verklaar je naderquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:32 schreef Fok! het volgende:
... en dan heb je ineens een oranje bank ...
okee rielekst joh!quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:36 schreef Fok! het volgende:
Sja... Freek de Jonge vond dat ik 'm voor ¤290,- mocht hebben. Ik had gedacht dat er nog hogere bieders zouden zijn, maar nee... Hij is nu van mij
leuk joh gefeliciteerd ermeequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Fok! het volgende:
Ik heb alleen een (gesigneerd) kussen thuis. De rest van de bank volgt na kerst. Ik kon hem nu niet direct in mijn Golf kwijt....
Mja, ik kan niet zeggen dat ik exact op de hoogte ben van wat het Rode Kruis gaat doen. En ik kan ook niet controleren of ze daadwerkelijk al die kinderen gaan herenigen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat ik aangeef, is dat sommige mensen geloven dat er nu daadwerkelijk veel meer kinderen met hun ouders worden herenigd (wat ik van harte hoop), maar je bent niet realistisch als je denkt dat het Rode Kruis nu nóg sneller en nog méér kinderen gaat helpen. Die blijven gewoon het huidige werk continueren in het huidige systeem. Maar mischien kopen ze van het beetje geld, dat daarwerkelijk ter plekke naar Congo gaat, wel iets van speeldgoed voor de kids.![]()
Wat leuk! Ik heb je nog op tv gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:36 schreef Fok! het volgende:
Sja... Freek de Jonge vond dat ik 'm voor ¤290,- mocht hebben. Ik had gedacht dat er nog hogere bieders zouden zijn, maar nee... Hij is nu van mij
van de darfuractie kun je op de 3fm site het van iedere euro nalezen hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik wil dat ze eens kunnen aantonen, wat er nu werkelijk met élke cent gebeurd.
sch, szabo van de vvd kwam met het voorstel om regeringsbijdrage te vragen voor specifiek deze actie...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet compleet en al zeker niet door de linkse politiek. Die hebben tenminste nog enige compassie itt de liberale selfkickers.
Ja, het heeft wel wat zo'n glazen huis. Ik luister normaal nooit 3FM, maar dit vond ik toch wel leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Aardige liedjes nu op 3FM.. maar ik mis het gebeuren in het glazen huis nu wel. Het was, en blijft toch wel bijzondere radio. Als ze volgend jaar weer in het glazenhuis gaan zitten dan hoop ik dat in elk geval Giel en Gerard van de partij zijn, en ook Wout. Eddie Zoey lijkt mij ook niet verkeerd.
Tegen die tijd dat ik dat verdien ga ik zelf wel wat geld brengen naar goede doelen, of ik begin er zelf 1.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:22 schreef snellejelle het volgende:
Directeur Rode Kruis verdient:
[..]
bron: telegraaf (lekker betrouwbaar btw)
als ik eerlijk ben vind ik dat meevallen. je kunt niet van die mensen verwachten dat ze een hongerloon verdienen. anders krijg je nooit de juiste man op de juiste plek.
Paar jaar geleden was het rode kruis nog in het nieuws dat meer dan 90% van het geld aan de eigen organisatie wordt besteed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet zeggen dat ik exact op de hoogte ben van wat het Rode Kruis gaat doen.
Ja, dus? 1.2 Miljoen bij elkaar brengen in 6 dagen is nog steeds een ongeloofelijk hoog aantal.quote:Op zondag 25 december 2005 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. 2.2 miljoen, waarvan 1 miljoen door de staat is bijgelegd.
jep, maar een klein deel wordt daadwerkelijk goed besteed uiteindelijk naar het schijnt.quote:Op zondag 25 december 2005 12:04 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, dus? 1.2 Miljoen bij elkaar brengen in 6 dagen is nog steeds een ongeloofelijk hoog aantal.
Dat praten mensen elkaar na inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, maar een klein deel wordt daadwerkelijk goed besteed uiteindelijk naar het schijnt.
Ik zag dat je ook nog geinterviewd werd door het NOS Journaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Fok! het volgende:
Ik heb alleen een (gesigneerd) kussen thuis. De rest van de bank volgt na kerst. Ik kon hem nu niet direct in mijn Golf kwijt....
Zolang er 150 miljoen op de rekening staat voor de Tsunami, terwijl er nog zo'n 50.000 géén huis hebben, dan hoef ik niemand na te praten. Ik kan beter zelf er heen gaan om een huis te gaan timmeren. Dat gaat sneller en kost minder.quote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat praten mensen elkaar na inderdaad.
Bron?quote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat praten mensen elkaar na inderdaad.
Het is de vraag of het infrastructureel allemaal mogelijk is. Ik bedoel: je kunt daar 1 miljoen werklui met 100 miljoen ton materiaal naartoe sturen, maar het is de vraag of 't dan goed geregeld wordt ... Ik denk dat de planningsfactor in dit geheel niet onbelangrijk is.quote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang er 150 miljoen op de rekening staat voor de Tsunami, terwijl er nog zo'n 50.000 géén huis hebben, dan hoef ik niemand na te praten. Ik kan beter zelf er heen gaan om een huis te gaan timmeren. Dat gaat sneller en kost minder.
Dat weten we eind deze weekquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb je nog op tv gezienpast die bank wel bij je interieur?
![]()
Desnoods begin je met de aanleg van een nieuwe doorgaande weg. Ook goed wat mij betreft...quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of het infrastructureel allemaal mogelijk is. Ik bedoel: je kunt daar 1 miljoen werklui met 100 miljoen ton materiaal naartoe sturen, maar het is de vraag of 't dan goed geregeld wordt ... Ik denk dat de planningsfactor in dit geheel niet onbelangrijk is.
Doet me denken aan het gebeuren rond de Tsunami, daar stond ook voor miljoenen aan voedsel weg te rotten op het vliegveld omdat het infrastructureel gezien niet naar de plek van bestemming kon.quote:Op zondag 25 december 2005 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of het infrastructureel allemaal mogelijk is. Ik bedoel: je kunt daar 1 miljoen werklui met 100 miljoen ton materiaal naartoe sturen, maar het is de vraag of 't dan goed geregeld wordt ... Ik denk dat de planningsfactor in dit geheel niet onbelangrijk is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Dat was procedureel, verkeerde papieren, de vrachtwagens stonden gewoon klaar, met benzine en chauffeur.quote:Op maandag 26 december 2005 09:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan het gebeuren rond de Tsunami, daar stond ook voor miljoenen aan voedsel weg te rotten op het vliegveld omdat het infrastructureel gezien niet naar de plek van bestemming kon.
er is mijn inziens tijdens alle requesttopic niet over gefokt, maar nu er een topic met bedrag staat .....quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef kwakveense het volgende:
al die zeiksnorren hier: het geld van de serious request actie wordt niet gebruikt voor voedselhulp, maar voor acties om ouders en kinderen te herenigen. nee, het is dus geen structurele oplossing en dat pretendeert het ook niet te zijn. dus wat zeiken jullie nou!
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 13:12 schreef Fatality het volgende:
Ik vind dat volgend jaar Egbert-Jan Weber en Bente met z'n tweetjes in het huis moeten!
Er kunnen ook vier mensen dat huis in. Die shifts van 6 uur zijn misschien iets teveel van t goede.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef calvobbes het volgende:
Zoey, Ekdom en Claudia lijkt mij wel een goed trio.
lijkt mij errug leuk zelfsquote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoey, Ekdom en Claudia lijkt mij wel een goed trio.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:55 schreef Fatality het volgende:
Claudia is wel neerlands dieptepunt qua radio
Over cabaret maar te zwijgen
Domme vraag, die heeft hij toch niet of een rechterduim moet beschouwd worden als 'n bron.quote:
Ooooh, jaaaa! Maar dan wel zonder radio-apparatuur. En de deur mag pas na 6 decennia open. En niks eten hè.quote:Op maandag 26 december 2005 13:12 schreef Fatality het volgende:
Ik vind dat volgend jaar Egbert-Jan Weber en Bente met z'n tweetjes in het huis moeten!
dat lijkt me inderdaad een passende straf voor de tijd dat ze SPAM gemaakt hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooooh, jaaaa! Maar dan wel zonder radio-apparatuur. En de deur mag pas na 6 decennia open. En niks eten hè.
't Blijft sws opvallend dat mensen die 'goed' kunnen acteren of op het podium staan menen ook een dj-microfoon te moeten gaan gebruiken. Nee,quote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad een passende straf voor de tijd dat ze SPAM gemaakt hebben.
SPAMquote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad een passende straf voor de tijd dat ze SPAM gemaakt hebben.
claudia vind ik dan wel weer leuk, das gewoon een lekker lompe muts en zo doet ze ook.quote:Op maandag 26 december 2005 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Blijft sws opvallend dat mensen die 'goed' kunnen acteren of op het podium staan menen ook een dj-microfoon te moeten gaan gebruiken. Nee,Claudia
, je bent niet om aan te horen (ook buiten een radio-uitzending overigens). En nee, E-J Weber, ga maar lekker weet-ik-veel-wat-voor-film maken, maar blijf weg uit een radiostudio
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |