quote:Op woensdag 21 december 2005 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Trouwens miss_bleu, ben je toevallig familie van Henk, de beroemde schaatser?
Als ie er maar is!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef miss_bleu het volgende:
Gerard gaat zometeen zoooo moe zijn
Gerard Fan dus!quote:
* Roel_Jewel ook Giel fanquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gerard Fan dus!
Ik ben een Giel fan(sla geen enkele normale ochtend met hem op de radio eigenlijk over )
Hahahaha.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben net op tijd op de webcam zie ik.
Giel dan met zijn VARA-toontje.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel ook Giel fan.
En anti-Wout met z'n irritante overdreven Yorintoontje![]()
Ej don't touch Giel you hear me!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Giel dan met zijn VARA-toontje.![]()
Nee. Ik zou niet durven. Ik raak liever vrouwen aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ej don't touch Giel you hear me!![]()
![]()
![]()
We zijn beiden Wout-fan en we komen beiden uit Roermond. Wat een toeval.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef N.icka het volgende:
wout fan
Ik heb wel Boulevard of Broken Dreams gehoord maar niet Green Basket. Weet je zeker dat het in de 3FM-database staat?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige actie
* Dos37 heeft er al 15 euro aangegeven. Green Day - Basket Case alleen nog niet gehoord. Iemand misschien wel?
Zet mij maar bij Giel EN Gerard, gerard om zijn mooie krullenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef miss_bleu het volgende:
FOK!fans
Gerard
BubbleBabe
Giel
miss_bleu
Roel_jewel
Wout
Asskicker14
N.icka
Hoe hij gisteren zo zat mee te deunen op Gabriel Rios.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef maril het volgende:
Ik ben ook Gerardfan, vin hem zo lief als hij meezingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |