CherrymoonTraxx: Verantwoording Darfur 2004 Ook voor de actie van dit jaar (de besteding van het geld) zal verantwoording worden afgelegd. Misschien naďef van mijn kant om alleen maar af te gaan op wat foto's, echter denk ik wel dat het geld wat vorig jaar is opgehaald tijdens de Darfur 2004 actie op een goede manier is besteed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als het nut had gehad, dan had ik best wat willen geven. Dat is echter niet het geval.
Iemand voor Adolf uitmaken is erg nuttig. Doe even niet zo triest en hypocriet, Calvobbes. Een kritische noot is niets mis mee, daar wordt dan debiel op gereageerd... Daar reageer ik dan op ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wees jij dan de slimste om daar niet op te reageren.
Aan de ene kant wel klagen dat anderen fel op jou reageren, maar aan de anderen kant net zo hard mee doen en waar mogelijk het vuurtje opstoken
Trouwens ook een tip voor de anderen. Laat je niet uitlokken en negeer die opmerkingen gewoon.
Joh, al sturen ze alle originele bankafschriften, bonnen en bewijzen regelrecht naar die flip toe, dan zal -ie nog de zure zeikerd uithangen. Face it. Al wordt in een onafhankelijk tribunaal bewezen dat het geld voor de volle 100% eerlijk is verdeeld en op de plaats van bestemming is aangekomen, dan nog zal -ie zeggen dat de boel opgelicht is en weet ik veel wat. Dit is zeiken om het zeiken, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CherrymoonTraxx: Verantwoording Darfur 2004 Ook voor de actie van dit jaar (de besteding van het geld) zal verantwoording worden afgelegd. Misschien naďef van mijn kant om alleen maar af te gaan op wat foto's, echter denk ik wel dat het geld wat vorig jaar is opgehaald tijdens de Darfur 2004 actie op een goede manier is besteed.
Dat bedoel ik, op de man spelen. Prima als je het zo wilt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? 40 jaar linkse politiek?![]()
![]()
![]()
Je bent echt niet zo slim raptorix. Ik neem het altijd nog een beetje voor je op omdat ik je in het echt heb gezien en ik weet dat je niet echt rijkelijk bedeeld bent met hersencellen maar nu maak je het wel heel bont. Wat een dom geneuzel, het is wel goed met je. Prettige kerst hoor![]()
Echt super dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef N.icka het volgende:
Ze hebben 2 miljoen opgehaald , ben benieuwd hoveel gezinnen ze daarmee weer bij elkaar kunnen brengen. Mooi werk![]()
http://www.zqcentral.com/index/colomn/show/15quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
CherrymoonTraxx: Verantwoording Darfur 2004 Ook voor de actie van dit jaar (de besteding van het geld) zal verantwoording worden afgelegd. Misschien naďef van mijn kant om alleen maar af te gaan op wat foto's, echter denk ik wel dat het geld wat vorig jaar is opgehaald tijdens de Darfur 2004 actie op een goede manier is besteed.
Amen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef N.icka het volgende:
Ze hebben 2 miljoen opgehaald , ben benieuwd hoveel gezinnen ze daarmee weer bij elkaar kunnen brengen. Mooi werk![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand voor Adolf uitmaken is erg nuttig.
40 jaar linkse politiek, dat is gewoon een domme leugen, wil je nou echt dat ik daarop reageer? Liever naief dan zo cynisch en zuur en dom.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, op de man spelen. Prima als je het zo wilt.
Ik stel je een vraag, maar antwoord geven doe je niet. Prima, geeft idd aan dat je geen antwoord hebt.
En och, ik ben inderdaad niet zo slim, maar ben in ieder geval niet naieef.
Hetgeet dat blijkt is dat begrijpend lezen niet jouw ding is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]Zeg ik dat ergens...
Nouja, het blijkt maar weer dat je alleen maar loopt te trollen hier en niet voor rede vatbaar wilt zijnCMT
jep, mooie score hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef N.icka het volgende:
Een antwoord heeft SCH nooit. Alleen wat getroll en wat op de man spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, op de man spelen. Prima als je het zo wilt.
Ik stel je een vraag, maar antwoord geven doe je niet. Prima, geeft idd aan dat je geen antwoord hebt.
En och, ik ben inderdaad niet zo slim, maar ben in ieder geval niet naieef.
* tha_dark zucht iets met pot en ketel....quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hetgeet dat blijkt is dat begrijpend lezen niet jouw ding is.
Met mijn vermogen tot begrijpend lezen is niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hetgeet dat blijkt is dat begrijpend lezen niet jouw ding is.
Je bent er toch mee eens dat het armoede beleid compleet mislukt is?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
40 jaar linkse politiek, dat is gewoon een domme leugen, wil je nou echt dat ik daarop reageer? Liever naief dan zo cynisch en zuur en dom.
Kennelijk toch wel, je slaat de plank namelijk finaal mis.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met mijn vermogen tot begrijpend lezen is niks aan de hand hoor.
Maar ga maar lekker door zo hoor. Je zet jezelf alleen maar meer voor schut door niks anders dan getroll en gezuig bij te dragen aan dit topic
Geweldige rechtse site waarin de PvdA-voorzitter zo wordt voorgesteld:quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
http://www.zqcentral.com/index/colomn/show/15
Nee, niet compleet en al zeker niet door de linkse politiek. Die hebben tenminste nog enige compassie itt de liberale selfkickers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent er toch mee eens dat het armoede beleid compleet mislukt is?
Klink dan ook op de link in die column, daar gaat het om, niet om de site, niet om de column.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldige rechtse site waarin de PvdA-voorzitter zo wordt voorgesteld:
Harrie de Geitenneuker
Kartonnen Doos 11
5611 AA EINDHOVEN
Nee, dan heb je echt een bron te pakken hoor![]()
Het probleem van links is dat men in plaats van een structurele oplossing liever wat geld toestop aan derde wereldlanden, en dan roept: KIJK ONS EENS GEWELDIG ZIJN.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet compleet en al zeker niet door de linkse politiek. Die hebben tenminste nog enige compassie itt de liberale selfkickers.
Ga ik zo even lezen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Welke linkse kabinetten man. We hebben nog NOOIT een links kabinet gehad.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem van links is dat men in plaats van een structurele oplossing liever wat geld toestop aan derde wereldlanden, en dan roept: KIJK ONS EENS GEWELDIG ZIJN.
Als er dan partijen zijn, die vinden dat dit geen oplossing biedt, dan zijn het egoisten en cynische lui.
Goed, ik zal je de vraag zo stellen: wat hebben de linkse kabinetten structureel bijgedragen aan het armoede probleem?
Er worden steeds vaker projecten georgniseerd waarbij de hulp in goederen of hulp ter plaats word gestoken. Er word geen geld naar een overheid overgemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef raptorix het volgende:
Het probleem van links is dat men in plaats van een structurele oplossing liever wat geld toestop aan derde wereldlanden, en dan roept: KIJK ONS EENS GEWELDIG ZIJN.
Dat lijkt me een goede vraag voor een apart topic ipv dat hier uit te gaan vechtten....quote:Goed, ik zal je de vraag zo stellen: wat hebben de linkse kabinetten structureel bijgedragen aan het armoede probleem?
End of message, ik ga dit topic niet verder vervuilen met politieke discussies, kan een moderator misschien alle politiek meuk verwijderen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke linkse kabinetten man. We hebben nog NOOIT een links kabinet gehad.
Dat gebeurt eigenlijk voornamelijk. Er wordt nauwelijks nog zomaar wat gegeven, alleen bij acute nood.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er worden steeds vaker projecten georgniseerd waarbij de hulp in goederen of hulp ter plaats word gestoken. Er word geen geld naar een overheid overgemaakt.
Daarbij word ook nog gekeken naar structurele oplossingen. Opleiding geven, helpen met opzetten bedrijf e.d.
Je bent echt een klein kind, mijn god je niveau is nog lager als ik al dacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja je moet wel he, je ziet ook wel in dat het onzin was![]()
Je hebt gewoon ongelijk - je weet niet waar deze actie over gaat en je kunt geen links kabinet opnoemen. Over niveau gesprokenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent echt een klein kind, mijn god je niveau is nog lager als ik al dacht.
http://www.3fm.nl/page/darfur_nieuws/59373/ neem daarnaast de foto's en de verslagen op locatie die zijn gedaan door Eric Corton en dan ben ik voldoende overtuigd. Al vrees ik ook wel dat in het door jouw geplaatste artikel zeker een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet alleen dom, ook nog blind.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ongelijk - je weet niet waar deze actie over gaat en je kunt geen links kabinet opnoemen. Over niveau gesproken![]()
Lekker inhoudelijk weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alleen dom, ook nog blind.
Mag ik je erop wijzen dat jij begon met een cynische kutopmerking.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:26 schreef raptorix het volgende:
Wel degelijk. Nogmaals gaf ik aan dat ik hier stop met reageren om het topic niet verder te vervuilen, kennelijk zie jij dat als zwaktebod. Prima
De organisatie (het rode kruis) die dit werk doet, blijft gewoon dit werk in het zelfde tempo voorzetten hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef N.icka het volgende:
De afgelopen week waren er verschillende reportages te zien op TV over deze actie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Helaas jongens er verandert 0,0 hoe spijtig ik dat zelf ook vind.
Calvobbes, je hebt helemaal gelijk deze keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De afgelopen week waren er verschillende reportages te zien op TV over deze actie.
Daarin was een 3FM DJ er getuige van dat verschillende kinderen met hun families werden herenigd.
Maar dat zal volgens azijnzeikers zoals jij dan wel in scene zijn gezet ofzo.
Het geld wat ingezameld is word voor nog meer van dit soort herenigingen worden gebruikt. Dus het lijkt me dat er wel degelijk wat veranderd.
En 15% van 2 miljoen is nog altijd beter dan niks.
Leer eens begrijpend lezend lezen. Ik zeg dat er helemaal niet, dat er iets in scene is gezet, maar je geeft mij nu al zelf gelijk door te zeggen dat er nu ook al kinderen worden herenigd. Natuurlijk is dat geen scené.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De afgelopen week waren er verschillende reportages te zien op TV over deze actie.
Daarin was een 3FM DJ er getuige van dat verschillende kinderen met hun families werden herenigd.
Maar dat zal volgens azijnzeikers zoals jij dan wel in scene zijn gezet ofzo.
Het geld wat ingezameld is word voor nog meer van dit soort herenigingen worden gebruikt. Dus het lijkt me dat er wel degelijk wat veranderd.
En 15% van 2 miljoen is nog altijd beter dan niks.
Uiteraard is dat natte vinger werk. Maar als jij gelooft dat al het geld, daadwerkelijk besteed wordt aan Congo.. leer jij dan nog maar eens de harde zakelijke kant van Hulporganisaties kennen. (je wil niet weten hoeveel de topbestuurders van het rode kruis verdienen)quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar is die 15% op gebaseerd? of is het natte vinger werk?
Dat wil ik inderdaad niet weten. In dit topic heb ik al eerder laten weten (reactie op CherrymoonTraxx) dat ik ook vrees dat niet al het geld op de juiste plek terecht komt. Ik vind alleen dat je niet percentages moet gaan noemen die nergens op gebaseerd zijn..quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Uiteraard is dat natte vinger werk. Maar als jij gelooft dat al het geld, daadwerkelijk besteed wordt aan Congo.. leer jij dan nog maar eens de harde zakelijke kant van Hulporganisaties kennen. (je wil niet weten hoeveel de topbestuurders van het rode kruis verdienen)
Het is logisch dat het niet voor de volle 100% aankomt op de plek van bestemming, maar in het geval van hulporganisaties blijft er wel erg veel aan de strijkstok hangen. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Calvobbes, je hebt helemaal gelijk deze keer
dat niet de volle 100% op de goede plek aankomt is logisch, alle kleine beetjes helpen, één kind dat zijn ouders weer terug heeft is voor mij al voldoende.
Hoorde net op het journaal dat het Rode Kruis al meer dan 800 kinderen weer in contact met de ouders heeft weten te brengen. (dat was voor de 3FM actie)quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Calvobbes, je hebt helemaal gelijk deze keer
dat niet de volle 100% op de goede plek aankomt is logisch, alle kleine beetjes helpen, één kind dat zijn ouders weer terug heeft is voor mij al voldoende.
bron: telegraaf (lekker betrouwbaar btwquote:Salaris directeur Rode Kruis 158.000 euro
DEN HAAG - Algemeen-directeur J. Post van het Nederlandse Rode Kruis verdient per jaar 158.000 euro. Dat heeft het Rode Kruis donderdag bekendgemaakt.
De organisatie brengt het salaris van topman Post naar buiten na de onrust die ontstond rond het salaris van de directeur van de Nederlandse Hartstichting. Onlangs werd bekend dat die 170.000 euro ontvangt. Dat wekte beroering bij de achterban van die stichting.
Het Rode Kruis heeft de salarissen van zijn directie nooit in de openheid willen brengen. "Het Rode Kruis was en is van mening dat het op grond van privacy-redenen niet gepast is om individuele salarisbedragen te noemen. De huidige media-aandacht voor directiesalarissen bij goede doelen heeft het bestuur doen besluiten nu openheid te geven", aldus de organisatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |