op 3fm.nl kun je ieder uur terugluisterenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:41 schreef Fatality het volgende:
Ik heb het om 4 uur gemistDe hele week bijna alles meegekregen, behalve Youp, Cognacmoment, Gaus en nog wat belangrijke dingen die ik telkens miste door naar de wc te gaan oid.
Toch hartstikke toffe actie, en ik hoop dat het ergens op I-net is terug te luisteren/zien.
Wow!quote:Op zondag 25 december 2005 01:26 schreef evert het volgende:
[..]
op 3fm.nl kun je ieder uur terugluisteren
Tof! zeker even luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:27 schreef borisz het volgende:
BUMP
3FM Serious Request eindstand ¤ 2.249.245
Gerard Ekdom, Giel Beelen en Wouter van der Goes hebben in totaal 2.249.245 euro voor Congo opgehaald. Ze deden dit de dagen voor kerst met de Serious Request voor Congo-actie. De eindstand bij het verlaten van het huis was 2.203.549 euro.
De drie dj's lieten zich opsluiten in een glazen huis op de Neude in Utrecht. Luisteraars konden tegen betaling verzoekplaten aanbieden, al het geld wat binnen kwam was bestemd voor kinderen in Congo.
Vannacht komen de dj's nog een keer bij elkaar en vertellen dan over de actie. Dit programma is van 01:00 tot 07:00 uur te horen op 3FM.
Dus vann8 nog ff luisteren![]()
Balkenende geeft liever miljarden uit aan 10 JSF's die ergens stof staan te vangen en anders als speeltje worden ingezet.quote:Op zondag 24 december 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
Op 3FM maken ze nu ook de fout dat de Belgen 7 ton van de regering kregen... die hebben het verdubbeld... en eigenlijk had Balkenende dat ook gewoon moeten doen...
menquote:Op zondag 24 december 2006 18:01 schreef Wouser het volgende:dit jaar ruim 4ton meer
![]()
![]()
En btw weet iemand hoe dat liedje heet wat ze op het einde zongen??? Van tudu tudum etcdat spring liedje
sorry :$ wist niet dat dit topic nogal ouderwets was... stond namelijk geen slotje op en had deze gevonde met zoekfunctie
Dat tatatata nummer toevallig ?quote:Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef Sjimmie het volgende:
Hoe heet nummer waarmee ze op het podium eindigde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |