en bellen uit een bundel, en niet zoals nu uit twee aparte bundels.
Debitel is niet aan te raden. Ze hebben een verschrikkelijke klantenservice en zijn echt niet klantvriendelijk. Ze worden dan ook wel eens Debieltel genoemd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.debitel.nl/
3 euro of 4,50 euro
Klopt, maar op dat punt na doen ze het best goed. Ik heb er nu een jaar naar tevredenheid gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Debitel is niet aan te raden. Ze hebben een verschrikkelijke klantenservice en zijn echt niet klantvriendelijk. Ze worden dan ook wel eens Debieltel genoemd.
ok, cool!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:40 schreef PeRi het volgende:
Je kan 'm ook over een maand laten ingaan MM.
Geen idee, vaak zijn het ook alleen internetacties. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ok, cool!
ik heb hier ergens om de hoek een tmobile winkel, ik neem aan dat ik 'm ook daar kan aanvragen?
ga ik van de week ff langs.
Ik ben zo blij met mijn 400 minuten. Ik zit er nog steeds overheen (quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
scheelt me een heule hoop centjes dan
ik betaal nu 40 euro per maand, meetsal meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn 400 minuten. Ik zit er nog steeds overheen (.), maar het is nu dan 1/4 van het bedrag wat ik eerst betaalde
.
Waar heb jij je huidige abo lopen dan? T-Mobile?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
ik wil graag de t mobile sim only relax 400.
maar ik vraag me af, kan je daaruit bellen en sms en?
en overig tegoed meenemen?
ik zie hierboven dat het 16 januar4i stopt die actie
mijn abbo loopt 6 februari af. als ik hem vandaag of van de week nog zou bestellen, heb ik hem dan veel te vroeg, of niet?
orange.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Waar heb jij je huidige abo lopen dan? T-Mobile?
Ben je te laat vrees ik. Orange heeft volgens mij een opzegtermijn van drie maanden, of jij hebt al even geleden je abo bij Orange opgezegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
orange.
een bundel van 42,50 per maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |