Volgens mij niet. Zie ook http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:55 schreef N.icka het volgende:
Zo , zit op mn werk . ik ben er klaar voor , er staat een tas met lekker hapjes voor me klaar ( thanks baas) tv staat aan , nu nog wachten op de uitzending. Hoe laat begint die op ned 2?
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.quote:
Hm, tvgids.nl is ook niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.![]()
herstel 00.33 eerst het journaal nogquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
ja hoor, het begint om 00.20(staat op teletekst 202) en eindigt morgenmiddag samen met de uitzending en op zaterdag herhalen ze oook geen journaals geloof ik dus is het nog leuker.![]()
lijkt mij niet hij moet weer om 6.00 tenzij Gerard dat doetquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef SunChaser het volgende:
gaat Giel meedraaien zo?
Dat zou wel mooi zijn. Een rasechte Nachtegiel, maar dan zonder eten...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef SunChaser het volgende:
gaat Giel meedraaien zo?
Het zou eens tijd worden jahquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Leuke actie van FOK! overigens -> Een week lang in de FOK!frontpage header?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |